abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 februari 2014 @ 09:13:41 #217
324374 richardbaalman
Verstopt zich tussen je matras
pi_137151962
Sindsdien wijd ik mijn leven aan vreemden en vrienden te helpen als t kan. Ik praat met ze, wandel met ze en help ze weer op de been. Ik heb sindsdien altijd spijt betuigd en ik zal dit mijn leven lang moeten meedragen.

Dit is de eerste keer dat ik beken dat ik dat gedaan heb, wetende dat mijn username mijn echte naam is betekend voor mij dat ik klaar ben met maskers dragen en onder ogen heb gezien wat voor monster ik was toen ik 12 was
waarom lees je dit :')
pi_137171529
Een van mijn ooms heeft zichzelf verhangen in een bos. Niemand begreep eerst waarom (hij was recentelijk gescheiden, maar daar leek hij niet heel zwaar onder gebukt te gaan), maar al snel bleek dat hij een gokverslaving had ontwikkeld en flink wat schulden had. Waarschijnlijk vormde dat dus zijn reden.

Hoe dan ook, door uit het leven te stappen heeft hij zijn twee minderjarige dochters en ex-vrouw niet alleen opgezadeld met schulden en een administratieve puinzooi, maar ook met koopwoning die moeilijk te verkopen bleek. Het heeft voor die nabestaanden jaren geduurd voordat ze hun leven weer enigszins op orde kregen, en dat was nog los van het emotionele aspect...
pi_137183874
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 02:48 schreef LazyDave het volgende:

[..]

Ja, sterkte! Wat voor bedrijf was het, misschien was hij daarom ongelukkig?
Wat een gekke reactie dit.
pi_137196224
Moeilijk onderwerp vind ik dit nog steeds.
Ik heb zelf een vrij radeloze zm-poging gedaan nadat ik misbruikt ben door een toenmalig vriendje.(was bij mij de druppel na 15 jaar geestelijke en fysieke mishandeling).
Een online kennis pikte dit op en liet het niet meer los. Trok alles uit me en wilde me oprecht helpen door te gaan.
Maanden gesproken tot hij uiteindelijk zei : "als je niet meer voor je jezelf wilt blijven, en zelfs niet voor je familie, blijf dan alsjeblieft voor mij"

Juist. Wat ik niet wist is dat die jongen zelf terminale kanker had. Hij was 16.
Twee maanden na zijn vraag om voor hem te blijven heeft hij me doen beloven dat ik mezelf nooit meer wat zou aandoen en zou proberen om toch overal het positieve van in te blijven zien. Zijn leven zou langzaam wegsijpelen en hij wilde zo graag blijven leven. Ik moest dankbaarder zijn en er zelf wat van maken.
12 uur na mijn belofte heeft hij zelfmoord gepleegd. Dat was vorige week 12 jaar geleden.
het verdriet slijt niet. Elke dag denk ik aan hem. Ik ben alleen gewend geraakt aan het feit dat hij er niet meer is en nooit zal zijn. Ik lach nu wel vaak. Voor hem! Ik leef nu mijn leven voor 2 personen.

Ik ben absoluut niet gelovig en geloof niet in een god of een hemel. Maar ergens heel diep in mijn hart.. hoop ik dat ik het misheb en hem ooit weer terugzie als alles voorbij is.
pi_137197061
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:15 schreef Moppie_krisje het volgende:

...

Wat een heftig verhaal! Ik hoop met je mee dat er een soort hemel is, waarin we elkaar allemaal terug kunnen zien :)
Mon 'en!
  roze donderdag 27 februari 2014 @ 13:49:09 #222
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137197415
Het mag niet gezegd worden eigenlijk, door familie, maar een goede vriendin van mij heeft ook zelfmoord gepleegd door teveel soorten drugs (en teveel) te nemen. Was ook wel heftig, heb haar een paar uur voor haar dood nog gezien want ze was speciaal voor mij die avond nog bij onze vriendengroep langs geweest. Ze is op haar 18de verjaardag begraven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en toen ik een jaartje of 13 was ging ik altijd om met de dochter van mijn vaders collega.. op een dag had de vader van het gezin zich op gehangen aan de trap. Ik wist toen niet zo goed hoe je met zoiets omging. Kreeg wel altijd een naar gevoel als ik daar in de gang stond en de trap zag. Ze wonen nog steeds in het zelfde huis, waar ik echt respect voor heb want ik zou dat echt niet kunnen. Elke dag over de trap heen lopen waar mijn vader/man zich aan op heeft gehangen

[ Bericht 28% gewijzigd door Ama op 27-02-2014 13:54:13 ]
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 27 februari 2014 @ 16:50:46 #223
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_137204545
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:15 schreef Moppie_krisje het volgende:
Moeilijk onderwerp vind ik dit nog steeds.
Ik heb zelf een vrij radeloze zm-poging gedaan nadat ik misbruikt ben door een toenmalig vriendje.(was bij mij de druppel na 15 jaar geestelijke en fysieke mishandeling).
Een online kennis pikte dit op en liet het niet meer los. Trok alles uit me en wilde me oprecht helpen door te gaan.
Maanden gesproken tot hij uiteindelijk zei : "als je niet meer voor je jezelf wilt blijven, en zelfs niet voor je familie, blijf dan alsjeblieft voor mij"

Juist. Wat ik niet wist is dat die jongen zelf terminale kanker had. Hij was 16.
Twee maanden na zijn vraag om voor hem te blijven heeft hij me doen beloven dat ik mezelf nooit meer wat zou aandoen en zou proberen om toch overal het positieve van in te blijven zien. Zijn leven zou langzaam wegsijpelen en hij wilde zo graag blijven leven. Ik moest dankbaarder zijn en er zelf wat van maken.
12 uur na mijn belofte heeft hij zelfmoord gepleegd. Dat was vorige week 12 jaar geleden.
het verdriet slijt niet. Elke dag denk ik aan hem. Ik ben alleen gewend geraakt aan het feit dat hij er niet meer is en nooit zal zijn. Ik lach nu wel vaak. Voor hem! Ik leef nu mijn leven voor 2 personen.

Ik ben absoluut niet gelovig en geloof niet in een god of een hemel. Maar ergens heel diep in mijn hart.. hoop ik dat ik het misheb en hem ooit weer terugzie als alles voorbij is.
Wat een heftig verhaal!
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
pi_137207497
ja ik ken iemand die zelfmoord heeft gepleegd omdat hij zich schuldig voelde over de dood van een vriend van hem.. Hij had samen met een vriend een auto-ongeluk gehad en de vriend was de volgende dag overleden door inwendig letsel omdat hij niet naar het ziekenhuis was gegaan na het ongeluk. Heel tragisch, de jongen kwam wel sowieso al uit een probleem familie wat wellicht ook van invloed is geweest op zijn zelfmoordactie.

Ik weet niet zo goed wat voor invloed het allemaal heeft gehad op zijn familie daar ken ik ze niet goed genoeg voor. Beide families hebben iig te maken gehad met een verlies en met het feit dat de jongens een onzinnige dood hadden en met het feit dat het voorkomen had kunnen worden. De familie van die vriend ken ik beter en de moeder was er iig lang kapot van, zij zat alleen te zitten en voor zich uit te staren in het begin ( bij de dood van haar eigen zoon). heel erg voor beide families.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2014 18:36:10 ]
pi_137208190
Beide ouders van mijn vader hebben zelfmoord gepleegd, wat ervoor gezorgd heeft dat mijn vader ernstig verslaafd raakte.
Ook heb ik een zelfmoordpoging meegemaakt van mijn beste vriendin, we waren toen beide een jaar of 15 en ze was psychisch erg ziek. De laatste paar jaar ging het echter steeds beter, tot het punt dat ze zelfs op zichzelf ging wonen. Een paar weken later werd ze vermoord door haar ex.
Het moeilijkste daaraan vind ik dat ze zo gevochten heeft, dat ze door zo'n enorm dal is gegaan en daarna toch besloot dat ze wilde leven en er alles aan deed om verder te komen en voor dat doorzettingsvermogen heb ik heel veel bewondering. Eigenlijk is ze het grootste deel van haar leven bezig geweest om te werken naar het punt waar ze was vlak voor haar dood, het punt waarop alles goed was, ze niet meer beperkt werd door psychische problemen, maar gewoon gelukkig kon zijn en eindelijk de dingen kon doen die ze wilde. Dat dat van zo'n korte duur is geweest door het toedoen van een ander vind ik ontzettend oneerlijk.
pi_137226475
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:47 schreef Onnozelaar het volgende:
Beide ouders van mijn vader hebben zelfmoord gepleegd, wat ervoor gezorgd heeft dat mijn vader ernstig verslaafd raakte.
Ook heb ik een zelfmoordpoging meegemaakt van mijn beste vriendin, we waren toen beide een jaar of 15 en ze was psychisch erg ziek. De laatste paar jaar ging het echter steeds beter, tot het punt dat ze zelfs op zichzelf ging wonen. Een paar weken later werd ze vermoord door haar ex.
Het moeilijkste daaraan vind ik dat ze zo gevochten heeft, dat ze door zo'n enorm dal is gegaan en daarna toch besloot dat ze wilde leven en er alles aan deed om verder te komen en voor dat doorzettingsvermogen heb ik heel veel bewondering. Eigenlijk is ze het grootste deel van haar leven bezig geweest om te werken naar het punt waar ze was vlak voor haar dood, het punt waarop alles goed was, ze niet meer beperkt werd door psychische problemen, maar gewoon gelukkig kon zijn en eindelijk de dingen kon doen die ze wilde. Dat dat van zo'n korte duur is geweest door het toedoen van een ander vind ik ontzettend oneerlijk.
Moord.. Bah, vooral als het jaloezie gedreven is.... gatverdamme.
Rustig aan.
pi_137231387
Een vader van een goede vriend. Die heeft alles jaren lopen verdoezelen, niemand had wat door. Zat in een gezin, met kinderen en plots krijg je een telefoontje dat je pa er niet meer is.

Toen ik jonger was heeft een kennis zelfmoord gepleegd. Z'n vriendin had het uitgemaakt. Niemand zag dat aankomen, incluis hemzelf, hij kwam in een psychose. Heel kort briefje waar hij sorry meldde tegen z'n ouders. Brr.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  † In Memoriam † vrijdag 28 februari 2014 @ 11:13:08 #228
187254 Giertje
lets all make believe
pi_137232269
een vriend van mee heeft zich een paar jaar terug opgehangen zijn moeder heeft hem gevonden
het raakte me wel meer dan ik dacht
tijdje ook wel rond gelopen met het idee waarom zagen wij het niet
maar ik snap dat hij een act speelde dat ie altijd maar vrolijk was terwijl hij van binnen kapot ging
na de begravenis zijn we de kroeg in gegaan en hebben we een feestje gehouden ter ere van hem
zo had ie het graag gewild
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_137232318
De partner van een vriendin. Hij was toen achttien. Had borderline en de relatie liep al een tijdje niet meer goed. Hij kon zomaar van stemming wisselen en haar voor alles uitmaken, maakte hem niet uit wie erbij was of waar ze waren.

Tijdens de zoveelste ruzie heeft mijn vriendin het toen uitgemaakt en is weggegaan. hij heeft haar toen ziekelijk vaak gebeld en uiteindelijk haar voicemail ingesproken met wat hij ging doen als ze niet nu terug zou komen en dat het haar schuld is dat hij dan doodging.

Ook in zijn afscheidsbrief heeft hij dit geschreven. Verschrikkelijk.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 11:39:07 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137233033
2 van mijn oude klasgenoten hebben zelfmoord gepleegd. Een door een overdosis, en de ander is voor de trein gesprongen. Bizar genoeg was dit ook de trein waar ik in zat toen ik op weg was naar stage, maar dat hoorde ik pas later.

De eerste, die van de overdosis, voelde erg onwerkelijk. We waren 22 denk ik toen het gebeurde en ik hoorde het in een vergadering dat we een rouwadvertentie moesten drukken. Je staat er niet altijd bij stil dat mensen van je eigen leeftijd ook dood kunnen gaan.

Hij was nooit populair. Beetje een rare jongen die overal buiten viel. Niet alleen omdat hij 2 jaar jonger was dan de meesten, maar ook ook omdat zijn gedrag vaak als vervelend werd beschouwd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137233279
De zoon van kennissen van mijn ouders. Ze zeiden over hem dat iemand was die probeerde grenzen op te zoeken, keek ook veel jackass enzo, en daarnaast was hij geïnteresseerd in zelfmoordtechnieken. Naar mijn ouders verhaal had hij zichzelf 'per ongeluk' opgehangen, en voor zover ik weet had hij geen problemen of wat dan ook. Het trieste was nog dat zijn zusje hem vond.
"Without music, life would be a mistake" ~ Nietzsche
pi_137234765
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:13 schreef richardbaalman het volgende:
Sindsdien wijd ik mijn leven aan vreemden en vrienden te helpen als t kan. Ik praat met ze, wandel met ze en help ze weer op de been. Ik heb sindsdien altijd spijt betuigd en ik zal dit mijn leven lang moeten meedragen.

Dit is de eerste keer dat ik beken dat ik dat gedaan heb, wetende dat mijn username mijn echte naam is betekend voor mij dat ik klaar ben met maskers dragen en onder ogen heb gezien wat voor monster ik was toen ik 12 was
Zeg

Het is best mooi ergens dat je je er nog schuldig om voelt. Maar jij was een kind van 12. Die doen rare dingen, vrij egoïstisch maar dat is prima uit te leggen zegmaar.
Voel je er niet te schuldig meer over. Makkelijker gezegd dan gedaan. Het zou een ander verhaal zijn als je nu nog steeds zulke rare dingen erop na houdt snap je.
Als je kind bent, hoe kun je dan in godsnaam snappen wat je eigenlijk deed :) dat kan niet. Dat je je er nu nog zo schuldig om voelt laat eigenlijk zien dat je wat dat betreft een prima persoon bent toch. Dat het je niet koud laat zegmaar. Het is alleen niet meer nodig. Neem jezelf dat niet te erg kwalijk :-)

---------

Ik ken een aantal mensen die zelfmoord gepleegd hebben, of zichzelf langzaam van kant hebben gemaakt door middel van drugs.

Erg triest, in mei is het 2 jaar geleden dat een jongen die net zo oud was als ik dat heeft gedaan. Vrij gruwelijk en het heeft me echt aangegrepen. Vind het echt triest. Snap ook niet dat er grapjes over gemaakt kunnen worden, een heel gezin is kapot gemaakt :{
-grapjes in mijn omgeving bedoel ik-
  vrijdag 28 februari 2014 @ 13:13:43 #233
319979 Fok-it
All is well
pi_137235581
Tante van me heeft zelfmoord gepleegd. Ze had een gelukkig huwelijk met 2 kinderen tot mijn oom ermee kwam dat hij homo was, ze zijn gescheiden en ze is in een depressie geraakt. M'n oom heeft haar gevonden. Polsen doorgesneden.

Ik had niet veel contact met haar maar toch doet het je wel veel.

Zelf ook bijna een poging gedaan een aantal jaar geleden, het verdriet wat je andere ermee doet is alleen te groot. Dat realiseren maakt het wel iets waardoor je er misschien toch met een andere blik naar gaat kijken.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_137235733
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:13 schreef Fok-it het volgende:
Tante van me heeft zelfmoord gepleegd. Ze had een gelukkig huwelijk met 2 kinderen tot mijn oom ermee kwam dat hij homo was, ze zijn gescheiden en ze is in een depressie geraakt. M'n oom heeft haar gevonden. Polsen doorgesneden.

Ik had niet veel contact met haar maar toch doet het je wel veel.

Zelf ook bijna een poging gedaan een aantal jaar geleden, het verdriet wat je andere ermee doet is alleen te groot. Dat realiseren maakt het wel iets waardoor je er misschien toch met een andere blik naar gaat kijken.
Mensen, die zelfmoord willen plegen, hebben geen anderen om verdriet aan te doen of realiseren zich dat niet. Waar het egoïsme gedeelte dan vandaan komt is mij een raadsel.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_137246778
quote:

Je voelt je nog steeds schuldig over een dagje vrij 11 jaar geleden?

Wel goed van je dat je nu andere mensen helpt ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door DeHovenier op 28-02-2014 19:11:58 ]
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 19:13:21 #236
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_137247068
heb zelf vaak de gedachte, maar doe het toch niet, zit de rit wel uit, doe het familie en vrienden niet aan
hoor stemmen, ben psychotisch en zwaar depressief en voel me eenzaam
  vrijdag 28 februari 2014 @ 22:20:00 #237
324374 richardbaalman
pi_137255362
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:05 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Je voelt je nog steeds schuldig over een dagje vrij 11 jaar geleden?

Wel goed van je dat je nu andere mensen helpt ^O^
ja. ik vind het moeilijk om mezelf te vergeven
pi_137262902
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik kende die man niet, maar zo'n 7 jaar geleden toen ik 15 was fietste ik ooit langs een flat waar ik allemaal geschreeuw hoorde. Ik zag een man en vrouw vechten en hij gooide die mevrouw van de galerij naar beneden. Daarna nam hij een aanloop en sprong hij zelf over de railing, met zijn kop naar beneden.. gelukkig heb ik bij beiden de impact nooit kunnen zien door geparkeerde auto's en andere mensen die er stonden. Ik ook behoorlijk in paniek een stukje doorgefietst en toen zag ik al ambulances komen.

Later bleek dat hij ook nog voordat ik kwam die mevrouw haar zoontje naar beneden had gegooid :{ Dat had ik gelukkig helemaal niet meegekregen op dat moment.

Uiteindelijk was de dader direct overleden, en hadden moeder en zoon nog 2 of 3 dagen tevergeefs moeten vechten voor hun leven. ;(

Klootzak :(
Hassan, heette die klootzak.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 09:37:38 #239
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_137264419
De beste vriend van mijn vader pleegde in 2004 zelfmoord. Hij runde een uitgaansgelegenheid, maar had hoge schulden opgebouwd, kreeg allerlei schuldeisers achter zich aan en zag geen uitweg meer. Hij liet 2 dochters achter. Wat me van zijn crematie nog het meest is bijgebleven zijn de pleisters aan zowel de linker -als rechterkant van zijn hoofd. Je gaat je dan automatisch inbeelden wat hij heeft gedaan voordat hij er zo opgebaard bijlag.

Voor mijn vader was het extra zuur, in hetzelfde jaar verloor hij 2 andere goede vrienden aan hartfalen. Allen hebben ze de 50 niet gehaald.
diseased rhinoceros pizzle
  zaterdag 1 maart 2014 @ 11:33:20 #240
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_137266756
Niet iemand die ik ken, maar hier is mijn verhaal:
Ik was een paar jaar geleden wat eerder van mijn werk weggegaan en zag bij een spoortunneltje onderweg een trein stilstaan en zag al de conducteur over het spoor lopen. Toen ik iets verder naar de voorkant van de trein ging zag ik een behoorlijk grote doek over het spoor liggen.
Daar lag dus iemand die dus voor de trein was gesprongen.

Heb er toch wel een aantal nachten wakker van gelegen.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_137267300
Als iemand dit onderwerp interessant vindt raad ik je aan om dit boek te lezen:

http://www.bol.com/nl/p/ik-sluit-nu-maar-af/1001004002850846/

Bijzonder boekje, bij veel verhalen had ik zoiets van huh, waarom zou je dáárom zelfmoord plegen?!
pi_137278096
quote:

Je was geen monster, je was een kind!
Kinderen in die leeftijd weten al een hoop, maar beseffen en overzien nog lang niet alles. ;)
The waves you made will always be
pi_137278462
toen ik nog bij mijn ouders woonde heeft de overbuurman zich zelf opgehangen in het trapgat.. hij had een ziekte en kon daardoor al veel minder. of dat de reden was weet ik niet. hij was alleen.

en een andere buurvrouw een paar huizen verder had eerst de gaskraan losgedraait.. gelukkig zei ze dat tegen haar man die is dus meteen uit bed gestapt.. om te kijken of dat wel zo was... en ja die kraan stond open, maar nog dat zelfde jaar is die vrouw dood in het kanaal gevonden.. (was alcoholist)

die man heeft wel een nieuwe vrouw ontmoet 2 jaar later en is toen bij haar ingetrokken.

laatst was er hier in de straat allemaal pers politie ect.. bleek dat die man had zich zelf en (net daarvoor) zijn kinderen vermoord. ik kijk nog wel eens vaak die kant op als ik er langs rij.. wn vraag me nog af wat die man bezielde
  zaterdag 1 maart 2014 @ 18:22:39 #244
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_137278571
Hoeveel mensen in nederland plegen eigenlijk jaarlijks zelfmoord? Als ik dit topic lees valt het me (naar mijn inziens) op dat hier bovengemiddeld veel mensen iemand (vaag) kennen die zelfmoord heeft gepleegd.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 18:43:34 #245
324374 richardbaalman
pi_137279122
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 18:04 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Je was geen monster, je was een kind!
Kinderen in die leeftijd weten al een hoop, maar beseffen en overzien nog lang niet alles. ;)
Als jij t zegt...
pi_137279320
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 18:43 schreef richardbaalman het volgende:

[..]

Als jij t zegt...
Mijn zusje (nu 26) was 11 toen ze op de crematie van mijn vader verstoppertje heeft lopen spelen met mijn neefje. Ze heeft zich daar tot een paar jaar geleden schuldig over gevoeld. "Ik was aan het lachen op een crematie.."

Serieus, je was een kind. *Aai over bol*
Mon 'en!
pi_137279340
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 18:22 schreef kristalhelder het volgende:
Hoeveel mensen in nederland plegen eigenlijk jaarlijks zelfmoord? Als ik dit topic lees valt het me (naar mijn inziens) op dat hier bovengemiddeld veel mensen iemand (vaag) kennen die zelfmoord heeft gepleegd.
Ik denk dat het in elke middelgrote familie wel een keer voorkomt.

Gemiddeld 4.8 per dag.
pi_137281048
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 18:43 schreef richardbaalman het volgende:

[..]

Als jij t zegt...
Het ìs gewoon zo!
Dat je je schuldig voelt is begrijpelijk maar absoluut onnodig.
Tof dat je je nu zo inzet met 't helpen van mensen.
Het feit dat je dat doet, bewijst eigenlijk alleen nog maar meer dat je een toffe gast bent met het hart op de goede plaats.
Toen was je gewoon een jong joch, die gewoon nog niet al te diep nadacht over serieuze zaken. Precies zoals te verwachten valt bij kinderen van die leeftijd. ;)
pi_137281543
Zelfdoding ervaring:

Een ex-collega bijna drie jaar geleden.
Hij sleepte helaas nog een paar mensen mee de dood in.
;(
Toen hij nog werkzaam bij ons was, vertelde hij me een keer dat hij eens op het punt gestaan had om zichzelf door z'n hoofd te schieten maar toen aan z'n moeder dacht en dat hij niet wilde dat zij hem zo zou vinden.
Heb hem toen laten beloven dat hij echt nooit, maar dan ook serieus nooit zoiets zou doen.
Hij beloofte het me...
De klootzak! :( :'(
(Had hij toen maar gedaan, had een hoop mensenlevens en trauma's gescheeld.)
pi_137285536
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 02:35 schreef Messina het volgende:

[..]

Hassan, heette die klootzak.
SPOILER
Ja klopt inderdaad, naam van die jongen kan ik me herinneren, was redelijk vaak nog wat over in de krant toentertijd. Kom je ook uit de buurt daar?
pi_137286387
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 21:18 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Ja klopt inderdaad, naam van die jongen kan ik me herinneren, was redelijk vaak nog wat over in de krant toentertijd. Kom je ook uit de buurt daar?
Ik ken vrijwel alle moord en doodslag van de laatste tien jaar. :@
pi_137288178
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 21:36 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik ken vrijwel alle moord en doodslag van de laatste tien jaar. :@
Oh, puur uit interesse of iets met je werk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')