Nog niet , ze verwachtten nog twee golfjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
In Japan hebben ze dat vertier al achter de rug, gulzige Japanners wouden weer eens de eersten zijn.
"Land of the Rising Sea" vanaf nu.
Ook al zo'n club.....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:07 schreef Voorschrift het volgende:
Heeft de Sea Shepherd zich al gemeld om de aanval te leiden?
Hoe wat ongewenst, weet je hoe heerlijk warm en mooi dat bont is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:07 schreef betyar het volgende:
IFAW met zielige zeehondjes komt binnen in mijn ongewenste mail
Wat ze met die beesten doen zal me een rotzorg wezen, al trekken ze die huid er nog af terwijl ze leven, val mij er godverdomme niet mee lastig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe wat ongewenst, weet je hoe heerlijk warm en mooi dat bont is.
Club a sealquote:
The Seal Cub Clubbing Club.quote:
De olieprijs zakt nu wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie nu de beelden pas van Japan, damn maar dat is wel ernstig zeg.![]()
Had het iets minder extreem verwacht, maar goed een plaatje zegt meer dan 1000 woorden natuurlijk, altijd maar even wachten tot de beelden.
Ik zie ze nu ook bij RTL, en het is inderdaad ernstig. Zou dit de ramp in Sri Lanka kunnen evenaren?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie nu de beelden pas van Japan, damn maar dat is wel ernstig zeg.![]()
Had het iets minder extreem verwacht, maar goed een plaatje zegt meer dan 1000 woorden natuurlijk, altijd maar even wachten tot de beelden.
Ik kan het niet live volgen, en zie op kantoor hier maar flitsen, maar zoals het er nu uit ziet is het wel aardig ernstig ja, zou best kunnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:23 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik zie ze nu ook bij RTL, en het is inderdaad ernstig. Zou dit de ramp in Sri Lanka kunnen evenaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh. Doordeweeks slaap ik niet uit dan ben ik lekker gewoon om 05.30 beneden. Dan ga ik brood smeren en rommel opruimen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
Jij hebt toch altijd weekend, Betyar?
Lul niet. Jij post natuurlijk altijd effe in alle vroegte een bericht op FOK!, smeert wat broodjes voor die kroost van je, en duikt dan weer je bed in. Nietwaar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee joh. Doordeweeks slaap ik niet uit dan ben ik lekker gewoon om 05.30 beneden. Dan ga ik brood smeren en rommel opruimen.
Ik post 's morgens vroeg niks. En als ik wakker ben dan ga ik niet meer terug in mijn nest liggen. Zonde van mijn dag.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lul niet. Jij post natuurlijk altijd effe in alle vroegte een bericht op FOK!, smeert wat broodjes voor die kroost van je, en duikt dan weer je bed in. Nietwaar?
Had ik wel gedaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik post 's morgens vroeg niks. En als ik wakker ben dan ga ik niet meer terug in mijn nest liggen. Zonde van mijn dag.
En dan uit mijn normale ritme raken? Nee dank je, dan heb ik het alleen maar moeilijker als ik weer mag gaan werken.quote:
'Valt wel mee' zegt 'ie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:51 schreef Holograph het volgende:
De NIKKEI gaat 1,72% omlaag. Dus dat valt nog wel mee dan.
Zit wat in. Het is al lastig zat om jezelf je nest uit te trekken. Laat staan als je uit je ritme bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:57 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan uit mijn normale ritme raken? Nee dank je, dan heb ik het alleen maar moeilijker als ik weer mag gaan werken.
Maatregelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:51 schreef betyar het volgende:
Waar is die knakker met die mr Bean UI?? anusregel ofzo.....
Gewoon een in dat geval ijzersterke discipline.....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zit wat in. Het is al lastig zat om jezelf je nest uit te trekken. Laat staan als je uit je ritme bent.
Wijfquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:04 schreef Morendo het volgende:
Ik ga zo naar de kapper, maar ik weet nog niet wat ik wil.....
Lag ik nu maar in bed/op de bank.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon een in dat geval ijzersterke discipline.....
Ik ben laatst door du_ke op de vingers getikt voor het maken van exact dezelfde opmerking.quote:
"Vrijdag 11 maart 2011 14:47".quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:47 schreef remlof het volgende:
Word ik wakker en hoop wat over Libië te horen, is er een mega-aardbeving in Japan geweest
Dat was niet in de SC vermoed ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben laatst door du_ke op de vingers getikt voor het maken van exact dezelfde opmerking.
Ik heb dan ook een streepje voor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben laatst door du_ke op de vingers getikt voor het maken van exact dezelfde opmerking.
Nee, dat was iemand die zich druk maakte over de winkeltijdenwetgeving. Als man he.quote:
Jullie zijn allemaalt uig, oppassen dusquote:
Op zaterdag is het meestal nog drukkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:09 schreef du_ke het volgende:
Ik wou ook naar de kapper maar het was er te druk. Morgen weer een kans
Ik heb een rechtse engel op m'n schouder, geen zorgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:10 schreef JoaC het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaalt uig, oppassen dus
Hij zit alleen op je linkerschouderquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb een rechtse engel op m'n schouder, geen zorgen.
Je wil een lesbisch vrouwenkapsel als man zijnde?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:11 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een blonde jonge god. Maar zoiets vind ik wel mooi.
Ik heb nog weinig last van invallende kaalheid dus dat is niet de eerste optie voor mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Op zaterdag is het meestal nog drukker
Ik scheer het tegenwoordig gewoon zelf op standje 2.
Voor een kapper valt er ook weinig eer meer aan te behalen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Op zaterdag is het meestal nog drukker
Ik scheer het tegenwoordig gewoon zelf op standje 2.
Uiteraard, rechts was geen plaats meer voor geweten.quote:
Zij is heul geen lesbi.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je wil een lesbisch vrouwenkapsel als man zijnde?
Als hij hiermee een trio met twee vrouwen regelt, verafgod(bestaat dat ww?) ik hemquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je wil een lesbisch vrouwenkapsel als man zijnde?
Nee, die verdiende 10 euro voor 5 minuten werk aan mij. Toen ben ik het maar zelf gaan doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor een kapper valt er ook weinig eer meer aan te behalen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:11 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een blonde jonge god. Maar zoiets vind ik wel mooi.
Het is dan een trio met 3 vrouwen, wel bij de les blijven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:13 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als hij hiermee een trio met twee vrouwen regelt, verafgod(bestaat dat ww?) ik hem
Met lang haar wellicht niet, rijdt ze ook Harley als hobby?quote:
Nee, 2 vrouwen en een man met een lesbisch kapselquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is dan een trio met 3 vrouwen, wel bij de les blijven.
Allemaal rare beelden schieten me door m'n hoofd, wat doe je!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:15 schreef JoaC het volgende:
[..]
Nee, 2 vrouwen en een man met een lesbisch kapsel
Ik zie nu een Morendo voor me (hoewel ik heul niet weet hoe die vent eruitziet) met een of ander hip wijvenkapselquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:15 schreef JoaC het volgende:
[..]
Nee, 2 vrouwen en een man met een lesbisch kapsel
Je hersenspoelen zodat je onderdeel bent van een links complotquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allemaal rare beelden schieten me door m'n hoofd, wat doe je!
Zo'n Koefnoen Ippie inderdaad, oh damn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie nu een Morendo voor me (hoewel ik heul niet weet hoe die vent eruitziet) met een of ander hip wijvenkapsel
Lesbische kapsels zijn een links complot?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:17 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je hersenspoelen zodat je onderdeel bent van een links complot
Eerder zo'n Gerard Joling met die dansende kuif van emquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo'n Koefnoen Ippie inderdaad, oh damn.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:17 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je hersenspoelen zodat je onderdeel bent van een links complot
Met een vadsige kont en afgetrapt pittig kapsel in een glimpak door een gat in de muur kruipen inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerder zo'n Gerard Joling met die dansende kuif van em
Vervelende kerel inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met een vadsige kont en afgetrapt pittig kapsel in een glimpak door een gat in de muur kruipen inderdaad.![]()
Vermaak op de zaterdag-avond!
Wat is er mis met karaoke?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
Naja dat kwam ook uit Japan overwaaien, geen wonder dat ze gestraft zijn vandaag.
Oh en Karaoke, eindelijk gerechtigheid.
Naja z'n muziek in een bruin cafe met teveel bier op compenseert dan wel weer zijn minpunten, want dat is stiekem toch wel gezellig.quote:
Alles!quote:
Sorry, dat trek ik dan weer ongelooflijk slecht. Ik ben dol op kroegen, maar zodra er Hollandse hits ten gehore worden gebracht, ben ik weg. Wat een ellende.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja z'n muziek in een bruin cafe met teveel bier op compenseert dan wel weer zijn minpunten, want dat is stiekem toch wel gezellig.
Als ik echt moet en ik heb genoeg gedronken wil ik dan nog wel eensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alles!
Van personeelsfeesten tot verjaardagen tot vrijgezellenavonden, iedereen denkt dat iedereen zit te wachten op zo'n kutmicrofoon in de hand en jezelf onsterfelijk belachelijk te maken.
En als je nee zegt ben je altijd de party-pooper, stelletje hersenlozen.
Neen, heerlijk dat hersenloze gebral en polonaise.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, dat trek ik dan weer ongelooflijk slecht. Ik ben dol op kroegen, maar zodra er Hollandse hits ten gehore worden gebracht, ben ik weg. Wat een ellende.
Ja precies, als je zo stomdronken bent dat je het 's ochtends je niet meer herinnert is het leuk, maar normaal gesproken zijn dat incidenten. Zo ga je niet uit je dak tijdens een bedrijfsfeest meestal lijkt me.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik echt moet en ik heb genoeg gedronken wil ik dan nog wel eens
zingen
Had ik weer niet achter je gezocht.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neen, heerlijk dat hersenloze gebral en polonaise.
Geen betere manier om het EK/WK te vieren m.i.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Had ik weer niet achter je gezocht.
Ja oke, dan is het wel aardig. Maar dan hebben we het over Oranje-klappers. Dat maakt een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen betere manier om het EK/WK te vieren m.i.
Normaal gesproken kom ik echter niet in die kroegen.
Maar die zijn ook gewoon van Jeroen van de Boom (quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja oke, dan is het wel aardig. Maar dan hebben we het over Oranje-klappers. Dat maakt een wereld van verschil.
Ik ben tijdens een bedrijfsfeest eens in een mascottepak rond gaan lopen. Je weet wel: zo'n pretparkbeestquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, als je zo stomdronken bent dat je het 's ochtends je niet meer herinnert is het leuk, maar normaal gesproken zijn dat incidenten. Zo ga je niet uit je dak tijdens een bedrijfsfeest meestal lijkt me.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben tijdens een bedrijfsfeest eens in een mascottepak rond gaan lopen. Je weet wel: zo'n pretparkbeest
Overigens ter verduidelijking: ik werkte op een pretpark. Het is niet alsof ik zomaar kwam aanschijten met zo'n pak.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]_!
Hier zijn ze black-tie tot nu toe, maar mij hoor je niet klagen, hou van oesters!
Was je echt entertainer?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens ter verduidelijking: ik werkte op een pretpark. Het is niet alsof ik zomaar kwam aanschijten met zo'n pak.
Trouwens, oesters
Beetje gay en pretentieus zou ik dat wel durven noemen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was je echt entertainer?![]()
![]()
Oesters zijn lekker, beetje citroen er op en klaar, champagne er bij en 't feest is helemaal af.
Nee, dat gelukkig niet. Voor de gelegenheid in dat pak gestoken. Lumineus idee als je compleet van de kaart bent namelijk.quote:
Ah, de snob in jequote:Oesters zijn lekker, beetje citroen er op en klaar, champagne er bij en 't feest is helemaal af.
Je was dolfijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben tijdens een bedrijfsfeest eens in een mascottepak rond gaan lopen. Je weet wel: zo'n pretparkbeest
Walrusquote:
Laatste bedrijfs-evenement was dan ook met ministers en CEO's van Zuid-Afrika, daar kun je niet aan komen met bier en cola.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Beetje gay en pretentieus zou ik dat wel durven noemen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat gelukkig niet. Voor de gelegenheid in dat pak gestoken. Lumineus idee als je compleet van de kaart bent namelijk.
[..]
Ah, de snob in je
Hekel is een groot woord. Maar doe in ieder geval geen moeite die bende te vierenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En je hebt een hekel aan carnaval? Naja, je bent wel een 'baas' zoals dat tegenwoordig zo mooi heet.
quote:
Je bent al halverwege met je walruspak denk ik zo, en de alcohol komt ook wel goed, het enige waar je nog aan moet wennen is Arie Ribbens en klaar is kees.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hekel is een groot woord. Maar doe in ieder geval geen moeite die bende te vieren
Ik heb ook wel eens carnaval gevierd, daar niet van. Dat moet je immers een keer hebben meegemaakt, nietwaar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent al halverwege met je walruspak denk ik zo, en de alcohol komt ook wel goed, het enige waar je nog aan moet wennen is Arie Ribbens en klaar is kees.
Zeker, ik vier het normaal nooit maar heb wel keer in de Raad van 11 gezeten ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens carnaval gevierd, daar niet van. Dat moet je immers een keer hebben meegemaakt, nietwaar?
De lui houden toch meer van kip en bonen, big macs en Cristal?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laatste bedrijfs-evenement was dan ook met ministers en CEO's van Zuid-Afrika, daar kun je niet aan komen met bier en cola.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De lui houden toch meer van kip en bonen, big macs en Cristal?
De Raad van 11?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, ik vier het normaal nooit maar heb wel keer in de Raad van 11 gezeten ook.![]()
Oh, stupide tijden.
En coke.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De lui houden toch meer van kip en bonen, big macs en Cristal?
Raad van elf.quote:
quote:
Je hebt 2 type blanken daar toch? De redneck boer en de stiekem net zo racistische snobben van Engelse origine. Welke van de twee varianten heb/had jij te maken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Had je voor de lol eigenlijk moeten doen inderdaad. Afhaal KFC voor de hele bende. Maar nee, meeste CEO's waren gewoon blank.
We hadden zelfs live orkest ingevlogen uit Europa met klassieke muziek.
Ik weet het, zwarte bladzijde.quote:
Het tweede type, de "I'm not African, I'm British" terwijl ze geen Brits paspoort hebben, aardig omhooggevallen inderdaad, maar ach, koloniaal bloed he.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt 2 type blanken daar toch? De redneck boer en de stiekem net zo racistische snobben van Engelse origine. Welke van de twee varianten heb/had jij te maken?
Dat wordt een oorlogsrelikwie inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:09 schreef EchtGaaf het volgende:
"We sturen ze naar huis. We houden hun helikopter"
Castle, het enige zuipbare bier inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:11 schreef Tem het volgende:
Boerenworst op de braai, zwijn aan het spit en een kuip vol Castle.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:09 schreef EchtGaaf het volgende:
"We sturen ze naar huis. We houden hun helikopter"
Er staan vast nog wel wat houwitsers te verroesten ergensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
Zouden ze ook geïnteresseerd zijn in de rest van onze oude meuk wellicht?
Ik voorzie een nieuwe markt.
Roet is niet ongezond.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
Voorschrift, ouwe klimaarscepticus. Doe de groeten aan Richard de Mos
Jaja, zou maar naar Richard luisteren; hij had schooldirecteur kunnen worden.quote:
Hij zou ook de kraan dicht kunnen draaien als ie van huis gaatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, zou maar naar Richard luisteren; hij had schooldirecteur kunnen worden.
Nee joh, daarmee probeert Richard te bewijzen dat schaarste helemaal niet bestaat. Het is een illusie. En Richard kan het weten, want hij had directeur kunnen worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij zou ook de kraan dicht kunnen draaien als ie van huis gaat
Bij de PVV is het wel heel extreem. Maar ja dat krijg je ook met extreme standpuntenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:59 schreef Holograph het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat voor alle partijen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij de PVV is het wel heel extreem. Maar ja dat krijg je ook met extreme standpunten
Haha, nee. De partij die grootste bek heeft over tuig, bestaat zelf voornamelijk uit Tokkie-mafketels. O, de ironie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:59 schreef Holograph het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat voor alle partijen.
Als je de mening van de PVV deelt, dan vind je haar standpunten natuurlijk niet extreemquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Wou je beweren dat de PVV geen extreme standpunten heeft?
En ze hebben nu zoveel fractieleden dat je er een tuigdorp mee kan vullenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, nee. De partij die grootste bek heeft over tuig, bestaat zelf voornamelijk uit Tokkie-mafketels. O, de ironie.
Nee joh, die standpunten zijn voor ons nederlanders en ons land allemaal goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan ben je zelf behoorlijk van het padje af.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je de mening van de PVV deelt, dan vind je haar standpunten natuurlijk niet extreem
Ik wil anders helemaal niet in een cultuurloze politiestaat met een apartheidsysteem levenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee joh, die standpunten zijn voor ons nederlanders en ons land allemaal goed.
Ach, het ligt er maar aan hoe je het bekijkt. De PvdA doet aan extreem-scheefwonen. Ik weet niet wat ik nou erger vind.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan verhuis je maar naar een vrij land waar je wel die keuze hebt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil anders helemaal niet in een cultuurloze politiestaat met een apartheidsysteem leven
Ik denk dat Barth het prima zou vinden om meer te gaan betalen voor haar villa. Alleen het systeem zoals het nu bestaat laat dat niet toe, kennelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:05 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ach, het ligt er maar aan hoe je het bekijkt. De PvdA doet aan extreem-scheefwonen. Ik weet niet wat ik nou erger vind.
Maar het ging er voornamelijk om dat je serieus beweert dat dit alleen bij de PVV voorkomt.
Om een indruk te geven; Barth loopt allemaal te klagen over de 'villasubsidie', maar met scheefwonen heeft ze geen probleem. Dat komt voornamelijk omdat ze het zelf doet.
Was het niet de PvdA die allochtonen wilde bevooroordelen met het uitdelen van bestuurlijke functies?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil anders helemaal niet in een cultuurloze politiestaat met een apartheidsysteem leven
Bij Pownews zei ze: "De PvdA heeft daar niet echt een standpunt over".quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat Barth het prima zou vinden om meer te gaan betalen voor haar villa. Alleen het systeem zoals het nu bestaat laat dat niet toe, kennelijk.
Als die grote blonde oproerkraaier ooit MP wordt overweeg ik inderdaad om 20km verderop in het vrije Duitsland te gaan wonen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan verhuis je maar naar een vrij land waar je wel die keuze hebt.
Ja, omdat ze momenteel ondervertegenwoordigd zijn. Prima zaak. Maar die discussie hebben we al vaak genoeg gehad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:07 schreef Holograph het volgende:
[..]
Was het niet de PvdA die allochtonen wilde bevooroordelen met het uitdelen van bestuurlijke functies?
Wacht auf! In heel Europa wordt men wakker.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Als die grote blonde oproerkraaier ooit MP wordt overweeg ik inderdaad om 20km verderop in het vrije Duitsland te gaan wonen.
Die klapviool wordt net zo MP als dat de Sharia hier bestaansrecht krijgt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Als die grote blonde oproerkraaier ooit MP wordt overweeg ik inderdaad om 20km verderop in het vrije Duitsland te gaan wonen.
In Duitsland zijn ze verstandiger. Daar zijn ze de lessen uit het verleden nog niet vergeten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:08 schreef Holograph het volgende:
[..]
Wacht auf! In heel Europa wordt men wakker.
Nee hoor, dat is gewoon verkapte discriminatie. Je kijkt niet naar de kwaliteiten van personen, maar je kijkt naar de afkomst.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, omdat ze momenteel ondervertegenwoordigd zijn. Prima zaak. Maar die discussie hebben we al vaak genoeg gehad.
Valt wel mee. Die Freiheit staat volgens mij op het punt vrij groot te worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:09 schreef remlof het volgende:
[..]
In Duitsland zijn ze verstandiger. Daar zijn ze de lessen uit het verleden nog niet vergeten.
Nee, je kijkt naar allebei. Bij gelijke geschiktheid neem je degene uit de groep die is ondervertegenwoordigd. Zo doen ze dat ook vaak bij vrouwen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:10 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is gewoon verkapte discriminatie. Je kijkt niet naar de kwaliteiten van personen, maar je kijkt naar de afkomst.
En weer de ironie van de naamquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:10 schreef Holograph het volgende:
[..]
Valt wel mee. Die Freiheit staat volgens mij op het punt vrij groot te worden.
Die lui hebben een prima systeem om dat soort extremisten in hun hok te houdenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:10 schreef Holograph het volgende:
[..]
Valt wel mee. Die Freiheit staat volgens mij op het punt vrij groot te worden.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:12 schreef EchtGaaf het volgende:
De tekst staat in mijn etalage, Remlof.
Fatima Elatik noem ik nou niet echt het lichtend voorbeeld van geschiktheid. Ze was al lekker met De Leeuw aan het fantaseren hoe ze PVV-stemmers uit de stad kon deporteren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, je kijkt naar allebei. Bij gelijke geschiktheid neem je degene uit de groep die is ondervertegenwoordigd. Zo doen ze dat ook vaak bij vrouwen.
Volgens mij heeft de PDS het nog vrij lang kunnen uithouden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die lui hebben een prima systeem om dat soort extremisten in hun hok te houden.
Niet dat het veel uit maakt overigens.
In tijd wel in macht en zetels een absulute rol in de marge. Het enige voordeel van een kiesdrempelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:14 schreef Holograph het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de PDS het nog vrij lang kunnen uithouden.
Ze hebben de kiesdrempel volgens mij altijd nipt gehaald.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
In tijd wel in macht en zetels een absulute rol in de marge. Het enige voordeel van een kiesdrempel
Zeker niet altijd. Volgens wikipedia slechts 1 keer zelfs.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:17 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze hebben de kiesdrempel volgens mij altijd nipt gehaald.
Die bassloop doet wel een beetje 80s aanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar zal ons Erik het wel een mooi nummer vinden?![]()
Klopt!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Die bassloop doet wel een beetje 80s aan
quote:Wat een pimp trouwens, die Cee Lo
Op welk artikelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:33 schreef remlof het volgende:
Het zou mij trouwens niets verbazen als een gedoogconstructie zoals we die nu in Nederland hebben in Duitsland bij grondwet is verboden.
Moment.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar zal ons Erik het wel een mooi nummer vinden?![]()
Dat welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moment.
Best goed, beetje zwakke stem.
Dat de regering gevormd moet worden op meerderheid door partijen die ook verantwoordelijkheid voor dat beleid nemen bijvoorbeeld. Lijkt me een prima iets om in de grondwet van een democratisch land te hebben.quote:
Het voorkomt kromme constructies zoals we die nu in Nederland en Denemarken hebben. Constructies die de democratie uithollen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:39 schreef eriksd het volgende:
Lijkt mij een beetje een zinloos artikel.
Ik vind het niet zo gek hoor. Zo'n minderheidsconstructie. Heeft oppositie ook wat in te brengenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Het voorkomt kromme constructies zoals we die nu in Nederland en Denemarken hebben. Constructies die de democratie uithollen.
En ik altijd maar denken dat het bij democratie om de meerderheid gingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek hoor. Zo'n minderheidsconstructie. Heeft oppositie ook wat in te brengen
Effe luistren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:44 schreef eriksd het volgende:
Nieuwe single George Michael. Ik vind het niets.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat het bij democratie om de meerderheid ging
Dan kan een kabinet zoals we dat nu hebben dus nooit slagvaardig optreden en kan je beter nieuwe verkiezingen uitschrijven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat klopt.Geen voorstel haalt het zonder een meerderheid van het Parlement
Ik vind gebruikmaken van de HRA toch wel een andere aard dan de buurt terroriseren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:05 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ach, het ligt er maar aan hoe je het bekijkt. De PvdA doet aan extreem-scheefwonen. Ik weet niet wat ik nou erger vind.
Maar het ging er voornamelijk om dat je serieus beweert dat dit alleen bij de PVV voorkomt.
Om een indruk te geven; Barth loopt allemaal te klagen over de 'villasubsidie', maar met scheefwonen heeft ze geen probleem. Dat komt voornamelijk omdat ze het zelf doet.
Het zal moeten blijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan een kabinet zoals we dat nu hebben dus nooit slagvaardig optreden en kan je beter nieuwe verkiezingen uitschrijven.
Het gezeur is nog veel triester. Haar man is voor D66 burgemeester van Wassenaar. Daar zien ze graag dat de burgemeester een representatieve woning heeft maar die kan dat natuurlijk niet betalen in die dure gemeente (die relatief klein is waardoor de burgemeester niet zo heel veel verdient). Daarom stellen ze een ambtswoning ter beschikking. Daarvoor betalen ze wel huur maar geen gigantisch bedrag.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind gebruikmaken van de HRA toch wel een andere aard dan de buurt terroriseren.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Castle, het enige zuipbare bier inderdaad.
God wat had ik een hekel aan Windhoek.
GS?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het gezeur is nog veel triester. Haar man is voor D66 burgemeester van Wassenaar. Daar zien ze graag dat de burgemeester een representatieve woning heeft maar die kan dat natuurlijk niet betalen in die dure gemeente (die relatief klein is waardoor de burgemeester niet zo heel veel verdient). Daarom stellen ze een ambtswoning ter beschikking. Daarvoor betalen ze wel huur maar geen gigantisch bedrag.
Voor GS is dat echter onbegrijpelijk en een groots schandaal.
Groenslinks?quote:
Ooh ja, uiteraard, Ik bezoek die idioteriet nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
geenstijl, de telegraaf dat soort 'media'
Het Barth aan proberen te smeren is stukken triester.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:59 schreef Cerbie het volgende:
Dat verhaal van die ambtswoning recht proberen te lullen.
Nee, gebruik maken van de HRA op hetzelfde niveau plaatsen als het terroriseren van een buurtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:59 schreef Cerbie het volgende:
Dat verhaal van die ambtswoning recht proberen te lullen.
Daar praat je morgen op den linksche theekransch maar over.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, gebruik maken van de HRA op hetzelfde niveau plaatsen als het terroriseren van een buurt
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:03 schreef KoosVogels het volgende:
Zag net een hondje gepakt worden door de golven in Japan.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:58 schreef remlof het volgende:
Dat wat ze doen met de stem van Sjors Snikkel in dat nieuwe nummer doet me denken aan één of andere danceplaat van eind jaren tachtig, maar noch de titel noch de naam van de band wil me te binnen schieten![]()
Maar op m'n zoektocht kwam ik wel dit tegen:
Same here.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:33 schreef du_ke het volgende:
Hier braaf gebakken aardappeltjes, groenten en vlees
Origineel om een verkiezingsstunt te doen vlak na de verkiezingenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me werkelijk af wat de Nederlanders bewoog om de reddingsactie uit te voeren zoals ze hebben uitgevoerd. Zou het toch een verkiezingsstunt zijn geweest
Dat zou wel heel schandalig zijn. Als dat waar is kan het kabinet meteen naar huis.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me werkelijk af wat de Nederlanders bewoog om de reddingsactie uit te voeren zoals ze hebben uitgevoerd. Zou het toch een verkiezingsstunt zijn geweest
Heb je dat filmpje van Pownews wel eens gezien dat De Rat helemaal door de mand valt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou wel heel schandalig zijn. Als dat waar is kan het kabinet meteen naar huis.
Nu De Rat op tv voor het wekelijkse interview.
De actie was op de zondag voor de verkiezingen maar ging een tikje misquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:53 schreef Holograph het volgende:
[..]
Origineel om een verkiezingsstunt te doen vlak na de verkiezingen.
Ik dacht dat het al voor de verkiezingen was, maar je hebt gelijk, het was de zondag voor de verkiezingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
De actie was op de zondag voor de verkiezingen maar ging een tikje mis
Nee, post noh eens hier ajb.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:55 schreef Holograph het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje van Pownews wel eens gezien dat De Rat helemaal door de mand valt?
quote:
Die schijnt ook ambtenaren voor CDA campagnedoeleinden te hebben ingezet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou wel heel schandalig zijn. Als dat waar is kan het kabinet meteen naar huis.
Nu De Rat op tv voor het wekelijkse interview.
Schijnt? Hij heeft het ook toegegeven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die schijnt ook ambtenaren voor CDA campagnedoeleinden te hebben ingezet.
Geloof me, het filmpje van Verhagen is echt geniaal. Het komt dicht in de buurt van Vogelaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:07 schreef Dutchnative het volgende:
Als er iets is waar ik 'n hekel aan heb is het wel de non-journalistiek van Pownews en Powned. Die Ella Vogelaar had ze eigenlijk best goed te pakken.
Er zat een nervobibber in de stem van Verhagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:08 schreef Holograph het volgende:
[..]
Geloof me, het filmpje van Verhagen is echt geniaal. Het komt dicht in de buurt van Vogelaar.
Heb het niet gekeken en vind het een trieste vertoning, die Rutger.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:08 schreef Holograph het volgende:
[..]
Geloof me, het filmpje van Verhagen is echt geniaal. Het komt dicht in de buurt van Vogelaar.
Koosquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef Morendo het volgende:
Drie keer raden wie over het hipste kapsel van Gelderland beschikt?!?
Koos Wilders.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef Morendo het volgende:
Thanks!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:04 schreef Holograph het volgende:
[..]
Je moet hem echt helemaal bekijken, want later wordt ie grappiger. Verhagen begint dan een beetje geïrriteerd te raken en dat kun je ook heel goed op zijn gezicht zien.
Ik niet. Maar ik heb wel een hippe baardquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef Morendo het volgende:
quote:PVV-Statenlid: fout bij registratie
ARNHEM - Het nieuwe PVV-Statenlid Petra Kouwenberg uit Arnhem vermoedt dat haar nationaliteit verkeerd is geregistreerd.
Donderdag werd bekend dat Kouwenberg zowel de Nederlandse als de Turkse nationaliteit heeft, terwijl haar partij fel tegen de dubbele nationaliteit is.
Volgens Kouwenberg zijn bij de registratie mogelijk de begrippen 'nationaliteit' en 'etniciteit' door elkaar gehaald. Ze denkt dat het nog wel even duurt voor één en ander is aangepast. Het consulaat onderzoekt de zaak, net als de gemeente Arnhem.
PVV-Statenlid wil af van Turkse nationaliteit
Een emotionele Petra Kouwenberg heeft laten weten dat ze af wil van haar Turkse nationaliteit. Het PVV-Statenlid werd donderdagochtend geïnstalleerd op het provinciehuis.
Ja, t'is een beetje Ronald Giphart-achtig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik heb wel een hippe baard
Nee, ik natuurlijk. Ben gewoon voor de Halle Berry-look gegaan en het zit super:quote:
Als jij er zo zou uit zien zou ik je nog wel kunnen nemen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, ik natuurlijk. Ben gewoon voor de Halle Berry-look gegaan en het zit super:
[ afbeelding ]
Tsja, je moet me maar nemen zoals ik ben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Als jij er zo zou uit zien zou ik je nog wel kunnen nemen.
U wint.quote:
Lijkt me ook stug al zou het wel een briljante stunt zijn. Rutte op de avond voor de verkiezingen met de de heldhaftig geredde Nederlander aan tafel...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:57 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al voor de verkiezingen was, maar je hebt gelijk, het was de zondag voor de verkiezingen.
Lijkt me overigens sterk dat het een verkiezingsstunt was.
Good boobjob too. Je topje is alleen iets te kleinquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, ik natuurlijk. Ben gewoon voor de Halle Berry-look gegaan en het zit super:
[ afbeelding ]
Of zijn tieten zijn te groot.. ken ook he.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Good boobjob too. Je topje is alleen iets te klein
Ik zal het je besparen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:54 schreef Morendo het volgende:
Dames, kunnen we even focussen op het kapsel?
Doet ze goedquote:
Dat heet emancipatie heb ik gehoordquote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat soort films vind ik echt helemaal niks.
Wat is dit nou weer voor een opmerking?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef mlg het volgende:
- Inception (maar denk dat Betyar die film niet begrijpt)
Alles beter dan René van der Gijp, niet dat ik geïnteresseerd ben in voetbal.quote:
Goed dat je het zegt. The Town heb ik nog niet gezien. Speelt zich af in Boston geloof ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ook niet.
- Greenzone
- The Town
- Inception (maar denk dat Betyar die film niet begrijpt)
- Man on fire
- Unthinkable
Ook held.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Alles beter dan René van der Gijp, niet dat ik geïnteresseerd ben in voetbal.
Ja, mocht je vanavond niks beters te doen hebben, dan zal ik er eens even naar kijken als ik jou wasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. The Town heb ik nog niet gezien. Speelt zich af in Boston geloof ik.
Ik denk dat Betyar de film niet begrijpt, en hele tijd zijn vrouw moet vragen waar de f*ck het over gaat. Ik zal haar dat sparen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een opmerking?
Wat omschreef je me trouwens mooi in feedback. Tenminste nog iemand met een analytisch vermogen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een opmerking?
Tja, that's me.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat omschreef je me trouwens mooi in feedback. Tenminste nog iemand met een analytisch vermogen.
Mooi gedaan jongen, haha.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, that's me.
The Prestige en 21 grams zijn trouwens ook wel aardige films.
In de bios gezien en was ook niet wat ik ervan verwachtte. Wel vermaakt maar niet zo blown away als toendertijd met The Matrixquote:
Kut. Dan hou ik van wijve films.quote:
Met brommers zijn ze al helemaal gevaarlijk. Ik heb er ook zo mijn twijfels bij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:33 schreef eriksd het volgende:
16 jarigen achter het stuur. Heb je die gasten wel eens zien fietsen?
http://www.thedailyshow.c(...)agan-supports-unionsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef betyar het volgende:
Republikeinen zijn ook lekker bezig in "The land of the Free". Wat een dictatoren zeg
Ze mogen pas vanaf hun 17e rijden. In Duitsland schijnt het een succes te zijn, dus waarom zou dat zoveel anders liggen in Nederland?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:33 schreef eriksd het volgende:
16 jarigen achter het stuur. Heb je die gasten wel eens zien fietsen?
Omdat Nederlanders veel minder gedisciplineerd zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze mogen pas vanaf hun 17e rijden. In Duitsland schijnt het een succes te zijn, dus waarom zou dat zoveel anders liggen in Nederland?
heb jij echt geen slurfje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:30 schreef dotCommunism het volgende:
Verdorie RTL, zet de aflevering van Voetbal International van vanavond eens online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |