Chocolate Chip Cookiesquote:
Inderdaad lastig wat je daarbij gaat drinken.quote:
Als Angela doortrekt zal CNN er nieuws van berichten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie roepen wel als het weer begint he? Ik heb CNN weer even aanstaan voor tsunaminieuws.
Zit Zeilmeisje Laura tegenwoordig ook niet op de Grote Oceaan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie roepen wel als het weer begint he? Ik heb CNN weer even aanstaan voor tsunaminieuws.
Ik volg het zeikmeisje niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zit Zeilmeisje Laura tegenwoordig ook niet op de Grote Oceaan?
Ik doe Woody Woodpecker naquote:
Laura. Een hele lieve meid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:21 schreef ranja het volgende:
Ferry is echt erg. Zelfs Gordon ergert zich er aan![]()
Melissa weg, daarmee heb ik geen adoptanten meer overBalen dat ik al 2 had toen Valentina nog moest komen.
Ik snap niet wat de jury in Laura hoort trouwens met haar Minnie Mouse stemmetje.
Ze is gestopt, geld is op en dus geeft ze zeillessen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze is gestopt, geld is op en dus geeft ze zeillessen."Ja, lieve kinders! Het is een heel goed idee om in je eentje de wereld rond te zeilen!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze is gestopt, geld is op en dus geeft ze zeillessen.LOLLERZ. Dat wist ik niet, wanneer was dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |