Is ook afgelopenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:31 schreef TjetMaster het volgende:
Ik vertik het om de live-uitzending te gaan kijken
Ik denk het ook welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:37 schreef Annelies-G het volgende:
Mo weet het, wedden?? die gaf ff een smile
wel nee die is meester in de rechten en slaapwandelen is niet strafbaar toch?quote:
bedankt voor de updatequote:
Laura is vals......zo, en nu moet ik gaanquote:
Ruilen? ik heb wel geluid op mn pc, maar geen streamsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef Darklight het volgende:
Ik heb wel streams maar geen geluid op mn pc
Werk zequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Laura is vals......zo, en nu moet ik gaan
Het is somnabulisme maar ik had er ook nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:37 schreef Spooky4u het volgende:
Mo moet weer acteren, ze vraagt zich af hoe die knuppels bij haar in huis nu niet kunnen weten wat somnambelisme betekend.
ruyilen ik heb niks.....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ruilen? ik heb wel geluid op mn pc, maar geen streams
Welkom bij de knuppelsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is somnabulisme maar ik had er ook nog nooit van gehoord.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Laura is vals......zo, en nu moet ik gaan
welcome home!!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef superkokje het volgende:
Ik ben Thuiiisss![]()
GVD nog steeds geen streams
Moet ik nog naar UPC kijken ook
ow, en het is somnambulismequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is somnabulisme maar ik had er ook nog nooit van gehoord.
heb bijna medelijden met je.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
welcome home!!!!!
jij heb tenminste nog upc.......
Jomindi en drs. P. oepgaatje....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
Ser met zijn nieuwe maatje
[ link | afbeelding ]
een laatste redmiddel http://home.nowlive.eu/on(...)&SHOWFB=0&SMALLSTR=1quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef superkokje het volgende:
Ik ben Thuiiisss![]()
GVD nog steeds geen streams
Moet ik nog naar UPC kijken ook
doet ut ook nie meer, helaasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
een laatste redmiddel http://home.nowlive.eu/on(...)&SHOWFB=0&SMALLSTR=1
Werkt wel alleen met Internet Explorer, maar beter dan niks eh.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
helaasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je daar zelf net achtergekomen of niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
Een paar weken had secretstory.hole1988.nl een mozaiek scherm met andere players dan de originele. Is dat nu niet meer mogelijk? Die players waren veel sneller als deze.
werkt ook niet met IEquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Werkt wel alleen met Internet Explorer, maar beter dan niks eh.
Ook daar werkt ie nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Werkt wel alleen met Internet Explorer, maar beter dan niks eh.
Nee, anders vraag ik het niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:46 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Volgens mij ben je daar zelf net achtergekomen of niet?
Op de officiėle twitter staat:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb bijna medelijden met je.![]()
Iemand een idee wat er aan de hand is met de streams
Lees dat de officiele site er ook uit ligt
weet ik niet ik heb geen streansquote:
Het is Alex zijn boek (al is hij nog steeds op pagina 1)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:49 schreef MargrietV het volgende:
Gerard leest het boek Au Pair... zou daar ook nog een clue in verborgen zijn?
Weet niet zeker maar volgens mij had Alex die meegenomen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:49 schreef MargrietV het volgende:
Gerard leest het boek Au Pair... zou daar ook nog een clue in verborgen zijn?
Werken jouw streams wel?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:49 schreef Day het volgende:
Dat gezeur over niet werkende streams wordt echt heel vervelend nu. Kunnen jullie dat echt niet gewoon in het daarvoor bestemde topic doen?
Ze willen gewoon dat Joanna dr geheim nu geraden gaat wordenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel raar dat er weer een clue inkomt voor het slaapwandelen.
Ze hebben al zoveel gehad.
Nachtrust
Schoen - wandelen
Ok, als je thuis zit en de clues kent is het gemakkelijk.
Hij zei dat Gerard niet dom was, maar hier met zijn redenatie volledig de plak missloeg en een beetje vergezocht wasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:49 schreef Spooky4u het volgende:
Guido noemt Gerard weer dom vanwege zijn elfsteden gok. Gerard is er echter weer niet bij.
Schilderij.. slak!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:51 schreef Spooky4u het volgende:
Karim berekend dat er ongeveer 30 clues moeten zijn, en dat er nog veel te vinden zijn.
Sharon vraagt of hij over de slak weet.
Dat dus.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:49 schreef Day het volgende:
Dat gezeur over niet werkende streams wordt echt heel vervelend nu. Kunnen jullie dat echt niet gewoon in het daarvoor bestemde topic doen?
Ahjaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schilderij.. slak!
Damn ik ben Monique Hoogbegaafd!
Niet dom hij zegt Gerard parkeert zijn geld bij andere om het later weer terug te halen want hij doet te domme pogingen op de clue's.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:49 schreef Spooky4u het volgende:
Guido noemt Gerard weer dom vanwege zijn elfsteden gok. Gerard is er echter weer niet bij.
Waarom heb jij geen ban? Werkt het meldtopic ook al niet?quote:
Het gebrek aan streams is toch wel nadrukkelijk aanwezig en IK VIND dat we HIER zoveel mogelijk moeten helpen om COMMENTAAR OP STREAMS mogelijk te maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:48 schreef mootie het volgende:
Jank hier dat je streams het niet doen. # 2
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen ban? Werkt het meldtopic ook al niet?
Yeps.. 4 voluit werkende streams!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |