Zou het met ons beroep te maken hebben?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps.. 4 voluit werkende streams!![]()
Als hier om de 10 posts iemand komt vragen of de streams down zijn (aka te beroerd om een pagina terug te lezen) mogen ze van mij opbokken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het gebrek aan streams is toch wel nadrukkelijk aanwezig en IK VIND dat we HIER zoveel mogelijk moeten helpen om COMMENTAAR OP STREAMS mogelijk te maken.
Ben sociaal bezig
Ik wou juist dat ik jou was gewoon een dag niet mezelf was dat ik alles had wat jij hadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps.. 4 voluit werkende streams!![]()
Denk het.. wij hebben goede shizzle!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Zou het met ons beroep te maken hebben?
Je moet beter luisteren hij vind het verdacht dat hij zoveel niet al te slimme pogingen doet. Gerard is zijn geld aan het parkeren om laterweer terug te halen. En dat is niet zo'n gekke gedachte. Hij onderschat Gerard dus niet hij denkt juist dat hij zich dommer voordoet dan hij is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
Gezien Guido zijn uitspraak hoop ik dat gerard een geheim raadt. Guido heeft toch ook nog niks geraden.
Weet je zeker dat je niet ongesteld bent?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Als hier om de 10 posts iemand komt vragen of de streams down zijn (aka te beroerd om een pagina terug te lezen) mogen ze van mij opbokken.
Volgens mij doet hij of die leest maar ondertussen luisterd hij gewoon mee met alle verhalenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:56 schreef Tassie37 het volgende:
De tering! Heeft Geer dat boek nou nóg niet uit? Ken ie eigenlijk wel lezen?
Jepquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef suzi1 het volgende:
wat een mislukt kapsel van philip, heeft servio expres gedaan zeker
Zet je bril weer op manquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk het.. wij hebben goede shizzle!
Sterker.. ik heb nu 2x 4 streams
Jij gaat zoooooooooooooo erg naar de hel!quote:
Je hebt een punt, maar toch is het streambelijd van Net5 k.u.t., dan wel kwalitatief uitermate teleurstellendquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Als hier om de 10 posts iemand komt vragen of de streams down zijn (aka te beroerd om een pagina terug te lezen) mogen ze van mij opbokken.
2 pc's ... x 4 streamsquote:
Ook al heb je 1000 streams, je gokje was .................. ONJUIST...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk het.. wij hebben goede shizzle!
Sterker.. ik heb nu 2x 4 streams
Zijn kapsel lijkt op Peter vd Vorstquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef suzi1 het volgende:
wat een mislukt kapsel van philip, heeft servio expres gedaan zeker
Net zo 'veel' als andersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef Niki.P het volgende:
Als wij niet mogen zeuren dat onze streams het niet doen, vertellen jullie dan alsjeblieft wat er op de streams gebeurt, niet alleen dat ze het doen
Streambeleid! Je zit teveel op VOL!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar toch is het streambelijd van Net5 k.u.t., dan wel kwalitatief uitermate teleurstellend
Dat is de volgende stap, maar daar wil men nog niet zo heel erg aan meedoen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef Niki.P het volgende:
Als wij niet mogen zeuren dat onze streams het niet doen, vertellen jullie dan alsjeblieft wat er op de streams gebeurt, niet alleen dat ze het doen
haha ik gebruik normaal Firefox, alleen doen ze het daar niet hahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij gaat zoooooooooooooo erg naar de hel!
Cos betekent toch comment on streamsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar toch is het streambelijd van Net5 k.u.t., dan wel kwalitatief uitermate teleurstellend
Daar kom ik nooit meer sinds de crash van Fok tijdens DGK, loop ik weer overquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Streambeleid! Je zit teveel op VOL!
jepquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:59 schreef MargrietV het volgende:
Staat Servio nog bij telefoon in de hoop dat hij van zijn corvee af is?
Dat zegt Ireen Wüst ook, en die heeft al 2x goud.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:00 schreef Zixon het volgende:
Aafke is biseksueel zegt ze, maar alleen als ze vrijgezel is
aafke zit met haar zonnebril op de bankquote:
Ja, dat bedoel ik, en als ik je er hier aan zou kunnen helpen zou ik dat graag doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
Cos betekent toch comment on streams
DIE HEB IK NIET
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:03 schreef mazaru het volgende:
2 hoogbegaafden naast elkaar.
[ afbeelding ]
En ik zou je dankbaar zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, en als ik je er hier aan zou kunnen helpen zou ik dat graag doen
hier ook niet upc kanaal 14 heb ik aangezetquote:
ik ook, mag bij de gratie gods even kijken van manlief. Zit aafke met d'r zonnebril op de bank, dat mag toch niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hier ook niet upc kanaal 14 heb ik aangezet
Dan mag je alleen lezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
Cos betekent toch comment on streams
DIE HEB IK NIET
Ze zouden eigenlijk een IQ-test in het huis moeten gooien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:03 schreef mazaru het volgende:
2 hoogbegaafden naast elkaar.
[ afbeelding ]
Omdat het niet van Microsoft is ergo ongelooflijke proletarische bagger!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:00 schreef DJRetard het volgende:
[..]
haha ik gebruik normaal Firefox, alleen doen ze het daar niet hahaha
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, mag bij de gratie gods even kijken van manlief. Zit aafke met d'r zonnebril op de bank, dat mag toch niet?
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
niet lachen mark, heb geluk dat er lange reklame is bij topgear
Die kunnen er net zoveel aan doen als dat jij dat zou kunnen. Streams liggen er uit, dus iedereen die nu nog streams open heeft staan, niet opnieuw opstarten of F5 gebruiken want dan ben je ze ook kwijt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar zijn HiDi en Kwaliteit. Het wordt dramatisch hier.
(helemaal ON-TOPIC, Voor velen Commentaar op Ontbrekende Streams)
welkomquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef hypos het volgende:
Hoi,ik ben hier voor het eerst en hopelijk niet voor het laatst.
servio heeft vanmiddag zijn haar gekniptquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zie net op upc dat flip een nieuw kapsel heeft. Vond het andere mooier
Hoiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef hypos het volgende:
Als je niet baggert mag je blijvenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef hypos het volgende:
goeieavond hyposquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef hypos het volgende:
hoiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef hypos het volgende:
Als je je netjes gedraagt mag je blijvenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef hypos het volgende:
Okee, Ik blijf van de F5 af.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Die kunnen er net zoveel aan doen als dat jij dat zou kunnen. Streams liggen er uit, dus iedereen die nu nog streams open heeft staan, niet opnieuw opstarten of F5 gebruiken want dan ben je ze ook kwijt.
Hoiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef hypos het volgende:
gedverquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef kaatje50 het volgende:
Flip ligt met zijn hoofd op schoot bij Aafke, deze speelt Laura (kriebelen)
ze zit een meeëter in zijn gezicht uit te knijpen.Knijpt zo met haar vieze vingers
en vraagt achteraf of ze alcohol moet pakken
banquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef hypos het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wie is bezig met de tieten van Laura?
Heeft Guido eigenlijk vandaag nog gedrukt voor het geheim van Gerard? Hij heeft hier gisteren een weddenschap over afgesloten, mits hij geld in zijn kluis kreeg en dat heeft hij inmiddels.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet beter luisteren hij vind het verdacht dat hij zoveel niet al te slimme pogingen doet. Gerard is zijn geld aan het parkeren om laterweer terug te halen. En dat is niet zo'n gekke gedachte. Hij onderschat Gerard dus niet hij denkt juist dat hij zich dommer voordoet dan hij is.
Weer een kloon van scanman?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef hypos het volgende:
zijzelf??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wie is bezig met de tieten van Laura?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef versabommie het volgende:
Waarom liggen Laura en Alex bloot in dat twee persoonsbed?![]()
![]()
Probeer ons geen dingen wijs te maken!!!!! Gemeen!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef versabommie het volgende:
![]()
Inderdaad zeg, eindelijk gebeurt er eens watquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
sfeer zit er weer goed in in dat huis
Guido heeft wel gedrukt vandaag (als ik het goed begrepen heb. Maar op wie en hoe, geen idee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Heeft Guido eigenlijk vandaag nog gedrukt voor het geheim van Gerard? Hij heeft hier gisteren een weddenschap over afgesloten, mits hij geld in zijn kluis kreeg en dat heeft hij inmiddels.
Toen dat bij spix al het geval was kon ik wel via NL de streams volgen hoe kan dat dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Die kunnen er net zoveel aan doen als dat jij dat zou kunnen. Streams liggen er uit, dus iedereen die nu nog streams open heeft staan, niet opnieuw opstarten of F5 gebruiken want dan ben je ze ook kwijt.
omdat ze te horen hebben gekregen dat de streams niet werken,quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef versabommie het volgende:
![]()
hij wil sbs kopen ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef superkokje het volgende:
Kan iemand John ff bellen. Hij zit bij VI
? aangegevenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef Flashbox het volgende:
Die Aafke is ook een slet, vanmiddag tegen andere volop afgeven op Flip en dat ze er klaar mee was, en nu zit ze hem weer te vlooien.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:18 schreef versabommie het volgende:
Vrees niet mensen zonder streams, we helpen jullie er wel doorheen. Tis nu niet bijster spannend:
Laura: Alex, ik vind kriebelen met Guido gewoon lekker en goed voro de stemmen, maar ik wil jouw dappere lans in mij, en hard!
Alex: Relax even, eerst moet je even sabbelen zodat ik weet of we die klik hebben
Laura: Hmmmffblbhmmmblfffhmbldfd !
Alex: Goed zo ja, wie is je papa, wie is je papa, zeg het slet!
Vrees niet mensen zonder streams, we helpen jullie er wel doorheen. Tis nu niet bijster spannend:
Laura: Alex, ik vind kriebelen met Guido gewoon lekker en goed voro de stemmen, maar ik wil jouw dappere lans in mij, en hard!
Alex: Relax even, eerst moet je even sabbelen zodat ik weet of we die klik hebben
ff f5enquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Streams lopen niet meer lekker:
[ afbeelding ]
Iemand een rechtstreeks lijntje naar @alphons22 om een keer te schelden ?
Bom weet hem wel te vinden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Streams lopen niet meer lekker:
[ afbeelding ]
Iemand een rechtstreeks lijntje naar @alphons22 om een keer te schelden ?
WELKE, WAAR?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:20 schreef bollokus het volgende:
STREAM DOET HET WEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gewoon op de sitequote:
We laten bommie verslag doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:20 schreef Ceetje.. het volgende:
ik vind jouw streams beter als de originele Bommie!
IK dacht dat je een gemeen tegen de stream loze was, maar je meent het Yeeeeeh!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:20 schreef bollokus het volgende:
Balen, had nog hele goede verhaallijnen klaar in mijn hoofdquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:20 schreef bollokus het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Balen, had nog hele goede verhaallijnen klaar in mijn hoofd
doe toch maar, SST2quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zet ze op papier, voor de volgende keerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerder Aafke die Flip doetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
Flipje gaat Aafke nog een keer doen tijdens SST
Gelukkig staat de sterilon erbij voor desinfectie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef spapaars het volgende:
vlooien of schaamluis zoeken, name it.
[ afbeelding ]
als ze maar op zijn polsje letquote:
quote:
je mag het zeggen, ik kwam precies op het goede mement terug!quote:
welke stream is dit??? 1,2,3 of 4quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Al 3 dagen dat blagen hier in de straat roepen: "Kom dan... NUUUUU"
50 meter verderop zijn wilde ganzen die je mag afschieten, maar die blagen mag je niets doen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
dus Karim gedraagt zich als zwitserland
Ze was aardig onderweg jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef TjetMaster het volgende:
Wanneer gaat de hand van Aafke in Flip zn broek?
Ik vind jou lief!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef mootie het volgende:
Waarom moet Karim altijd vrede op aarde. Als hij die mensen niet trekt, moet hij er gewoon bij uit de buurt blijven. Altijd meteen alles goedmaken en dan ook in bedekte termen zeggen dat hij fout zat.
Ze heeft klauwen als een bouwvakker, kan nooit lekker zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef TjetMaster het volgende:
Wanneer gaat de hand van Aafke in Flip zn broek?
Ja dat vat ik ook niet helemaal. Je KUNT gewoon niet met iedereen vriendjes zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef mootie het volgende:
Waarom moet Karim altijd vrede op aarde. Als hij die mensen niet trekt, moet hij er gewoon bij uit de buurt blijven. Altijd meteen alles goedmaken en dan ook in bedekte termen zeggen dat hij fout zat.
even iets terug lezen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:28 schreef MissJ.24 het volgende:
Wie moet ik zoenen dat mijn streams het weer doen???
En waarom ligt Aaf bij Phillip te friemelen?????
En mag ik een verslag van de afgelopen 2 uur.....*doet leuk*
afgelopen 2 uur niets gebeurd heb je wijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:28 schreef MissJ.24 het volgende:
Wie moet ik zoenen dat mijn streams het weer doen???
En waarom ligt Aaf bij Phillip te friemelen?????
En mag ik een verslag van de afgelopen 2 uur.....*doet leuk*
Ja, vreselijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef mootie het volgende:
Vaten vol, en een inbox van iemand die Hertog Jan eist omdat hij verantwoordelijk is dat de streams het weer doen.........quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:29 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
afgelopen 2 uur niets gebeurd heb je wijn?
loop maar weeer weg!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef mootie het volgende:
En Joanna gaat weer in de slachtofferrol. Wat heeft zij nou verkeerd gedaan, ze heeft met niemand een issue, ze heeft hier geen zin in. En madam loopt weg.
Kan ze weer gaan janken en Oma moet het dan weer oplossen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef mootie het volgende:
En Joanna gaat weer in de slachtofferrol. Wat heeft zij nou verkeerd gedaan, ze heeft met niemand een issue, ze heeft hier geen zin in. En madam loopt weg.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Vaten vol, en een inbox van iemand die Hertog Jan eist omdat hij verantwoordelijk is dat de streams het weer doen.........
joehoeeeeeeeeeeeee!!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Vaten vol, en een inbox van iemand die Hertog Jan eist omdat hij verantwoordelijk is dat de streams het weer doen.........
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je hebt nog niks verdiend vandaag Bol, zorg dat mijn streams het vanavond doen en ik masseer zelfs je franse voeten.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef mootie het volgende:
En gelukkig geeft de lantaarnpaal haar overal gelijk in. Mevrouw zonder mening.
dacht het al, mevrouw natuurlijk meteen weer lullen tegen de restquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef mootie het volgende:
vooral die discussie daar heb jij helemaal niks meequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef versabommie het volgende:
Loop maar weg Joanna heel ver weg .. een zwart gat of een vulkaan in kudt!
Ohwmen wat heb ik een hekel aan mensen met een hele eigen wereld die ze iedereen opdringen en weglopen in discussies! TIEF OP!
ik ga een extra ritalin nemen
Oh,ben je er zo een....eentje die dingen onthoud al zijn ze uit de vorige eeuw.....*zucht en pakt massageolie, zeep en washandjes......quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
joehoeeeeeeeeeeeee!!!!!
zal nog eventjes het berichtje erbij pakken
[..]
![]()
![]()
![]()
dies toch niethoogbegaafd...die wandeld aleen in haar slaapquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef mazaru het volgende:
Kijk! Zo reageert een hoogbegaafde op een discussie waarin kritiek wordt geuit.
Het geluid wat hierbij hoort is: 'Ik zeg helemaal niets meer, ik heb hier geen zin in, PFFFFRRLLLLFFFFTTT''
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:32 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Oh,ben je er zo een....eentje die dingen onthoud al zijn ze uit de vorige eeuw.....*zucht en pakt massageolie, zeep en washandjes......
Precies. Ik ga kotsen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef mootie het volgende:
De politieagent geeft dit teken. Welk verkeer moet stoppen?quote:
cquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:33 schreef Green1 het volgende:
[..]
De politieagent geeft dit teken. Welk verkeer moet stoppen?
a. Het verkeer dat de agent van voren nadert.
b. Het verkeer dat de agent van achteren nadert.
c. Beide.
Ze lult toch ook over anderen nu?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:33 schreef PinkDream het volgende:
jullie kotsen allmaal op Joanna en i love her
maar eerlijk is eerlijk dat ze wel gelijk heb da iedereen achter de rug omlul
want nu doe laura schijnheilig en monique zeg ook niet wat ze denkt
Oh ja, die hoogbegaafde was deze!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
dies toch niethoogbegaafd...die wandeld aleen in haar slaap
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja, die hoogbegaafde was deze!
[ afbeelding ]
en dat Oma's bloesje uit het jaar 20 van de vorige eeuw..... zeker van die recycle Pim met geheime handel van haar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:34 schreef MissJ.24 het volgende:
Karim is de held van de avond geloof ik?
Associaal die Joanne...Joanne Tokkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |