Ah okay, ik had het gehoord, zat te wachten op betrouwbare sites.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zie het nergens, alleen daar. Lijkt veel op beelden uit 2010, dus ik wacht het nog ff af
En de waterdamp stijgt vervolgens weer op waarna het weer vloeibaar wordt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
tussen de tectonische platen door naar de kern waar het verdampt
Op het moment dat het water richting land gaat gaat de snelheid snel afnemen en drukt het water er achter er tegenaan waardoor het omhoog gaat (wat die 10+ meter hoge golf veroorzaakt) en het dus nog meer in snelheid afneemt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dus tegen de tijd dat ie binnen 3 km afstand ligt, is het al te laat?
Je kan alvast snel de hoogste boom in of zo
Ja maar onze planeet is niet hol dus daar is geen ruimte voor al dat waterquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Hij bedoelt naar onder de grond denk ik, lees: binnen de aarde oid.
Maak je wel of niet kans als je in die auto zit?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Op het moment dat het water richting land gaat gaat de snelheid snel afnemen en drukt het water er achter er tegenaan waardoor het omhoog gaat (wat die 10+ meter hoge golf veroorzaakt) en het dus nog meer in snelheid afneemt.
Ga er maar van uit dan het 100, 200 kph is als het over land stroomt maar ook dat neemt snel af.
Nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Maak je wel of niet kans als je in die auto zit?Aan de kust zoals in die foto
Jawel... bij een hele hoge verandering van de temperatur kan water rechtsteeks in plasma veranderenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef Oorlogsheld het volgende:
water is eigenlijk niet te vernietigen
Goh, je neemt speciaal de moeite om de inhoud van mijn bericht te verwijderen... Wat veelzeggend.quote:
Dat Youtube filmpje is wat iedere keer weer terugkomt.... Volgens mij zijn het gewoon conspiracy-theoristen die wat rondschreeuwen.... Ik bedoel, alle grote nieuwsorganisaties rapporteerden binnen enkele minuten dat er een 6.6 aardbeving was die geen na-schol zou zijn, en als een vulkaan in de regio was uitgebarsten, dan hadden ze daar ook wel met de neus bovenop gezeten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet je dat zeker Fruts? http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=23983
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=198659
AHA ! dus de oceaan kan wel leegstromen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel... bij een hele hoge verandering van de temperatur kan water rechtsteeks in plasma veranderen
Nee absoluut niet. Beste kans die je hebt is in je auto blijven en de eerste golven afwachten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Maak je wel of niet kans als je in die auto zit?Aan de kust zoals in die foto
Nee maar je kan het wel converteren naar andere elementen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef Oorlogsheld het volgende:
water is eigenlijk niet te vernietigen
Nou als dat gebeurd is de planeet zelf ook weg hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
AHA ! dus de oceaan kan wel leegstromen!
quote:
Daarom was ik al zo voorzichtig, de pest van twitter is dat foutieve berichten ook steeds worden ge-retweet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat Youtube filmpje is wat iedere keer weer terugkomt.... Volgens mij zijn het gewoon conspiracy-theoristen die wat rondschreeuwen.... Ik bedoel, alle grote nieuwsorganisaties rapporteerden binnen enkele minuten dat er een 6.6 aardbeving was die geen na-schok zou zijn, en als een vulkaan in de regio was uitgebarsten, dan hadden ze daar ook wel met de neus bovenop gezeten.
Oh, het zou me ook niets verbazen als er in de omgeving een paar vulkanen wat gaan hikken, wel flauw om nu valse berichten te verspreiden.quote:Ik wacht dus wel tot een officieel bericht. Overigens is het helemaal niet zo raar om te denken dat een FLINKE aardbeving zoals deze, ook de lavastromen aan de onderkant aan het schudden zet, en wat druk op de ketel zet bij een vulkaan.
Maar beweegt niet de hele auto doordat ie opgepikt wordt en met de golven mee de boel?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Beste kans die je hebt is in je auto blijven en de eerste golven afwachten.
Water in de auto laten lopen en dan hopen dat het geweld snel afneemt en je uit de auto kunt om te gaan zwemmen.
jaja dat zeg je nu,.. en dan gebeurd het straks en dan is het van ja maar ik heb er toch ook geen verstand van...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee een oceaan verdwijnt echt niet door een aardbeving
Niemand? Fantastisch gezicht vond ik dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Heeft iemand pics van de president (Naoto Kan) die in werkkleding meehelpt in de puinhopen? Wat een held
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef donroyco het volgende:
Zijn er duidelijke filmpjes van de tsunami (niet uit de OP)?
Laat het nu gewoon vallen. Het is echt geen interessante discussie en sowieso, overleven doe je niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Maar beweegt niet de hele auto doordat ie opgepikt wordt en met de golven mee de boel?
Wat moet je dan doen? Het is net alsof je een ongeluk staat te lijden doordat de auto tegen een boom hard aanslaat of zo...
Beginnen met bidden denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Maar beweegt niet de hele auto doordat ie opgepikt wordt en met de golven mee de boel?
Wat moet je dan doen? Het is net alsof je een ongeluk staat te lijden doordat de auto tegen een boom hard aanslaat of zo...
voor de bestuurder is het zeker een interessante discussiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Laat het nu gewoon vallen. Het is echt geen interessante discussie en sowieso, overleven doe je niet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sakurajimaquote:De Sakurajima () is een stratovulkaan met een hoogte van 1117 m in de prefectuur Kagoshima op het eiland Kyushu in Japan.
De vulkaan is een van de meest actieve op aarde: sinds de eerste geregistreerde eruptie in het jaar 708 is de vulkaan vrijwel continu actief. [...] Het Kagoshima Observatory verwacht dit jaar meer dan 1000 erupties
Jep, hij is niet zo hoog, maar verschrikkelijk langquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hier kan je ook goed zien dat het geen golf is die breekt, maar gewoon aan één stuk doordendert
Toch niet zo erg als sommige grapjes in deel 8 hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Laat het nu gewoon vallen. Het is echt geen interessante discussie en sowieso, overleven doe je niet.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Toch niet zo erg als sommige grapjes in deel 8 hoor
Ja gelukkig ben ik al religieusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Beginnen met bidden denk ik.
Meer kan je niet doen.
Geweldig filmpje trouwensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hier kan je ook goed zien dat het geen golf is die breekt, maar gewoon aan één stuk doordendert
Welke foto?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef DJKoster het volgende:
Die auto's, op een eerdere geposte foto, zijn nu allemaal uitgebrand, zie ik net op Ziggo kanaal 11.
Google is your friendquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef Oorlogsheld het volgende:
kan iemand ff uitleggen wat HAARP is please???
Zoek maar in TRU of BNW.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef Oorlogsheld het volgende:
kan iemand ff uitleggen wat HAARP is please???
Ik vind deze wel mooiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Toch niet zo erg als sommige grapjes in deel 8 hoor
Lijkt nog lang niet in orde daar bij die nukeplantquote:Japan PM Kan orders expansion of evacuation area around Fukushima nuclear plant to 10 km from 3 km
Dit dus, ontopic aubquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zoek maar in TRU of BNW.
Niet hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |