Ja ja, nou weet ik het wel! Al te gehaast een verkeerde TT neergezet, kan het daarna niet meer veranderen. Ik zet een keer een prikkelende TT neerquote:
Tja, leuk voor de vakmensen/verzorgers, maar in de volksmond is dat ook gewoon pedofilie. Beetje een nutteloze distinctie voor dergelijke discussies.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Meestal? Ik ken geen enkel kind wat op 11 jarige leeftijd al op een middelbare school zit
[..]
Jailbait zou wel goed werken denk ik als propagandamateriaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Pedofilie is ook maar een drug".
Rijp voor je positieve propaganda topic.
Nouja je kan het nutteloos vinden, maar bv de Hadith gelijk stellen aan de Koran kan ook niet en ook dat gebeurd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, leuk voor de vakmensen/verzorgers, maar in de volksmond is dat ook gewoon pedofilie. Beetje een nutteloze distinctie voor dergelijke discussies.
Wat probeer je hier wanhopig te bewijzen? Dat het allemaal okee is?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad
Anyway TS: http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofilie
Ga je gangquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Pedofilie is ook maar een drug".
Rijp voor je positieve propaganda topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel vroege leerlingen gaan op hun 11e naar de eerste. Ben zelf van begin oktober en mocht toch nog mee met de rest naar de middelbare school.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Meestal? Ik ken geen enkel kind wat op 11 jarige leeftijd al op een middelbare school zit
[..]
En dan als brugklassertje van 11 meteen een relatie beginnen met je pedofiele wiskunde leraar, op de helft van alle scholen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Heel vroege leerlingen gaan op hun 11e naar de eerste. Ben zelf van begin oktober en mocht toch nog mee met de rest naar de middelbare school.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:06 schreef BrammetjeBraam het volgende:
hee ts je titel klopt nietJaja! Te haastig neergezet, maar kan het niet veranderen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
Dat stukje heb ik even overgeslagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dan als brugklassertje van 11 meteen een relatie beginnen met je pedofiele wiskunde leraar, op de helft van alle scholen?
Vraag het dan even in de FB.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:10 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Jaja! Te haastig neergezet, maar kan het niet veranderen!
Dit is gewoon een poging van de Volkskrant en de TS om het lerarentekort op te lossen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dan als brugklassertje van 11 meteen een relatie beginnen met je pedofiele wiskunde leraar, op de helft van alle scholen?
Huh, FB?quote:
Nee helemaal niet en ik vind het ook niet ok. Echter is hier geen sprake van pedofilie. Dat is gewoon een feit. Een ander feit is dat niet de helft van de leraren een pedofiel is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:05 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Wat probeer je hier wanhopig te bewijzen? Dat het allemaal okee is?
Totaal mee eens! Waarvan mogelijk leerlingen minderjarig zijn! Maar sommigen hier proberen hier met extra definities aan te tonen dat het allemaal niet zo erg isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:16 schreef Viking84 het volgende:
Ja leuk, dat gemekker over een niet kloppende TT, maar intussen is het natuurlijk absoluut not done dat een leerkracht seksuele escapades heeft met een leerling.
Je moet het in de context zien vind ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:16 schreef Viking84 het volgende:
Ja leuk, dat gemekker over een niet kloppende TT, maar intussen is het natuurlijk absoluut not done dat een leerkracht seksuele escapades heeft met een leerling.
Het gaat niet zozeer om de leeftijd, maar om het machtsverschil dat tussen leraar en leerling bestaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:20 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Totaal mee eens! Waarvan mogelijk leerlingen minderjarig zijn! Maar sommigen hier proberen hier met extra definities aan te tonen dat het allemaal niet zo erg is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |