Nu het ijzeren gordijn een beetje opengaat.. Wordt het hopelijk een mooiere wedstrijd met meer kansen van beide teams.. Maar mocht dat niet zo zijn, kan je altijd je geluid harder aanzetten en genieten van de supporters/sfeer..:Pquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:01 schreef 3M1N3M het volgende:
Mooie,op Ik denk 1-1 maar,dat is denk ik meer hoop dan verwachting.
Nouja,doei.
Ik hoop dat Berg er 12 inschiet. Die muts op en die 2/3 mastodonten daar achterin bang maken.quote:
Mocht Berg 12 keer scoren vanavond, dan betaal ik je de rest van je leven bier.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop dat Berg er 12 inschiet. Die muts op en die 2/3 mastodonten daar achterin bang maken.
Mooi geste.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mocht Berg 12 keer scoren vanavond, dan betaal ik je de rest van je leven bier.
Is daar een DVD van man?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mooi geste.Ik pm je even een contractje. Dat we het zwart op wit hebben, zeg maar. Tegenvoorstel is dat als het hem niet lukt ik je een DVD opstuur met de mooiste momenten van Berg bij PSV.
Wel 10 ook helaasquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:45 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ja die heb ik hier ook liggen
Ik heb een spindletje.quote:
Wie moet hij anders opstellen? Lens in de spits? Zeefuik en Koef kunnen hier helemaal niets klaar maken. In potentie is Berg de betere. Helaas komt het er niet uit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:10 schreef leonsrum het volgende:
En toch stelt angsthaas fred berg op in de spits !
[ afbeelding ]
juist lens in de spits.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wie moet hij anders opstellen? Lens in de spits? Zeefuik en Koef kunnen hier helemaal niets klaar maken. In potentie is Berg de betere. Helaas komt het er niet uit.
En Bakkal of Labyad op rechts. Of mischien die Negeriaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:12 schreef Geo3kant het volgende:
Edit: En JA! Lens in de spits proberen.. als ik rutten's nummer had had ik hem dit al 2 maanden geleden voorgesteld.
Vind ik ook een goede, maar ik heb ook al eens laten vallen misschien gewoon Manolev op rechts.. dan kan hij meer naar binnen komen en laat hij geen steek vallen de verdediging (maarja wie als rechtsback, niet Hutch.. die moet op mid blijven).quote:
Dit dus.. heeft zeer weinig minuten gehad, vrees dat zulke jongens dus ook willen vertrekken.. zou jammer zijn. Engelaar maar mooi optyft met Rutten samen aan het eind van het seizoen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:31 schreef leonsrum het volgende:
Geen bakkal die laat niks zien ,is hopeloos uit vorm.
1000 % mee eens , maar de bal is rond hequote:Op donderdag 17 maart 2011 12:45 schreef Oranos het volgende:
PSV hoort dit gewoon te winnen eigenlijk.
Die schotten kunnen er niks van
Alstu:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk met een IF Dzudszak ()
Dat is Ajaxquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:50 schreef leonsrum het volgende:
psv is de club van nederland met eindhoven als de hoofdstad !!
Dat is Amsterdamquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:54 schreef leonsrum het volgende:
[..]
sorry maar eindhoven is de voetbalhoofdstad van nederland duckie
Je hoeft je niet te excuseren. Da's calimero gedrag. Kampioenűh.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:54 schreef leonsrum het volgende:
[..]
sorry maar eindhoven is de voetbalhoofdstad van nederland duckie
bij deze beloofd dat we gaan winnen hahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:40 schreef Cara het volgende:
psv, win alsjeblieft van die rare schotten, die er om een of andere reden allemaal heilig van overtuigd zijn dat ze zonder al te veel problemen doorgaan. een verzoekje namens het hele nederlandse voetbal!
...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:04 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop dat jullie doorgaan, maar Amsterdam is toch echt de voetbalhoofdstad
Fuck dat man. PSV is belangrijkerquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm 8 tot 9 zaalvoetballen met de groep, eerste half uurtje missen dan
Kan goed een saaie wedstrijd worden.. saai 0-1 .. is vaak in Europese wedstrijden. Maar hoop dat Rangers niet zoals bij ons als een handbal verdediging staan maar ook beetje willen voetballen..quote:
Daar gaat het wel op neerkomenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef horned_reaper het volgende:
PSV moet het Nederlandse voetbal vanavond redden!
Manolev met maskerquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:03 schreef Doublepain het volgende:
Straks ligt alle druk van nl op PSV en berg.. Kan hij het aan??
Als hij ook maar één keer scoortquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:03 schreef Doublepain het volgende:
Straks ligt alle druk van nl op PSV en berg.. Kan hij het aan??
Dat is al jaren zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:01 schreef LWD-Godius het volgende:
Wat zijn dit voor wedstrijdtijden?21:05
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef Cara het volgende:
5-4-1 de rangers ook echt weerom je dood te schamen.. wat gijp al zei, hopen dat het voetbal wint
Dan heb ik het even niet over zijn voetbalkwaliteiten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, wat is er niet met Manolev...
Je zou maar in je eentje er doorheen schreeuwen. Dan krijg je echt een paar tikken op je neus volgens mij.quote:
Waren daar serieus mongolen aan het schreeuwen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef tjoptjop het volgende:
Wow die stilte, heel wat anders als net bij Ajax
Zeker wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Silv het volgende:
[..]
Je zou maar in je eentje er doorheen schreeuwen. Dan krijg je echt een paar tikken op je neus volgens mij.
man, het complete publiek zong er dwars door heenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waren daar serieus mongolen aan het schreeuwen?
Ja, pak em beet het gehele publiekquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waren daar serieus mongolen aan het schreeuwen?
Lomp rasquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Cara het volgende:
[..]
man, het complete publiek zong er dwars door heen
RTLvoetbal.nlquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:08 schreef RvLaak het volgende:
Iemand een linkje naar een goede stream?
http://www.rtl.nl/compone(...)_livestream_insb.xmlquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:08 schreef RvLaak het volgende:
Iemand een linkje naar een goede stream? SopCast werkt niet in OSX
quote:
Jij ook dankquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef NrTH het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)_livestream_insb.xml
DIt dus en ik zit in belgie dus rtl stream werkt ook niet alvast bedanktquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:08 schreef RvLaak het volgende:
Iemand een linkje naar een goede stream? SopCast werkt niet in OSX
Daar lijkt het op jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:11 schreef Cara het volgende:
hoe verwacht rangers in godnsaam te scoren zo? gaan ze nu al voor de penalties?
Cornersquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:11 schreef Cara het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:11 schreef Cara het volgende:
Hier werkt ie wel, dus ik ben tevredenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
DIt dus en ik zit in belgie dus rtl stream werkt ook niet alvast bedankt
Rangers is sowieso een matige club. Dit zou PSV wel gewoon moeten winnen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef Temlin het volgende:
Als PSV 1 keer scoort zijn ze door lijkt me.
Bij 2 of 3 keer ook wel schat ik in...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef Temlin het volgende:
Als PSV 1 keer scoort zijn ze door lijkt me.
Dat meen je toch niet serieus he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Manolev is dan ook best een goede voetballer
Manolev is wel enorm snel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Manolev is dan ook best een goede voetballer
Je bedoelt een monoloog van Sierd terwijl Tamata in beeld is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
Straks maar weer ff een interviewtje van sierd met tamata
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt een monoloog van Sierd terwijl Tamata in beeld is.
[..]
[..]
Uhu, laat die maar aan Lens over.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef Type-R het volgende:
Manolev kan prima meevoetballen, alleen moet je hem niet een voorzet laten geven.
Is Ali B toch? Triest jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef Sperma het volgende:
Tamata![]()
Net zo'n grap als zijn zaakwaarnemer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef Temlin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Ach, dat minderwaardigheidscomplexje blijven alle Nederlandse clubs altijd wel houden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
Helemaal niets in AmsterdamMijn ziel, wat doen ze?
Laten we dat niet hopen zeg. PSV moet nog wel wat langer in de EL blijven.quote:
Prima loting dan tochquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:24 schreef Silv het volgende:
[..]
Laten we dat niet hopen zeg. PSV moet nog wel wat langer in de EL blijven.
Dan heb je wel een zekerheid dat 1 Nederlandse club een ronde verder gaatquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:24 schreef Silv het volgende:
[..]
Laten we dat niet hopen zeg. PSV moet nog wel wat langer in de EL blijven.
Dat is wel altijd mooi ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan heb je wel een zekerheid dat 1 Nederlandse club een ronde verder gaat
Zou mooi zijn jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan heb je wel een zekerheid dat 1 Nederlandse club een ronde verder gaat
Ze spelen tegen Braga wat 7 Brazilianen in de basis heeftquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:24 schreef Type-R het volgende:
Liverpool stelt laatste jaren ook niet veel voor. Oh wacht, ze hebben suarez nu
Ghehehequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:30 schreef Cara het volgende:
Het lijkt wel alsof ik naar een random Nederland - Albanie/Macedonie ergens uit 2004 t/m 2009 zit te kijken
Heeft Ajax gewonnen dan vandaagquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:30 schreef Kremers het volgende:
Gaan ze helemaal niets in Amsterdam zingen
'T is toch triest dat bij Rangers -PSV zoiets gezongen wordt?quote:
Bayern - Inter Milanquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, je moet vol op de aanval spelen als je met 1-0 voorstaat in een Europese wedstrijd...
Rangers speelt me 9 man voor de goalquote:
Die Rangers zijn echt zo fucking zwak dat iets meer aanvallen heus wel kan hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, je moet vol op de aanval spelen als je met 1-0 voorstaat in een Europese wedstrijd...
waarom zou je in godsnaam?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die Rangers zijn echt zo fucking zwak dat iets meer aanvallen heus wel kan hoor.
In Amsterdam gebeurde precies hetzelfde toen ze voor het eerst weel CL hadden gehaald en PSV nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
'T is toch triest dat bij Rangers -PSV zoiets gezongen wordt?
Dan zitten de frustraties wel erg diep hoor, dat is niet gezond meer.
Omdat het kan?quote:
Fritsie Philips.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat zingt PSV eigenlijk altijd als ze zo zingen van 'we worden kampioen'?
Fritsje Philips, we worden kampioenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat zingt PSV eigenlijk altijd als ze zo zingen van 'we worden kampioen'?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:34 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Fritsje Philips, we worden kampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |