en als dat dan weer bij gerard terecht komt weet hij gelijk wat hij aan alex heeft.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:29 schreef Urb het volgende:
Niemand mocht van Gerard weten waarom ie op Aafke gedrukt had, maar hij heeft het Alex verteld, en die weer aan Laura en die weer aan Guido die het net weer aan Servio verteld "Maar alsjeblieft wel voor je houden hoor. "
IS UT VRIJDAG?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
OHWFUCK, IS HET CAPSLOCK FRIDAY????![]()
![]()
![]()
![]()
Is het keldertje niet open?Daar zijn ze gek op dit soort dingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Doet Mootje al en dan kan ze kirrend zeggen: hadden we sex gisteren? Nou dan heeft Maik een piepkleine piemol dat je dat de volgende dag niet meer voelt of Mo doet raar omdat ze haar hoogbegaafdheid moet verbergen: hoe diep zat ie erin? Njah nja, 2 gram.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
IS UT VRIJDAG?
MAAR DAN HEB IK WEEKEND
Ik heb het ook vaak niet door in een serverruimtequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
IS UT VRIJDAG?
MAAR DAN HEB IK WEEKEND
JJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEE!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
IS UT VRIJDAG?
MAAR DAN HEB IK WEEKEND
En ik hoop dat hij hem dan keihard dumpt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en als dat dan weer bij gerard terecht komt weet hij gelijk wat hij aan alex heeft.
En vervolgens zijn kwakje aan je lakens af vegen...slaap lekker ...yuck...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Doet Mootje al en dan kan ze kirrend zeggen: hadden we sex gisteren? Nou dan heeft Maik een piepkleine piemol dat je dat de volgende dag niet meer voelt of Mo doet raar omdat ze haar hoogbegaafdheid moet verbergen: hoe diep zat ie erin? Njah nja, 2 gram.
Ik niet moet nog drie dagenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
IS UT VRIJDAG?
MAAR DAN HEB IK WEEKEND
Sja hij kreeg het al terug via Guido.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en als dat dan weer bij gerard terecht komt weet hij gelijk wat hij aan alex heeft.
had je maar een vak moeten leren kokkie!quote:
Het lijken mijn vriendinnen e ik welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:29 schreef Urb het volgende:
Niemand mocht van Gerard weten waarom ie op Aafke gedrukt had, maar hij heeft het Alex verteld, en die weer aan Laura en die weer aan Guido die het net weer aan Servio verteld "Maar alsjeblieft wel voor je houden hoor. "
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Is het keldertje niet open?Daar zijn ze gek op dit soort dingen.
FUCK, SNEL DE BIERTAXI BELLEN.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
IS UT VRIJDAG?
MAAR DAN HEB IK WEEKEND
Had je maar een vak moeten leren, kok!quote:
Nou ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zij is altijd wel op een stream to zien
Maakt normaal niet zoveel uit, maar vind fok zo leuk. En het wordt de komende weken alleen maar laterquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
had je maar een vak moeten leren kokkie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |