quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:23 schreef DemonRage het volgende:
Oeh onrustig water.![]()
![]()
nog niets aan de hand eigenlijk
Oke ik kom wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:25 schreef Xantalien het volgende:
Nou, dit was de tsunami. Wie gaat er mee iets eten?
Die waren keihard meegesleurd manquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:25 schreef vosss het volgende:
OMGOMGOMG HET IS MAAR GOED DAT DIE 2 MENSEN NU WEG ZIJN DAAR!!!!!!
gelukkig maar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kijk er niet van op eigenlijk... Guam, Indonesie, Filipijnen, Taiwan hadden al hetzelfde gemeld.... hooguit wat extra hoge golfslag... Het gaat niet zoals in 2004 in elk geval
In vergelijking met hetgeen wat ik 40 minuten geleden zag op die webcams die Hawaii News streamt, is het echt wel een stuk heftiger als eerst. Het stelt alsnog niets veel voor, maar ik heb echt wel het idee dat dit te wijten is aan de tsunami.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:26 schreef sander89 het volgende:
Lol welke stream kijken jullie, ik zie alleen maar wat golfjes die hoger schijnen te zijn dan normaal.
walvistranen ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:25 schreef Xantalien het volgende:
Nou, dit was de tsunami. Wie gaat er mee iets eten?
Ach, er zal geen gevaar zijn voor de volksgezondheidquote:
Ah bedoelde je dat. De ramp was inderdaad een gevolg van een slecht verlopen test ja. Ik was een beetje in de war over het woordje 'doelbewust'.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:48 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Kom op mensen! Verbaasd mij dat sommige hun geschiedenisboeken niet kennen!
Op 26 april 1986 werd in kernreactor nummer 4 van het Tsjernobyl complex een proef uitgevoerd, waarbij allerlei veiligheidssystemen werden uitgezet om te kijken hoe de centrale zou reageren onder kritische situaties. Een gecontroleerde ramp als het ware. Helaas werd dit experiment haastig uitgevoerd door een andere ploeg dan oorspronkelijk de bedoeling, door de avondploeg die geen goede voorbereiding had gehad. Deze maakten vervolgens fouten waardoor het experiment een echte ramp werd.
http://www.hawaiinewsnow.(...)76904&nav=menu55_1_1quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:28 schreef Thermo18 het volgende:
Kijken jullie ook hier?
http://www.ustream.tv/cbsnews
Of zit ik fout
Het was ook vrij stom om daar te gaan zittenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:27 schreef Wokkel het volgende:
Die 2 mensen zijn echt aan de dood ontsnapt als ik dat zo zie.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:27 schreef Wokkel het volgende:
Die komen binnenkort in een programma als '' I survived a disaster''quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:27 schreef Wokkel het volgende:
Wat een onzin zeg. Het water komt tot aan het muurtje en niet erop en erover. Vooralsnog dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:27 schreef Wokkel het volgende:
Doet het niet bij mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:26 schreef Mercer het volgende:
http://www.hawaiinewsnow.(...)76904&nav=menu55_1_1
Professionele nieuwszender hoor!!
Het is een dijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Het water komt tot aan het muurtje en niet erop en erover. Vooralsnog dan.
Dat heb ik met naar de wc gaan. Ik moet echt zeiken als een tierelierquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:29 schreef Xantalien het volgende:
Ik heb het koud. Maar als ik m'n vest pak, gebeurd het, natuurlijk.
Ik heb nog niet eens kunnen lunchenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat heb ik met naar de wc gaan. Ik moet echt zeiken als een tierelier![]()
JIJ HEBT HET MAKKELIJK! Pak een flesje, een schaaltje, doe 't uit een raam. Jij bent een kerel. Wij dames...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat heb ik met naar de wc gaan. Ik moet echt zeiken als een tierelier![]()
quote:Update 14.29 uur: In Sendai spoelen meerdere lijken aan, meldt de Sankei Shinbun. Om precies te zijn in dit gebied.
Mag ik weten waar je eerstvolgende reis naartoe gaat... dan hou ik daar rekening meequote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:30 schreef _Arual_ het volgende:
Bizar. Vorig jaar was ik in Sendai, en afgelopen januari in Christchurch. Zo raar dat plekken waar je hebt rondgelopen eigenlijk niet meer bestaan...
Ik zie een verbandquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:30 schreef _Arual_ het volgende:
Bizar. Vorig jaar was ik in Sendai, en afgelopen januari in Christchurch. Zo raar dat plekken waar je hebt rondgelopen eigenlijk niet meer bestaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Volgens mij was het sarcasmequote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Het water komt tot aan het muurtje en niet erop en erover. Vooralsnog dan.
* indahnesia.com belt de politie voor melding terrorisme.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:30 schreef _Arual_ het volgende:
Waar die mensen stonden staat nu onder waterquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Een paar cm. ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:31 schreef Darklight het volgende:
[..]
Waar die mensen stonden staat nu onder water
Op het werk zeiden ze ook al, jij mag niet meer weg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mag ik weten waar je eerstvolgende reis naartoe gaat... dan hou ik daar rekening mee
Ow dan had ik het verkeerd begrepen.quote:
of wat oude kranten om in die schoenen te stoppen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nou ja, had ze toch een paar nieuwe schoenen gekost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |