Nog niet , ze verwachtten nog twee golfjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
In Japan hebben ze dat vertier al achter de rug, gulzige Japanners wouden weer eens de eersten zijn.
"Land of the Rising Sea" vanaf nu.
Ook al zo'n club.....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:07 schreef Voorschrift het volgende:
Heeft de Sea Shepherd zich al gemeld om de aanval te leiden?
Hoe wat ongewenst, weet je hoe heerlijk warm en mooi dat bont is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:07 schreef betyar het volgende:
IFAW met zielige zeehondjes komt binnen in mijn ongewenste mail
Wat ze met die beesten doen zal me een rotzorg wezen, al trekken ze die huid er nog af terwijl ze leven, val mij er godverdomme niet mee lastig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe wat ongewenst, weet je hoe heerlijk warm en mooi dat bont is.
Club a sealquote:
The Seal Cub Clubbing Club.quote:
De olieprijs zakt nu wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie nu de beelden pas van Japan, damn maar dat is wel ernstig zeg.![]()
Had het iets minder extreem verwacht, maar goed een plaatje zegt meer dan 1000 woorden natuurlijk, altijd maar even wachten tot de beelden.
Ik zie ze nu ook bij RTL, en het is inderdaad ernstig. Zou dit de ramp in Sri Lanka kunnen evenaren?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie nu de beelden pas van Japan, damn maar dat is wel ernstig zeg.![]()
Had het iets minder extreem verwacht, maar goed een plaatje zegt meer dan 1000 woorden natuurlijk, altijd maar even wachten tot de beelden.
Ik kan het niet live volgen, en zie op kantoor hier maar flitsen, maar zoals het er nu uit ziet is het wel aardig ernstig ja, zou best kunnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:23 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik zie ze nu ook bij RTL, en het is inderdaad ernstig. Zou dit de ramp in Sri Lanka kunnen evenaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh. Doordeweeks slaap ik niet uit dan ben ik lekker gewoon om 05.30 beneden. Dan ga ik brood smeren en rommel opruimen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
Jij hebt toch altijd weekend, Betyar?
Lul niet. Jij post natuurlijk altijd effe in alle vroegte een bericht op FOK!, smeert wat broodjes voor die kroost van je, en duikt dan weer je bed in. Nietwaar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee joh. Doordeweeks slaap ik niet uit dan ben ik lekker gewoon om 05.30 beneden. Dan ga ik brood smeren en rommel opruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |