Wat een gekke reactie dit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:48 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Ja, sterkte! Wat voor bedrijf was het, misschien was hij daarom ongelukkig?
Wat een heftig verhaal! Ik hoop met je mee dat er een soort hemel is, waarin we elkaar allemaal terug kunnen zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en toen ik een jaartje of 13 was ging ik altijd om met de dochter van mijn vaders collega.. op een dag had de vader van het gezin zich op gehangen aan de trap. Ik wist toen niet zo goed hoe je met zoiets omging. Kreeg wel altijd een naar gevoel als ik daar in de gang stond en de trap zag. Ze wonen nog steeds in het zelfde huis, waar ik echt respect voor heb want ik zou dat echt niet kunnen. Elke dag over de trap heen lopen waar mijn vader/man zich aan op heeft gehangen
[ Bericht 28% gewijzigd door Ama op 27-02-2014 13:54:13 ]Your beauty never ever scared me.
Wat een heftig verhaal!quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:15 schreef Moppie_krisje het volgende:
Moeilijk onderwerp vind ik dit nog steeds.
Ik heb zelf een vrij radeloze zm-poging gedaan nadat ik misbruikt ben door een toenmalig vriendje.(was bij mij de druppel na 15 jaar geestelijke en fysieke mishandeling).
Een online kennis pikte dit op en liet het niet meer los. Trok alles uit me en wilde me oprecht helpen door te gaan.
Maanden gesproken tot hij uiteindelijk zei : "als je niet meer voor je jezelf wilt blijven, en zelfs niet voor je familie, blijf dan alsjeblieft voor mij"
Juist. Wat ik niet wist is dat die jongen zelf terminale kanker had. Hij was 16.
Twee maanden na zijn vraag om voor hem te blijven heeft hij me doen beloven dat ik mezelf nooit meer wat zou aandoen en zou proberen om toch overal het positieve van in te blijven zien. Zijn leven zou langzaam wegsijpelen en hij wilde zo graag blijven leven. Ik moest dankbaarder zijn en er zelf wat van maken.
12 uur na mijn belofte heeft hij zelfmoord gepleegd. Dat was vorige week 12 jaar geleden.
het verdriet slijt niet. Elke dag denk ik aan hem. Ik ben alleen gewend geraakt aan het feit dat hij er niet meer is en nooit zal zijn. Ik lach nu wel vaak. Voor hem! Ik leef nu mijn leven voor 2 personen.
Ik ben absoluut niet gelovig en geloof niet in een god of een hemel. Maar ergens heel diep in mijn hart.. hoop ik dat ik het misheb en hem ooit weer terugzie als alles voorbij is.
Moord.. Bah, vooral als het jaloezie gedreven is.... gatverdamme.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:47 schreef Onnozelaar het volgende:
Beide ouders van mijn vader hebben zelfmoord gepleegd, wat ervoor gezorgd heeft dat mijn vader ernstig verslaafd raakte.
Ook heb ik een zelfmoordpoging meegemaakt van mijn beste vriendin, we waren toen beide een jaar of 15 en ze was psychisch erg ziek. De laatste paar jaar ging het echter steeds beter, tot het punt dat ze zelfs op zichzelf ging wonen. Een paar weken later werd ze vermoord door haar ex.
Het moeilijkste daaraan vind ik dat ze zo gevochten heeft, dat ze door zo'n enorm dal is gegaan en daarna toch besloot dat ze wilde leven en er alles aan deed om verder te komen en voor dat doorzettingsvermogen heb ik heel veel bewondering. Eigenlijk is ze het grootste deel van haar leven bezig geweest om te werken naar het punt waar ze was vlak voor haar dood, het punt waarop alles goed was, ze niet meer beperkt werd door psychische problemen, maar gewoon gelukkig kon zijn en eindelijk de dingen kon doen die ze wilde. Dat dat van zo'n korte duur is geweest door het toedoen van een ander vind ik ontzettend oneerlijk.
Zegquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:13 schreef richardbaalman het volgende:
Sindsdien wijd ik mijn leven aan vreemden en vrienden te helpen als t kan. Ik praat met ze, wandel met ze en help ze weer op de been. Ik heb sindsdien altijd spijt betuigd en ik zal dit mijn leven lang moeten meedragen.
Dit is de eerste keer dat ik beken dat ik dat gedaan heb, wetende dat mijn username mijn echte naam is betekend voor mij dat ik klaar ben met maskers dragen en onder ogen heb gezien wat voor monster ik was toen ik 12 was
Mensen, die zelfmoord willen plegen, hebben geen anderen om verdriet aan te doen of realiseren zich dat niet. Waar het egoïsme gedeelte dan vandaan komt is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:13 schreef Fok-it het volgende:
Tante van me heeft zelfmoord gepleegd. Ze had een gelukkig huwelijk met 2 kinderen tot mijn oom ermee kwam dat hij homo was, ze zijn gescheiden en ze is in een depressie geraakt. M'n oom heeft haar gevonden. Polsen doorgesneden.
Ik had niet veel contact met haar maar toch doet het je wel veel.
Zelf ook bijna een poging gedaan een aantal jaar geleden, het verdriet wat je andere ermee doet is alleen te groot. Dat realiseren maakt het wel iets waardoor je er misschien toch met een andere blik naar gaat kijken.
Je voelt je nog steeds schuldig over een dagje vrij 11 jaar geleden?quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:13 schreef richardbaalman het volgende:
Sindsdien wijd ik mijn leven aan vreemden en vrienden te helpen als t kan. Ik praat met ze, wandel met ze en help ze weer op de been. Ik heb sindsdien altijd spijt betuigd en ik zal dit mijn leven lang moeten meedragen.
Dit is de eerste keer dat ik beken dat ik dat gedaan heb, wetende dat mijn username mijn echte naam is betekend voor mij dat ik klaar ben met maskers dragen en onder ogen heb gezien wat voor monster ik was toen ik 12 was
ja. ik vind het moeilijk om mezelf te vergevenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je voelt je nog steeds schuldig over een dagje vrij 11 jaar geleden?
Wel goed van je dat je nu andere mensen helpt
Hassan, heette die klootzak.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik kende die man niet, maar zo'n 7 jaar geleden toen ik 15 was fietste ik ooit langs een flat waar ik allemaal geschreeuw hoorde. Ik zag een man en vrouw vechten en hij gooide die mevrouw van de galerij naar beneden. Daarna nam hij een aanloop en sprong hij zelf over de railing, met zijn kop naar beneden.. gelukkig heb ik bij beiden de impact nooit kunnen zien door geparkeerde auto's en andere mensen die er stonden. Ik ook behoorlijk in paniek een stukje doorgefietst en toen zag ik al ambulances komen.
Later bleek dat hij ook nog voordat ik kwam die mevrouw haar zoontje naar beneden had gegooidDat had ik gelukkig helemaal niet meegekregen op dat moment.
Uiteindelijk was de dader direct overleden, en hadden moeder en zoon nog 2 of 3 dagen tevergeefs moeten vechten voor hun leven.![]()
Klootzak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Je was geen monster, je was een kind!quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:13 schreef richardbaalman het volgende:
Als jij t zegt...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:04 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Je was geen monster, je was een kind!
Kinderen in die leeftijd weten al een hoop, maar beseffen en overzien nog lang niet alles.
Mijn zusje (nu 26) was 11 toen ze op de crematie van mijn vader verstoppertje heeft lopen spelen met mijn neefje. Ze heeft zich daar tot een paar jaar geleden schuldig over gevoeld. "Ik was aan het lachen op een crematie.."quote:
Ik denk dat het in elke middelgrote familie wel een keer voorkomt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:22 schreef kristalhelder het volgende:
Hoeveel mensen in nederland plegen eigenlijk jaarlijks zelfmoord? Als ik dit topic lees valt het me (naar mijn inziens) op dat hier bovengemiddeld veel mensen iemand (vaag) kennen die zelfmoord heeft gepleegd.
Het ìs gewoon zo!quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:35 schreef Messina het volgende:
[..]
Hassan, heette die klootzak.Ja klopt inderdaad, naam van die jongen kan ik me herinneren, was redelijk vaak nog wat over in de krant toentertijd. Kom je ook uit de buurt daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken vrijwel alle moord en doodslag van de laatste tien jaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad, naam van die jongen kan ik me herinneren, was redelijk vaak nog wat over in de krant toentertijd. Kom je ook uit de buurt daar?
Oh, puur uit interesse of iets met je werk?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:36 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ken vrijwel alle moord en doodslag van de laatste tien jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |