Ik ken vrijwel alle moord en doodslag van de laatste tien jaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad, naam van die jongen kan ik me herinneren, was redelijk vaak nog wat over in de krant toentertijd. Kom je ook uit de buurt daar?
Oh, puur uit interesse of iets met je werk?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:36 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ken vrijwel alle moord en doodslag van de laatste tien jaar.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:13 schreef Manke het volgende:
heb zelf vaak de gedachte, maar doe het toch niet, zit de rit wel uit, doe het familie en vrienden niet aan
hoor stemmen, ben psychotisch en zwaar depressief en voel me eenzaam
Volgens mij hebben zulke mensen vaak 0,0 sociale contacten (opgebouwd).quote:Op zondag 2 maart 2014 00:18 schreef Chule het volgende:
[..]Sterkte.
Een oud-klasgenoot van de middelbare school heeft onlangs zelfmoord gepleegd. Ik kende hem eigenlijk niet goed, heb nog nooit echt met 'm gepraat, maar hij woonde in de buurt en ik zag hem weleens in de bus. Hij had zichzelf opgehangen op zijn verjaardag... Het heeft nog dagen erna in mijn hoofd gezeten. Erg triest.
Beidequote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Oh, puur uit interesse of iets met je werk?
Ook hier mijn eigen vader. Helaas ontdekt in de garage. Volgens mij bereide hij het al voor. Een dag voor zijn zelfmoord zei hij ook dingen tegen mij en me zusje, kom we gaan iets leuks doen, en doe dat en dat maar want dat zal waarschijnlijk niet meer kunnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:19 schreef Moogwai10 het volgende:
Zelf van dichtbij meegemaakt nl. mijn vader. Heeft zich 10 jr geleden opgehangen aan de zoldertrap in ons huis. Ik heb hem zelf gelukkig niet gevonden, maar sliep wel op zolder en heb 2 jaar tegen de afdrukken van het touw in het hout aan zitten kijken iedere keer dat ik de trap op en af ging, daarna zijn we toch verhuisd.
Heb me weleens zorgen gemaakt of zoiets niet genetisch kan zijn. Ik hoorde later dat 2 ooms van mijn vader zich ook ooit hebben verhangen. Ik zie mezelf absoluut niet tot zoiets in staat, maar dat dacht iedereen ook van mijn vader (gangmaker op feestjes/verjaardagen etc. altijd grapjes maken, totdat hij werkeloos raakte en in een depressie kwam).
Ik heb het zelfde meegemaakt op die leeftijd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:40 schreef Fera het volgende:
Gek genoeg had ik het laatst met iemand over dit onderwerp en zei ik nog dat ik me het niet voor kon stellen omdat ik nog nooit zoiets heb meegemaakt. Maar toen was ik toch iets vergeten ... waarschijnlijk diep weggestopt.
Een aantal jaren geleden heeft mijn moeder een zelfmoordpoging gedaan. Een overdosis gecombineerd met drank. Mijn vader vond haar, bewusteloos en ze is naar het ziekenhuis gebracht. Pas daar zag ik had. Echter, er werd me toen niet de waarheid verteld, alleen dat mijn moeder onwel was geworden en even in het ziekenhuis moest blijven. Ik was toen veertien of vijftien. Pas later, na de scheiding van mijn ouders kwam ik erachter wat er echt gebeurd was, maar ik weet niet eens meer van wie ik dit heb gehoord.
Mijn moeder was al jaren ongelukkig, maar had een aardig masker op daar de buitenwereld toe. Ze was altijd al wat gesloten en dronk wel op abnormale tijden, maar ik denk dat ik toen zo bezig was met mijn eigen pubersores dat ik het nooit echt opgemerkt heb. Ergens voel ik me daar best kut over, maar aan de andere kant was ik misschien wat jong om zoiets te beseffen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |