Dat publiek ook niet, die vinden het steeds niets en Gordon laat scheten. Dus die zijn weg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef Stickertje het volgende:
is er eigenlijk publiek bij de theater ronde?
ik zit helemaal niet op te letten.
aha ik snap hemquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
De oplader erin steken, zodat ik op de bank bij de tv kan blijven zitten!
Die heb ik al de godganse avond open staan voor dit moment. Dus straks ga ik 'm nog een keer poster.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waar haal je die nou zo snel vandaan
Nope.. alleen juryquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef Stickertje het volgende:
is er eigenlijk publiek bij de theater ronde?
ik zit helemaal niet op te letten.
net als deze: http://instantrimshot.com/quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heb ik al de godganse avond open staan voor dit moment. Dus straks ga ik 'm nog een keer poster.
Je kent me.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
net als deze: http://instantrimshot.com/
Ik kan dat ding nergens vinden... Ik ben bang dat ie met de kerstboom mee naar zolder is gefixt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aha ik snap hem
Die reclame van de LOI
Cee en ik hebben nog een hamster en zo'n renrad, dat moet ook wel elektriciteit opwekken!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan dat ding nergens vinden... Ik ben bang dat ie met de kerstboom mee naar zolder is gefixt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cee en ik hebben nog een hamster en zo'n renrad, dat moet ook wel elektriciteit opwekken!
Alleen als ie niet verkouden is!quote:
Stond zo in het script.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Waarom dezen nog een keer? Ze waren allemaal goed, toch?
Angela is er niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |