lama zitten danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:49 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Feestje? Het is een verjaardag, en geloof me, deze verjaardag is noooooit een feestje
oh, nou, dan zul je toch zelf moeten, doe je toch na een uurtje alsof je stikt in je pilsje, mag je echt wel naar huisquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:49 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Feestje? Het is een verjaardag, en geloof me, deze verjaardag is noooooit een feestje
We kunnen allemaal op die verjaardagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ho! Wacht effe!
Waar gaan we bieren dan?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, nou, dan zul je toch zelf moeten, doe je toch na een uurtje alsof je stikt in je pilsje, mag je echt wel naar huis
zal de jarige gezellig vindenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
We kunnen allemaal op die verjaardagnemen we ook allemaal een laptop mee, kunnen we communiceren
Je schoonmoeder?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:49 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
opschieten, je mist echt alle aktiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef superkokje het volgende:
ben onderweg
ga me steeds meer een SST Junk vorelen
quote:
Was ik toch maar mijn ava... kon ik een hoofdpijn veinzenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, nou, dan zul je toch zelf moeten, doe je toch na een uurtje alsof je stikt in je pilsje, mag je echt wel naar huis
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef superkokje het volgende:
ben onderweg
ga me steeds meer een SST Junk vorelen
Ik heb geen laptop nodig hoor om te communicerenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
We kunnen allemaal op die verjaardagnemen we ook allemaal een laptop mee, kunnen we communiceren
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb ik dan geluk mee, heb een perm ban bij m'n schoonmoeder
ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef NenaLois het volgende:
Hallo allemaal,
Ben nieuw hier op Fok. Wel al vaker gekeken, maar nooit geregistreerd.
Nu ik toch, ondanks dat ik dit vooraf niet gepland had of zelf niet wilde, een beetje SecretStory-fan ben, vind ik het wel leuk om hier over te lezen en te posten.
Wie kijkt er op dit moment ook naar de uitzending op Net5?
Groetjessss
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef NenaLois het volgende:
Hallo allemaal,
Nu ik toch, ondanks dat ik dit vooraf niet gepland had of zelf niet wilde, een beetje SecretStory-fan ben, vind ik het wel leuk om hier over te lezen en te posten.
Groetjessss
Ik wou dat ik dat hadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb ik dan geluk mee, heb een perm ban bij m'n schoonmoeder
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:52 schreef Annelies-G het volgende:
GGGrrrrr, mijn man heeft een pokeravondje georganisserd. Lig ik een uurtje te slapen gaat die knakker spelers regelen. Najah, dan maar geen SST, ga jullie wel missen hoor
Haai!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef NenaLois het volgende:
Hallo allemaal,
Groetjessss
Dan mag jij naast mijn schoonmoeder zitten. Vindt ze leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen laptop nodig hoor om te communiceren
Alleen als ik wat op heb.... kan ik een beetje nog hyperder worden
Benny zegt dat ik dan op aafke lijk... alleen zonder bavianendans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |