quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:17 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Ik zou er niet van verschieten want ik ben gewoon ouderwets hetero, maar als je dit scenario doet met 4 enorm lekkere mannen dan denk ik niet dat mijn broek onder de schijit zit.
Dat wel, maar ik vind het een kuitstreekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Achteraf horen we toch meestal wel wat er gebeurt is ..
haha ninja edit...quote:
De neppersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Euhhh trouwens, in die intro van het TV programma wordt gezegd dat er 15 bewoners 3 maanden lang in het huis verblijven..volgens mij tel ik er echt 12
die is moequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef mootie het volgende:
Loopt Guido nou de hele dag in zijn pyamabroek en met ongekamd haar?
Nekschot!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef versabommie het volgende:
Guido nu 300 euri betalen aan Gerard.. en anders knieschijven kapot zeg ik!
quote:
Ik denk dat ze heel snel oud zal worden. Nu zou ik al geloven als je zei dat ze 30 is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Joanna is best mooi, zonde dat ze al plastiche chirurgie heeft laten doen.. Ja over 20 jaar dan kon ik het wel begrijpen.
Dat is haar toevoeging in het programma,quote:
Voeren aan de Guido's zwijnen!quote:
tnxquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat is haar toevoeging in het programma,
Iedereen aaien
Iedereen kriebelen
Iedereen bij haar laten slapen
Iedereen kussen
En een beetje lachen
Vraag het aan @alphons22, hij heeft mijn streams net even geblocktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
Laura geeft Aafke, Maik en Gerard 3 kussen Waarom dat dan?
ja hoor, kijk maar in het rodetelefoontopiquequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:20 schreef Stickertje het volgende:
dat zijn de missies van gister? is de telefoon uberhaupt afgegaan buiten de liveshow om?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef versabommie het volgende:
Guido nu 300 euri betalen aan Gerard.. en anders knieschijven kapot zeg ik!
ik ook die onderlip, teveel ingespoten, ik vind het jammer. Maar wat wil je met zo'n moeder, je moet mooi van binnen en van buiten zijn. :|quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel snel oud zal worden. Nu zou ik al geloven als je zei dat ze 30 is.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
Ja hoor Guido! Jij bent echt inspector gadget!echt hoor
ghehhehhe...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vraag het aan @alphons22, hij heeft mijn streams net even geblockt
Nu zal die plank ook weer even komen hoor, ik weet wel waar Laura vannacht slaapt!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
Echt? Welk gadget heeft hij net weer gebruikt danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
likt zich in aan alle kanten net als Joanna gedaan heb afgelopen weken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:22 schreef Lemar het volgende:
[..]
Nu zal die plank ook weer even komen hoor, ik weet wel waar Laura vannacht slaapt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |