Ook zover van het reguliere gebied met naschokken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal de komende twee weken wel zo doorgaan.
Kan me herinneren dat het in 2004 een maand of twee tot drie doorging en toen kwam er nog een 8.zoveel achteraan na een maand of drie.
Dat is ook zo logisch, als er iets aan de ene zijde van zo'n breuk gebeurt is er natuurlijk druk aan de andere kant, alles moet zich dan opnieuw zetten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal de komende twee weken wel zo doorgaan.
Kan me herinneren dat het in 2004 een maand of twee tot drie doorging en toen kwam er nog een 8.zoveel achteraan na een maand of drie.
Volgens de jongen die de Japanse tv live 'vertaalt', ofwel samenvat, klopt het niet dat er vulkanen uitbarsten whatsoever.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:58 schreef DeRakker. het volgende:
Lees helemaal niks van de vulkaan.. volgens mij is t fake?
Wordt ook hier besproken... lijkt fake, maar is nog niet zekerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:58 schreef DeRakker. het volgende:
Cross-post uit ander topic:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:58 schreef DeRakker. het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:51 schreef Light het volgende:
Het Volcanic Ash Advisory Center in Tokyo meldt wel een mogelijke uitbarsting van de vulkaan Sakurajima op 11 maart 2011 om 12:32 UTC. Met daarbij de melding dat ze de satelietbeelden gaan bekijken, en dat als daar as op is te zien ze wel weer een melding geven. Die nieuwe melding is er nog steeds niet, dus ik denk dat er geen uitbarsting is. Andere optie is dat het sinds die mogelijke uitbarsting nog te donker was om iets te zien en dat ze moesten wachten op daglicht. In dat geval zal het niet zo lang meer duren voor er meer duidelijkheid komt. (Japan zit op UTC+09:00)
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:58 schreef DeRakker. het volgende:
Barst dus 1000x per jaar uit... niets bijzonders dus.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef VacaLoca het volgende:
Lol @ praat over die vulkaan
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sakurajima
3x per dagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:00 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
[..]
Barst dus 1000x per jaar uit... niets bijzonders dus.
wat is 'ver'... langs dezelfde breuklijn lijkt niets verquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:57 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Ook zover van het reguliere gebied met naschokken?
Dat zijn de kleine hikjes, de vulkaan kan best meer, kijk maar in de wiki link, maar ik denk dat discussie over de vulkaan in het vulkanen topic moet, beetje off-topic hier.quote:
Hoezo? of t nou een aardbeving, vulkaan of tsunami is.. maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat zijn de kleine hikjes, de vulkaan kan best meer, kijk maar in de wiki link, maar ik denk dat discussie over de vulkaan in het vulkanen topic moet, beetje off-topic hier.
Precies, druk op de ene plek die losschiet gaat wringen verderop, het is imo nog lang niet rustig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:02 schreef Frutsel het volgende:
wat is 'ver'... langs dezelfde breuklijn lijkt niets ver
Ik zie 't idd. Verdchrikkelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:05 schreef DJKoster het volgende:
Kanaal 11 ziggo nu..
Tsunami is gewoon over huizen van 3 hoog gegaan. Verder weinig over van een dorp..
Inderdaad, als je dat kaartje van Frutsel bekijkt krijgt die regio er flink van langs.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En wat te denken van Galapagos...
Waar zie je die bij CNN?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:09 schreef Frutsel het volgende:
Als ik die beelden op CNN zie is die golf kilometers landinwaarts gekomen
wat een puinhoop
10 km heb ik gehoord, maar of dat echt zo is weet ik niet. Wel ver iig jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:09 schreef Frutsel het volgende:
wat een puinhoop
Ja ik zag daarstraks op NHK een stukje waar je een golf van zooi zag gaan en toen ze uitzoomde dat zijdelings daarvan een nog grotere golf water kwam.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:09 schreef Frutsel het volgende:
wat een puinhoop
Ze hebben het er nu over op NHK.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
10 km heb ik gehoord, maar of dat echt zo is weet ik niet. Wel ver iig ja
Ik kijk wel, maar heb het geluid niet aanstaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |