jaja dat zeg je nu,.. en dan gebeurd het straks en dan is het van ja maar ik heb er toch ook geen verstand van...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee een oceaan verdwijnt echt niet door een aardbeving
Niemand? Fantastisch gezicht vond ik dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Heeft iemand pics van de president (Naoto Kan) die in werkkleding meehelpt in de puinhopen? Wat een held
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef donroyco het volgende:
Zijn er duidelijke filmpjes van de tsunami (niet uit de OP)?
Laat het nu gewoon vallen. Het is echt geen interessante discussie en sowieso, overleven doe je niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Maar beweegt niet de hele auto doordat ie opgepikt wordt en met de golven mee de boel?
Wat moet je dan doen? Het is net alsof je een ongeluk staat te lijden doordat de auto tegen een boom hard aanslaat of zo...
Beginnen met bidden denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Maar beweegt niet de hele auto doordat ie opgepikt wordt en met de golven mee de boel?
Wat moet je dan doen? Het is net alsof je een ongeluk staat te lijden doordat de auto tegen een boom hard aanslaat of zo...
voor de bestuurder is het zeker een interessante discussiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Laat het nu gewoon vallen. Het is echt geen interessante discussie en sowieso, overleven doe je niet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sakurajimaquote:De Sakurajima () is een stratovulkaan met een hoogte van 1117 m in de prefectuur Kagoshima op het eiland Kyushu in Japan.
De vulkaan is een van de meest actieve op aarde: sinds de eerste geregistreerde eruptie in het jaar 708 is de vulkaan vrijwel continu actief. [...] Het Kagoshima Observatory verwacht dit jaar meer dan 1000 erupties
Jep, hij is niet zo hoog, maar verschrikkelijk langquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hier kan je ook goed zien dat het geen golf is die breekt, maar gewoon aan één stuk doordendert
Toch niet zo erg als sommige grapjes in deel 8 hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Laat het nu gewoon vallen. Het is echt geen interessante discussie en sowieso, overleven doe je niet.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Toch niet zo erg als sommige grapjes in deel 8 hoor
Ja gelukkig ben ik al religieusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Beginnen met bidden denk ik.
Meer kan je niet doen.
Geweldig filmpje trouwensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hier kan je ook goed zien dat het geen golf is die breekt, maar gewoon aan één stuk doordendert
Welke foto?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef DJKoster het volgende:
Die auto's, op een eerdere geposte foto, zijn nu allemaal uitgebrand, zie ik net op Ziggo kanaal 11.
Google is your friendquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef Oorlogsheld het volgende:
kan iemand ff uitleggen wat HAARP is please???
Zoek maar in TRU of BNW.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef Oorlogsheld het volgende:
kan iemand ff uitleggen wat HAARP is please???
Ik vind deze wel mooiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Toch niet zo erg als sommige grapjes in deel 8 hoor
Lijkt nog lang niet in orde daar bij die nukeplantquote:Japan PM Kan orders expansion of evacuation area around Fukushima nuclear plant to 10 km from 3 km
Dit dus, ontopic aubquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zoek maar in TRU of BNW.
Niet hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |