Dat was een schatting. Wat denk je, dat ze op de minuut nauwkeurig kunnen schatten wanneer een tsunami aankomt die de halve grote oceaan heeft afgelegd?quote:
tnx.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:06 schreef gerbenp het volgende:
Update 13.59 uur Japan heeft de noodtoestand afgekondigd bij een kerncentrale in de prefectuur Fukushima. Ook willen de autoriteiten de ongeveer tweeduizend inwoners binnen een straal van twee kilometer van de centrale evacueren. De Japanse krant Sankei Shinbun meldt dat er een mogelijk radioactief lek is ontdekt bij kerncentrales nr 1 en 2 in Fukushima.
bron NRC
Geen ideequote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat was een schatting. Wat denk je, dat ze op de minuut nauwkeurig kunnen schatten wanneer een tsunami aankomt die de halve grote oceaan heeft afgelegd?
Twee verschillende asfaltstroken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Is dat nou gewoon puur toeval dat die breuk exact door het midden loopt? Lijkt me niet toch, maar hoe de fuck?
Ik moet nog wat doen, dus beter nu dan later.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:11 schreef Document1 het volgende:
Het lijkt wel alsof sommige hier willen dat Hawaï er aan gaat.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Is dat nou gewoon puur toeval dat die breuk exact door het midden loopt? Lijkt me niet toch, maar hoe de fuck?
Mogelijk antwoord uit het vorige deel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:07 schreef dubidub het volgende:
[..]
Normale asfalteringsmachines hebben een 3-meter afwerkbalk erachter, iets breder als een rijstrook. Zou zo maar kunnen dat de las tussen twee banen onder de streep ligt en dat die weak spot de plek is waar de scheur ontstaat
Maar guam en taiwan hadden er niet zo veel problemen mee begreep ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:11 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
In andere landen is de tsunami nog niet geweest, hij kan elk moment in Hawai aankomen
Mensen met een saai leven grijpen elke sensatie aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:11 schreef Document1 het volgende:
Het lijkt wel alsof sommige hier willen dat Hawaï er aan gaat.
Dat kan de NS niet eens met haar eigen treinen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat was een schatting. Wat denk je, dat ze op de minuut nauwkeurig kunnen schatten wanneer een tsunami aankomt die de halve grote oceaan heeft afgelegd?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:12 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ik moet nog wat doen, dus beter nu dan later.
ProRail...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat kan de NS niet eens met haar eigen treinen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef dubidub het volgende:
Enorme negerin op CNN blokkeert de informatie
Maar wat is het oostelijke deel van de wereld?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:12 schreef Xantalien het volgende:
Ik begin toch een beetje te denken dat de wereld eraan gaat. Of in ieder geval het oostelijke deel.
Voor Indonesie wel, en ik denk voor Hawaii ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat vind ik een vroege conclusie. Voor Japan valt het niet mee.
Verrassingseffectquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe eng moet dit zijn, dat je die tsunami dus niet kunt aan zien komen..
....Daar heb je een punt. Uh, vanuit Nederland gezien. De grens moet ik nog even bedenken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar wat is het oostelijke deel van de wereld?
Geef ProRail maar de schuld.quote:
Alsof die foto van hun is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ok, heb je toestemming gevraagd aan o-o?
Ik blijf toch wel kijken, niks zo bijzonder als live zoiets meemaken. Uiteraard hoop ik dat het mee valt met de schade.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef druide het volgende:
Ik vind het bijzonder treurig voor de Japanners, maar de daling van de olieprijs is wel een positief neveneffect van deze tragedie.
GEEN ALCOHOLISCH DRANKJE, GEWOON NORMAAL DRINKEN!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef NrTH het volgende:
In Hawaii maken ze er een feestje van, reggae aan, drankje erbij en maar kijken.
Dat dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:15 schreef GSMboy het volgende:
Kahemahemahema highway...
Stottert ze nou??
Je zal maar stotteraar zijn daarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |