Ja, maar hoe goed zal ze zijn na ziekte?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:18 schreef Eppie_NL het volgende:
Hup Leenstra!
Ze start gelukkig gewoon op de 1.000 meter.
Het is de KNSB die bepaalt wie er afgevaardigd wordt voor welke afstanden bij dit WK. Als een sporter dan ook nog eens aangeeft niet zo fit te zijn als vorige week, maar toch wil gaan rijden, vind ik het niet zo vreemd als de bondscoach zou ingrijpen. "We" willen toch zoveel mogelijk medailles halen, dus kun je beter de beste mensen aan de start laten verschijnen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:05 schreef Felagund het volgende:
Wat een onzin, het is toch logisch dat het eerst aan de sporter zelf om te beslissen of hij/zij goed genoeg is om te starten?
Ja dat had ik ook gezienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:09 schreef Tornadovis het volgende:
Kreeg Kjeld Nuis nu een zoen van Hege Bokko trouwens?
http://nos.nl/video/224910-wk-afstanden-1000-meter-m.html
4:49 - 4:52
De KNSB bepaald alleen wie er startrecht op het WK krijgt, via bepaalde criteria. Als je dat startrecht hebt verkregen, dan mag je zelf toch wel weten wat je er wil mee doen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:09 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Het is de KNSB die bepaalt wie er afgevaardigd wordt voor welke afstanden bij dit WK. Als een sporter dan ook nog eens aangeeft niet zo fit te zijn als vorige week, maar toch wil gaan rijden, vind ik het niet zo vreemd als de bondscoach zou ingrijpen. "We" willen toch zoveel mogelijk medailles halen, dus kun je beter de beste mensen aan de start laten verschijnen.
Het lijkt mij dat als Marrit Leenstra niet fit is, dat beter Laurine van Riessen kan starten, die reed vorige week ook sterk.
Vind ik niet, als gisteren Leenstra had besloten om toch te gaan rijden, en al kotsend over het ijs was gegaan, denk ik niet dat dat een goed besluit was geweest en dat ingrijpen noodzakelijk is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
De KNSB bepaald alleen wie er startrecht op het WK krijgt, via bepaalde criteria. Als je dat startrecht hebt verkregen, dan mag je zelf toch wel weten wat je er wil mee doen?
Dat was gisteren ook het gevalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:05 schreef Wilskracht het volgende:
Schandalig de NOS vindt het weer nodig om de eerste rit met de wereldkampioen junioren Erbanova niet uit te zenden.
Winnen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:09 schreef Norrage het volgende:
Aah nu al de 1000. Leuk, even zien wat Wust doet
het is erg om te zeggen maar alles minder dan winst valt nu eigenlijk tegenquote:
Grote kans, beiden zijn niet meer heel erg in vorm. Zeker Nesbitt niet.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:25 schreef Ericr het volgende:
Daar komt niemand meer aan, Nesbitt heeft de vorm gewoon niet.
Hmm?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:25 schreef Ericr het volgende:
Daar komt niemand meer aan, Nesbitt heeft de vorm gewoon niet.
Geen 6/10 seconde...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:35 schreef Wilskracht het volgende:
Toch had Nesbitt langzamer gereden als ze de laatste buitenbocht had geloot.
Nesbitt is op deze afstand gewoon beter. Tijd van Nesbitt was zeer goed.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:36 schreef Ericr het volgende:
Wust heeft gewoon een zeer goed jaar, je kan niet alles winnen.
Weet ik niet 1100 m gisteren was Nesbitt 4/10 seconde langzamer.quote:
inderdaad, erg sterk gereden van Nesbittquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:36 schreef komrad het volgende:
Erg sterk van Nesbitt, onverwacht sterk zelfs. Betere opening, betere 1e ronde, gelijke laatste ronde tov Wust dus erg overtuigend van Nesbitt.
Ook erg goed van Wust trouwens
Nesbitt is het hele jaar veruit de snelste geweest op de 1000m; het ligt dus echt niet aan de laatste binnenbocht dat ze vandaag won.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:40 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Weet ik niet 1100 m gisteren was Nesbitt 4/10 seconde langzamer.
Je kan eurovisionsports.tv proberen maar ik weet niet of daar het WK op wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:08 schreef Rewimo het volgende:
Is er toevallig ook een sopcast voor het schaatsen? Nos.nl doet het hier niet
Ik ga eens kijken, dank jequote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:11 schreef Felagund het volgende:
Je kan eurovisionsports.tv proberen maar ik weet niet of daar het WK op wordt uitgezonden.
Ik zie nu dat ze alleen maar de World Cups uitzenden. Dan weet ik het ook niet.quote:
Op normale schaatsen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:34 schreef Falco het volgende:
Koss was in Hamar 94 sneller dan deze 6 koekenbakkers.
En laaglandbaanquote:
De bochten zouden korter zijn dus de rechte stukken wat langer lijkt me.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:43 schreef Montov het volgende:
Hoelang zijn de rechte stukken in Inzell, ten opzichte van andere banen?
Ja, maar om hoeveel meter gaat dat dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:44 schreef Agüero het volgende:
[..]
De bochten zouden korter zijn dus de rechte stukken wat langer lijkt me.
Geen idee, ik heb het alleen maar gehoord van de tv-commentaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:47 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, maar om hoeveel meter gaat dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |