quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:22 schreef Lemar het volgende:
[..]
Nu zal die plank ook weer even komen hoor, ik weet wel waar Laura vannacht slaapt!
De GO-GO-Gadget-Stupid-Stick!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Echt? Welk gadget heeft hij net weer gebruikt dan
Dat kan niet, want Karim is racistischquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:23 schreef MissJ.24 het volgende:
Karim is met een marrokaanse getrouwd denkt Guido.Kan best, maakt niks uit, zijn geheim is iets heel anders......
Psies! Het hele ras Heaumeau's is gewoon in 1 klap buitengesloten door Karim! Dat moeten ze met zijn allen niet willen in dit land mensen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:24 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat kan niet, want Karim is racistisch
Dus?Dat zijn hier in amsterdam heel veel Marrokanen hoor,vooral die van de jongere generatie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:24 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat kan niet, want Karim is racistisch
hoe doedegijdajonge!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
zie ik kan het nu ook caps maken![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha,en zit eens stil,haal ik nog een biertje mop.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IK KAN HET OOK, IS ECHT LEUK JOH. GEWOON 1 KNOPJE EN ALLES IS EEN MAATJE GROTER.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat is eng he zo'n groep, voor je het weet moet je het over iets hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:25 schreef ikke79 het volgende:
als je nou gewoon zorgt dat je bij de rest zit dan slaan ze je niet over![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hahahaha,en zit eens stil,haal ik nog een biertje mop.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
IK KAN HET OOK, IS ECHT LEUK JOH. GEWOON 1 KNOPJE EN ALLES IS EEN MAATJE GROTER.
Yeah bolokus welcome to the clubquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
moest hem 5 keer lezen maarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
IK KAN HET OOK, IS ECHT LEUK JOH. GEWOON 1 KNOPJE EN ALLES IS EEN MAATJE GROTER.
[ afbeelding ]
in de uitzendingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Hebben ze eigenlijk Sophia's geheim gehoord al?
OHWFUCK, IS HET CAPSLOCK FRIDAY????quote:
Wat leuk Gerard geeft al antwoord.....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:29 schreef MissJ.24 het volgende:
yup tijdens de dailyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Doet Mootje al en dan kan ze kirrend zeggen: hadden we sex gisteren? Nou dan heeft Maik een piepkleine piemol dat je dat de volgende dag niet meer voelt of Mo doet raar omdat ze haar hoogbegaafdheid moet verbergen: hoe diep zat ie erin? Njah nja, 2 gram.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:24 schreef Noelle06 het volgende:
O laura zegt nu hun zuipen alle alcohol op...neem ook eens wat meisje zal je goed doen
en als dat dan weer bij gerard terecht komt weet hij gelijk wat hij aan alex heeft.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:29 schreef Urb het volgende:
Niemand mocht van Gerard weten waarom ie op Aafke gedrukt had, maar hij heeft het Alex verteld, en die weer aan Laura en die weer aan Guido die het net weer aan Servio verteld "Maar alsjeblieft wel voor je houden hoor. "
IS UT VRIJDAG?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
OHWFUCK, IS HET CAPSLOCK FRIDAY????![]()
![]()
![]()
![]()
Is het keldertje niet open?Daar zijn ze gek op dit soort dingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Doet Mootje al en dan kan ze kirrend zeggen: hadden we sex gisteren? Nou dan heeft Maik een piepkleine piemol dat je dat de volgende dag niet meer voelt of Mo doet raar omdat ze haar hoogbegaafdheid moet verbergen: hoe diep zat ie erin? Njah nja, 2 gram.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
IS UT VRIJDAG?
MAAR DAN HEB IK WEEKEND
Ik heb het ook vaak niet door in een serverruimtequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
IS UT VRIJDAG?
MAAR DAN HEB IK WEEKEND
JJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEE!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
IS UT VRIJDAG?
MAAR DAN HEB IK WEEKEND
En ik hoop dat hij hem dan keihard dumpt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en als dat dan weer bij gerard terecht komt weet hij gelijk wat hij aan alex heeft.
En vervolgens zijn kwakje aan je lakens af vegen...slaap lekker ...yuck...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Doet Mootje al en dan kan ze kirrend zeggen: hadden we sex gisteren? Nou dan heeft Maik een piepkleine piemol dat je dat de volgende dag niet meer voelt of Mo doet raar omdat ze haar hoogbegaafdheid moet verbergen: hoe diep zat ie erin? Njah nja, 2 gram.
Ik niet moet nog drie dagenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
IS UT VRIJDAG?
MAAR DAN HEB IK WEEKEND
Sja hij kreeg het al terug via Guido.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en als dat dan weer bij gerard terecht komt weet hij gelijk wat hij aan alex heeft.
had je maar een vak moeten leren kokkie!quote:
Het lijken mijn vriendinnen e ik welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:29 schreef Urb het volgende:
Niemand mocht van Gerard weten waarom ie op Aafke gedrukt had, maar hij heeft het Alex verteld, en die weer aan Laura en die weer aan Guido die het net weer aan Servio verteld "Maar alsjeblieft wel voor je houden hoor. "
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Is het keldertje niet open?Daar zijn ze gek op dit soort dingen.
FUCK, SNEL DE BIERTAXI BELLEN.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
IS UT VRIJDAG?
MAAR DAN HEB IK WEEKEND
Had je maar een vak moeten leren, kok!quote:
Nou ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zij is altijd wel op een stream to zien
Maakt normaal niet zoveel uit, maar vind fok zo leuk. En het wordt de komende weken alleen maar laterquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
had je maar een vak moeten leren kokkie!
Vanacht! 12 uur.... porto tijd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Stel je toch eens voor dat ze dat wel doen
jajaa vertel, gerards reactie was?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:32 schreef Mylene het volgende:
Gerard weet al dat Guido het weet van Aafke als omgebouwde. Toen ze beide op de rode bank lagen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:32 schreef Stickertje het volgende:
op 3 zijn ze aan het denken over het word dat philip kreeg
Het is serieus zo'n faalhaas.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef Stickertje het volgende:
gerard ziet overal een aanwijzing in...
Bommie zal op je wachtenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
Maakt normaal niet zoveel uit, maar vind fok zo leuk. En het wordt de komende weken alleen maar later
tegenwoordig hebbenzekoelkasten met touchscreen... ideetje voor de baas??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
Maakt normaal niet zoveel uit, maar vind fok zo leuk. En het wordt de komende weken alleen maar later
Net als karim dei denken veelste veel na erover .quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef Stickertje het volgende:
quote:
Hij faalt alleen maar, een prutser eerste klas, terwijl de geheimen met een strik worden weggegeven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef Stickertje het volgende:
hun zijn wel met het spel bezig... sommige helemaal nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Net als karim dei denken veelste veel na erover .
Zal het es in de groep gooienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
tegenwoordig hebbenzekoelkasten met touchscreen... ideetje voor de baas??
oh, da's nie zo mooiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef RobbieBoy het volgende:
Moet zeggen dat de streams me vandaag niet zo boeien, maar komt meer omdat mijn pa, zijn vrouw, en mijn broer nu op 3 en een halve uur van Tokyo zitten
Idd, zoals laura die luisterd hier en daar wat maar kriebeld lieverquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hun zijn wel met het spel bezig... sommige helemaal niet
hopelijk al wel contact met ze gehadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef RobbieBoy het volgende:
Moet zeggen dat de streams me vandaag niet zo boeien, maar komt meer omdat mijn pa, zijn vrouw, en mijn broer nu op 3 en een halve uur van Tokyo zitten
Hij heeft wel fake-relatie ontrafelt, voor wat het waard is maar toch.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Net als karim dei denken veelste veel na erover .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |