Wanneer de tijd rijp is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Mijn bijdrage die door jullie mee naar achteren werd genomen?
Ligt eraan.. Gaat'ie links of rechtsom?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Mijn bijdrage die door jullie mee naar achteren werd genomen?
Nog heel wat levend, gok ik. Maar ook veel doden...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef 88-4 het volgende:
88000 vermisten.
Hoeveel vinden ze daarvan terug.?
Nee. Dat water op zee haalt een snelheid hoger dan enige auto kan rijden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef vergezocht het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je voor dat je in een van die auto's zat die daar gepaarkeerd stond in dat parkeerterrein.
En je zag dat vloedgolf aankomen. En je draaide je om en reed zo hard mogelijk weg. Zou je kans maken tegen de aankomende gold?
Hier in California is waarschijnlijk 1 dode gevallen.quote:
Is niet waar voor zover ik weet. Enige uitbarsting die er vandaag bij gekomen is is in Indonesie. Verder niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef GasProblem het volgende:
Kan iemand die uitbarsting van de Sakurajima vulkaan op Japan bevestigen? Voor zover is dat youtube filmpje het enige wat ik erover gehoord heb, beetje vreemd.
http://www.google.nl/webh(...)&fp=40c962586a6558f3quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef GasProblem het volgende:
Kan iemand die uitbarsting van de Sakurajima vulkaan op Japan bevestigen? Voor zover is dat youtube filmpje het enige wat ik erover gehoord heb, beetje vreemd.
Tjonge, je hebt toch domme waaghalzen zegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef maartena het volgende:
[..]
Hier in California is waarschijnlijk 1 dode gevallen.
3 waaghalzen wilden wel eens zien wat een Tsunami nu kon doen.... en twee meter hoge tsunami sleurde ze de zee in (dat water stroomt uiteindelijk weer terug. 2 van de 3 konden weer terug naar land zwemmen, maar de 3e is niet meer gevonden..... Er wordt nog naar em gezocht, maar waarschijnlijk is hij het eerste slachtoffer buiten Japan.
Er is geen vulkaan uitgebarst in Japan. Als gevolg van de aardbeving is er in Indoneisie wel een vulkaan uitgebarst en daarbij zijn minsten 4 doden gevallen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef GasProblem het volgende:
Weet je dat zeker Fruts? http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=23983quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is niet waar voor zover ik weet. Enige uitbarsting die er vandaag bij gekomen is is in Indonesie. Verder niet.
Je kan best zeggen dat het typisch FoKs is om na 8 topic's je mening nog niet vast te hebben in het geval van die gast.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goed idee, toch fijn om te weten dat iemand alle 8 topics nog heeft doorgespit voor zon mooie conclusie, toch wel op zijn foks dat iemand het er voor over heeft. Ontroerend!
Bij de vorige tsunamie waren er in de eerste instantie 60000 vermisten. Uiteindelijk meer dan 200000 doden.....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef 88-4 het volgende:
88000 vermisten.
Hoeveel vinden ze daarvan terug.?
Ik zie het nergens, alleen daar. Lijkt veel op beelden uit 2010, dus ik wacht het nog ff afquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet je dat zeker Fruts? http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=23983
Waar zou dat water dan naar toe moeten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Oorlogsheld het volgende:
serieuze vraag: kan het gebeuren dat door een aardbeving al het ocaan water wegstroomt ?
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Oorlogsheld het volgende:
serieuze vraag: kan het gebeuren dat door een aardbeving al het ocaan water wegstroomt ?
Dus tegen de tijd dat ie binnen 3 km afstand ligt, is het al te laat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Dat water op zee haalt een snelheid hoger dan enige auto kan rijden.
Bij DWDD hadden ze het over een snelheid op zee van 800+ kph.
Waar moet het naartoe dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Oorlogsheld het volgende:
tussen de tectonische platen door naar de kern waar het verdamptquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Waar zou dat water dan naar toe moeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |