Cos betekent toch comment on streamsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar toch is het streambelijd van Net5 k.u.t., dan wel kwalitatief uitermate teleurstellend
Daar kom ik nooit meer sinds de crash van Fok tijdens DGK, loop ik weer overquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Streambeleid! Je zit teveel op VOL!
jepquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:59 schreef MargrietV het volgende:
Staat Servio nog bij telefoon in de hoop dat hij van zijn corvee af is?
Dat zegt Ireen Wüst ook, en die heeft al 2x goud.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:00 schreef Zixon het volgende:
Aafke is biseksueel zegt ze, maar alleen als ze vrijgezel is
aafke zit met haar zonnebril op de bankquote:
Ja, dat bedoel ik, en als ik je er hier aan zou kunnen helpen zou ik dat graag doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
Cos betekent toch comment on streams
DIE HEB IK NIET
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:03 schreef mazaru het volgende:
2 hoogbegaafden naast elkaar.
[ afbeelding ]
En ik zou je dankbaar zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, en als ik je er hier aan zou kunnen helpen zou ik dat graag doen
hier ook niet upc kanaal 14 heb ik aangezetquote:
ik ook, mag bij de gratie gods even kijken van manlief. Zit aafke met d'r zonnebril op de bank, dat mag toch niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hier ook niet upc kanaal 14 heb ik aangezet
Dan mag je alleen lezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
Cos betekent toch comment on streams
DIE HEB IK NIET
Ze zouden eigenlijk een IQ-test in het huis moeten gooien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:03 schreef mazaru het volgende:
2 hoogbegaafden naast elkaar.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |