welke stream is dit??? 1,2,3 of 4quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Al 3 dagen dat blagen hier in de straat roepen: "Kom dan... NUUUUU"
50 meter verderop zijn wilde ganzen die je mag afschieten, maar die blagen mag je niets doen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
dus Karim gedraagt zich als zwitserland
Ze was aardig onderweg jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef TjetMaster het volgende:
Wanneer gaat de hand van Aafke in Flip zn broek?
Ik vind jou lief!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef mootie het volgende:
Waarom moet Karim altijd vrede op aarde. Als hij die mensen niet trekt, moet hij er gewoon bij uit de buurt blijven. Altijd meteen alles goedmaken en dan ook in bedekte termen zeggen dat hij fout zat.
Ze heeft klauwen als een bouwvakker, kan nooit lekker zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef TjetMaster het volgende:
Wanneer gaat de hand van Aafke in Flip zn broek?
Ja dat vat ik ook niet helemaal. Je KUNT gewoon niet met iedereen vriendjes zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef mootie het volgende:
Waarom moet Karim altijd vrede op aarde. Als hij die mensen niet trekt, moet hij er gewoon bij uit de buurt blijven. Altijd meteen alles goedmaken en dan ook in bedekte termen zeggen dat hij fout zat.
even iets terug lezen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:28 schreef MissJ.24 het volgende:
Wie moet ik zoenen dat mijn streams het weer doen???
En waarom ligt Aaf bij Phillip te friemelen?????
En mag ik een verslag van de afgelopen 2 uur.....*doet leuk*
afgelopen 2 uur niets gebeurd heb je wijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:28 schreef MissJ.24 het volgende:
Wie moet ik zoenen dat mijn streams het weer doen???
En waarom ligt Aaf bij Phillip te friemelen?????
En mag ik een verslag van de afgelopen 2 uur.....*doet leuk*
Ja, vreselijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef mootie het volgende:
Vaten vol, en een inbox van iemand die Hertog Jan eist omdat hij verantwoordelijk is dat de streams het weer doen.........quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:29 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
afgelopen 2 uur niets gebeurd heb je wijn?
loop maar weeer weg!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef mootie het volgende:
En Joanna gaat weer in de slachtofferrol. Wat heeft zij nou verkeerd gedaan, ze heeft met niemand een issue, ze heeft hier geen zin in. En madam loopt weg.
Kan ze weer gaan janken en Oma moet het dan weer oplossen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef mootie het volgende:
En Joanna gaat weer in de slachtofferrol. Wat heeft zij nou verkeerd gedaan, ze heeft met niemand een issue, ze heeft hier geen zin in. En madam loopt weg.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Vaten vol, en een inbox van iemand die Hertog Jan eist omdat hij verantwoordelijk is dat de streams het weer doen.........
joehoeeeeeeeeeeeee!!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Vaten vol, en een inbox van iemand die Hertog Jan eist omdat hij verantwoordelijk is dat de streams het weer doen.........
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je hebt nog niks verdiend vandaag Bol, zorg dat mijn streams het vanavond doen en ik masseer zelfs je franse voeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |