Ja hoor,we hebben een winnaar!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:05 schreef Bart het volgende:
Mijn Toyota brengt me naar Bogota
Mijn Rover gaat naar Dover
Mijn Donkervoort rijdt naar Emmeloord
Mijn Daewoo brengt me overal naartoe
Mijn Alfa stuurt me naar Rome, o
wat een mooie stad is dat
Mijn Saab rijdt me naar de Kaap
En mijn Trabant?
Die brengt mij lekker naar Brabant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indrukwekkend om daar in de appartementen te zien hoe mensen daar leefden. In sommige appartementen is de complete inrichting nog te zien; meubels, decoraties, fotolijstjes met familiefoto's, alles staat er nog.quote:Chernobyl left a great impression on me. It was like a jump in the past a past that had been wiped out by a tremendous human mistake.
Helaas, je bent (net als ik) te laatquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:58 schreef lipje het volgende:
Naar Dordrecht, want hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt. En rotter als in een trabbie kan je niet rondrijden
Ja, zonde, want je hebt wel aardig wat moeite gedaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Helaas, je bent (net als ik) te laat
Is een Moskovitsj (ofzo).quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:30 schreef Sounddragon het volgende:
Laat Alexxxxx die Lada trapkar op die onderste foto maar niet zien trouwens, anders gaat ie hem halen
Er staan er hier in Budapest een hele serie, twee stands bij ons vandaan, op de oldtimer expoquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:30 schreef Sounddragon het volgende:
Laat Alexxxxx die Lada trapkar op die onderste foto maar niet zien trouwens, anders gaat ie hem halen
Wat kosten die dingen ? En als de prijs me bevalt, wil je er dan 1 voor mij meenemen ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er staan er hier in Budapest een hele serie, twee stands bij ons vandaan, op de oldtimer expo
Trabietoer wil je graag uitnodigen voor het volgende arrangement:quote:Op maandag 4 april 2011 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Naar Zwickau natuurlijk! Net als dat ik ooit met een Skoda naar Mlada Boleslav ben gereden, en ik met mijn Lada naar Togliatti wil... Een auto hoort zo nu en dan haar geboortegrond weer te zien!
Trabietoer wil je graag uitnodigen voor het volgende arrangement:quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:05 schreef Bart het volgende:
Mijn Toyota brengt me naar Bogota
Mijn Rover gaat naar Dover
Mijn Donkervoort rijdt naar Emmeloord
Mijn Daewoo brengt me overal naartoe
Mijn Alfa stuurt me naar Rome, o
wat een mooie stad is dat
Mijn Saab rijdt me naar de Kaap
En mijn Trabant?
Die brengt mij lekker naar Brabant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |