Noh een beetje soda, heet water en staalwol doet en hoop hoor. Daar krijg je aangebrand er echt wel mee af.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:32 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Geloof me, als je ooit iets écht hebt laten aanbranden, dat krijg je nooit meer schoon.(Ik heb helaas geen foto's maar mij is het dus ooit ook gebeurd.)
Niet als het zomer is en je de pan een paar dagen buiten hebt gezet. Nou ja, ik geef toe, ik heb het ook niet meer uitgeprobeerd uiteindelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:59 schreef Fixers het volgende:
[..]
Noh een beetje soda, heet water en staalwol doet en hoop hoor. Daar krijg je aangebrand er echt wel mee af.
Klopt daarom is het ook een blunder.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die pan had je toch gemakkelijk goed schoon kunnen maken. Paar keer met goed heet sop uitboenen en er is niks meer aan de hand.
Ja, klopt. Ik ben ook best knap ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:41 schreef Wootism het volgende:
Best knap om dit te beweren terwijl je niet eens weet hoe het eruit ziet onder de saus. :p
Het kan zelfs je hele huis verpesten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:32 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Geloof me, als je ooit iets écht hebt laten aanbranden, dat krijg je nooit meer schoon.(Ik heb helaas geen foto's maar mij is het dus ooit ook gebeurd.)
Onderhuur zelfs. Dus echt wel rot. Gelukkig was de man niet boos maar opgelucht dat we nog leefden. Was wel een geschikt iemand.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef Droopie het volgende:
Heerlijk dit topic, ben 31 kan amper koken, maar hier vind ik de trots om het goed te gaan leren
Mooi dat ik je van dienst kon zijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef Droopie het volgende:
Heerlijk dit topic, ben 31 kan amper koken, maar hier vind ik de trots om het goed te gaan leren
Ketjap niet meewokken?quote:Op dinsdag 13 september 2011 03:32 schreef Under_Score het volgende:
kruiden toevoegen, nog meer kruiden toevoegen, nog meer toevoegen omdat alles apart zo lekker is, en dan niet lezen dat in elke kruidenmix ook al zout zit waardoor de maaltijd veeeeel te zout is om te eten![]()
tijdens het wokken ketjap meebakken, dat is ook niet lekker.
met je dronken kop nog wat willen eten, en de oven aanzetten en vervolgens iets er in doen. en dan in slaap vallen op de bank.
![]()
Joh.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:44 schreef Under_Score het volgende:
voor een paar seconden niet nee, maar meteen vanaf het begin bij de kip gooien wel.
al doende leert menquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 06:30 schreef FRDeventer het volgende:
Gister een blunder.Half wakker een eitje willen bakken, pan op het vuur en ipv vloeibare boter, mayonaise in de pan doen..
Gelukkig was de pan nog niet warm en was hij ook zo weer schoon maar echt slim was het niet ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |