Trabietoer wil je samen met je Amerikaanse vriendin uitnodigen voor het volgende arrangement:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:49 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou het arrangement cadeau doen aan een Amerikaanse vriendin van mij die op dit moment in Europa studeert. Dit omdat ze veel wil leren over Europese historie en wat is er nu een betere manier dan een Trabant leren kennen onder het genot van een mooie rondrit door een historische binnenstad in Nederland?
Aangezien ik het geweldig vind om over Trabantjes, Oost-Duitsland, communisme, 2-takt etc te praten en ze daarbij ook nog nooit in Nederland is geweest lijkt me dit een goede combinatie!
En zo leren Amerikanen ook nog eens èchte cultuur en historie
Trabietoer willen jullie graag een dagje in een Trabant laten rijden, zolang je vader hem deze keer maar wel heel laat en dan wel met het volgende arrangement:quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:07 schreef baaart het volgende:
Aan m'n pa. Die heeft zijn Trabant 601 2 jaar geleden in de buurt in elkaar gereden(zijn schuld, ook nog eens..). Sindsdien begint hij er iedere keer weer over zodra we langs dezelfde kruising komen, hoe graag die wel weer eens in z'n trabantje zou willen rijden voor een dagje.
Ja hoor,we hebben een winnaar!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:05 schreef Bart het volgende:
Mijn Toyota brengt me naar Bogota
Mijn Rover gaat naar Dover
Mijn Donkervoort rijdt naar Emmeloord
Mijn Daewoo brengt me overal naartoe
Mijn Alfa stuurt me naar Rome, o
wat een mooie stad is dat
Mijn Saab rijdt me naar de Kaap
En mijn Trabant?
Die brengt mij lekker naar Brabant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indrukwekkend om daar in de appartementen te zien hoe mensen daar leefden. In sommige appartementen is de complete inrichting nog te zien; meubels, decoraties, fotolijstjes met familiefoto's, alles staat er nog.quote:Chernobyl left a great impression on me. It was like a jump in the past a past that had been wiped out by a tremendous human mistake.
Helaas, je bent (net als ik) te laatquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:58 schreef lipje het volgende:
Naar Dordrecht, want hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt. En rotter als in een trabbie kan je niet rondrijden
Ja, zonde, want je hebt wel aardig wat moeite gedaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Helaas, je bent (net als ik) te laat
Is een Moskovitsj (ofzo).quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:30 schreef Sounddragon het volgende:
Laat Alexxxxx die Lada trapkar op die onderste foto maar niet zien trouwens, anders gaat ie hem halen
Er staan er hier in Budapest een hele serie, twee stands bij ons vandaan, op de oldtimer expoquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:30 schreef Sounddragon het volgende:
Laat Alexxxxx die Lada trapkar op die onderste foto maar niet zien trouwens, anders gaat ie hem halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |