Je "moet" de engelse ook kopenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:39 schreef DaMart het volgende:
En nu om nou niet helemaal met lege handen huiswaarts te keren, ben ik maar even naar een boekwinkel gegaan.
Ik heb me nog aardig ingehouden en maar 2 boeken gekocht:
[ link | afbeelding ]
Dat hebben ze zeker gedaan toen je weg van huis wasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, de eerste terugbelafspraak van de Mycom die wordt nagekomen, moet ik nog ervaren.
We always get our sin en I always get my sin too?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Je "moet" de engelse ook kopenDie is ook leuk
Die eerste ligt hier ook, die tweede wil ik ook nog eens lezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
We always get our sin en I always get my sin too?
Die zijn ook leuk, inderdaad.
Precies die jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik vind het niet zo erg om sin te krijgen horenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet... en daar is niet zoveel voor nodig ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het niet zo erg om sin te krijgen horen
Mooi dat ik dat weetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet... en daar is niet zoveel voor nodig ook
gewoon met je kirby gaan zuigen!quote:
quote:
Zuigen met zijn Kirbyquote:
dan is het al te laatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over na denken
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:06 schreef Fha het volgende:
Ik haat het als ik lekkere pasta maak. Dan eet ik altijd te veel.
Ohhh dat heb ik nu ook jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:06 schreef Fha het volgende:
Dat heb ik met al het lekkere etenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:06 schreef Fha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |