Owh, da's wel heel verstandigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Neeeeee, allemaal naar de spaarrekening.
Aan de buitenkant hequote:
Kraambezoekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik een beetje mn normale ik terug heb (uiterlijk) dan gaan we dat toch eens regelen
Owh dat mag je zeker hoorquote:
Ja, tuurlijk. Maar serieus. Als je legitiem jezelf anders voor mag doen dan je bent. Remmen losquote:
Ssssht....quote:
Moet ik wel eerst wat touw kopen om m'n eierstokken vast te binden hoorquote:
Zouden meer mensen moeten doenquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef Tally het volgende:
Owh dat mag je zeker hoor
Maar dan ben ik nog niet van mijn plofkop af
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst wat touw kopen om m'n eierstokken vast te binden hoor
Dat hele 'negen maanden op, negen maanden af'-verhaal is waar, sorry.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh dat mag je zeker hoor
Maar dan ben ik nog niet van mijn plofkop af
Jaquote:
Ach vind ik niet erg. Dan houdt ik ook 9 maanden lang mijn tietenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat hele 'negen maanden op, negen maanden af'-verhaal is waar, sorry.
Hehheh, dat doe ik jullie niet aanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Kom in de eerste dagen. Dan zijn ze lelijk! Alle babies!
Carnaval klinkt als een feest voor jouquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar serieus. Als je legitiem jezelf anders voor mag doen dan je bent. Remmen los
Heb je voor je boobs ook een Hyves trouwens?quote:
Nou, ik ken mensen....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat hele 'negen maanden op, negen maanden af'-verhaal is waar, sorry.
Borstvoeding FTW, dan blijven ze groot!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach vind ik niet erg. Dan houdt ik ook 9 maanden lang mijn tieten
Dan lig ik ook nog in het ziekenhuisquote:
Voor de linker en de rechter apart!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je voor je boobs ook een Hyves trouwens?
Morgen naar een gemaskeerd ball/optreden toequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar serieus. Als je legitiem jezelf anders voor mag doen dan je bent. Remmen los
Zo, daar moest je lang over nadenkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Carnaval klinkt als een feest voor jou
Na 9 maanden zijn je tetten wel leegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |