Dat is ook tofquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verwacht niets anders van je. Ik heb er nog een gebreide Kirby van Nintendo bij gekregen
Nu nog een review en prijsvraag en klaar
Kirby is niet vierkantquote:
Autisme ftwquote:
Misschien moeten de hoeken ingedeukt wordenquote:
Nee, KIRBY FTWquote:
Ik wil gewoon die ene winnenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien moeten de hoeken ingedeukt worden
Oh maar autisme ook hoorquote:
Was dat maar zoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh maar autisme ook hoorWordt de wereld een stuk duidelijker van
Het is zoquote:
Die ene van Phenoquote:
en makkelijkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh maar autisme ook hoorWordt de wereld een stuk duidelijker van
ja autisten hebben het zoo makkelijk jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die ene van Pheno
[..]
en makkelijker
Gaat lekker daarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:37 schreef DaMart het volgende:
Zo, en weer terug.
Heel toevallig (uiteraard) was mijn laptop net binnengekomen en haalden ze hem nét uit de doos toen ik in de winkel stond... alleen was er een blauw scherm, dus ze kijken er nog verder naar en morgen bellen ze me als ze klaar zijn... met andere woorden: maandagmiddag sta ik er weer
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel de wereld in het hoofd van autistenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is zoalleen de rest snapt dat niet. Dus dat is hun probleem
Gelukkig weet je dat nu alquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:37 schreef DaMart het volgende:
Zo, en weer terug.
Heel toevallig (uiteraard) was mijn laptop net binnengekomen en haalden ze hem nét uit de doos toen ik in de winkel stond... alleen was er een blauw scherm, dus ze kijken er nog verder naar en morgen bellen ze me als ze klaar zijn... met andere woorden: maandagmiddag sta ik er weer
.
Gaat goed daarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:37 schreef DaMart het volgende:
Zo, en weer terug.
.
ik zou hem gewoon niet accepterenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:37 schreef DaMart het volgende:
Zo, en weer terug.
.
Je "moet" de engelse ook kopenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:39 schreef DaMart het volgende:
En nu om nou niet helemaal met lege handen huiswaarts te keren, ben ik maar even naar een boekwinkel gegaan.
Ik heb me nog aardig ingehouden en maar 2 boeken gekocht:
[ link | afbeelding ]
Dat hebben ze zeker gedaan toen je weg van huis wasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, de eerste terugbelafspraak van de Mycom die wordt nagekomen, moet ik nog ervaren.
We always get our sin en I always get my sin too?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Je "moet" de engelse ook kopenDie is ook leuk
Die eerste ligt hier ook, die tweede wil ik ook nog eens lezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
We always get our sin en I always get my sin too?
Die zijn ook leuk, inderdaad.
Precies die jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik vind het niet zo erg om sin te krijgen horenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet... en daar is niet zoveel voor nodig ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het niet zo erg om sin te krijgen horen
Mooi dat ik dat weetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet... en daar is niet zoveel voor nodig ook
gewoon met je kirby gaan zuigen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |