Is ook afgelopenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:31 schreef TjetMaster het volgende:
Ik vertik het om de live-uitzending te gaan kijken
Ik denk het ook welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:37 schreef Annelies-G het volgende:
Mo weet het, wedden?? die gaf ff een smile
wel nee die is meester in de rechten en slaapwandelen is niet strafbaar toch?quote:
bedankt voor de updatequote:
Laura is vals......zo, en nu moet ik gaanquote:
Ruilen? ik heb wel geluid op mn pc, maar geen streamsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef Darklight het volgende:
Ik heb wel streams maar geen geluid op mn pc
Werk zequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Laura is vals......zo, en nu moet ik gaan
Het is somnabulisme maar ik had er ook nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:37 schreef Spooky4u het volgende:
Mo moet weer acteren, ze vraagt zich af hoe die knuppels bij haar in huis nu niet kunnen weten wat somnambelisme betekend.
ruyilen ik heb niks.....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ruilen? ik heb wel geluid op mn pc, maar geen streams
Welkom bij de knuppelsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is somnabulisme maar ik had er ook nog nooit van gehoord.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Laura is vals......zo, en nu moet ik gaan
welcome home!!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef superkokje het volgende:
Ik ben Thuiiisss![]()
GVD nog steeds geen streams
Moet ik nog naar UPC kijken ook
ow, en het is somnambulismequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is somnabulisme maar ik had er ook nog nooit van gehoord.
heb bijna medelijden met je.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
welcome home!!!!!
jij heb tenminste nog upc.......
Jomindi en drs. P. oepgaatje....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
Ser met zijn nieuwe maatje
[ link | afbeelding ]
een laatste redmiddel http://home.nowlive.eu/on(...)&SHOWFB=0&SMALLSTR=1quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef superkokje het volgende:
Ik ben Thuiiisss![]()
GVD nog steeds geen streams
Moet ik nog naar UPC kijken ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |