ProRail...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat kan de NS niet eens met haar eigen treinen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef dubidub het volgende:
Enorme negerin op CNN blokkeert de informatie
Maar wat is het oostelijke deel van de wereld?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:12 schreef Xantalien het volgende:
Ik begin toch een beetje te denken dat de wereld eraan gaat. Of in ieder geval het oostelijke deel.
Voor Indonesie wel, en ik denk voor Hawaii ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat vind ik een vroege conclusie. Voor Japan valt het niet mee.
Verrassingseffectquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe eng moet dit zijn, dat je die tsunami dus niet kunt aan zien komen..
....Daar heb je een punt. Uh, vanuit Nederland gezien. De grens moet ik nog even bedenken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar wat is het oostelijke deel van de wereld?
Geef ProRail maar de schuld.quote:
Alsof die foto van hun is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ok, heb je toestemming gevraagd aan o-o?
Ik blijf toch wel kijken, niks zo bijzonder als live zoiets meemaken. Uiteraard hoop ik dat het mee valt met de schade.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef druide het volgende:
Ik vind het bijzonder treurig voor de Japanners, maar de daling van de olieprijs is wel een positief neveneffect van deze tragedie.
GEEN ALCOHOLISCH DRANKJE, GEWOON NORMAAL DRINKEN!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef NrTH het volgende:
In Hawaii maken ze er een feestje van, reggae aan, drankje erbij en maar kijken.
Dat dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:15 schreef GSMboy het volgende:
Kahemahemahema highway...
Stottert ze nou??
Je zal maar stotteraar zijn daarquote:
Vond ik en vele anderen ook bij de Egyptische revolutie.quote:
LOLquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef dubidub het volgende:
Enorme negerin op CNN blokkeert de informatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |