hallo, net wakker zeker ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:54 schreef paddy het volgende:
Indonesië en Hawaï hebben ook alarm nu hoor ik
NRCquote:Update 10.55 uur:Nu ook doden in Indonesië. Ten minste acht mensen zijn om het leven gekomen in het noorden van Sumatra, meldt persbureau AFP.
Ja die zit ik ook te kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:56 schreef Michael-H het volgende:
Dit is de stream die ze ook op CNN gebruikte, van Taiwan
http://www.ustream.tv/channel/hotel-bayview
is ook al gemeld, yen gecrasht vanmorgen al.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mwah, de yen zal wel flink gedaald zijn hoor
quote:Update 10.42: Een foto van twitteraar @mitsu_1024, het is onduidelijk waar in Japan deze genomen is
Klopt. Ik ben net wakker. Nachts weggeweest en niet uit. Vergeef mij. Ben wakker gebeld en dit topic in de gaten houden, dus geen tijd om alles terug te lezen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:57 schreef kitao het volgende:
[..]
hallo, net wakker zeker ?![]()
50 landen hebben waarschuwing in de hele pacific !
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:01 schreef Darklight het volgende:
Nuclear plant Onagawa is on fire according to german online newspaper Spiegel Newspaper in germany.
CNN meldt anders niet, toch wel vreemd dan.quote:
is te hopen maar hangt veel van de bodem af voor de kust.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:58 schreef TheVulture het volgende:
Als Taiwan niet hard geraakt wordt zal het vermoedelijk bij de andere landen ook wel meevallen
Het is donker nuquote:
ccn hanteert censuur, is me al 10 jaar geleden al opgevallen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
CNN meldt anders niet, toch wel vreemd dan.
gelukkig ligt mijn knie in barrels, kan hele dag buishangenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:02 schreef Laniboekje het volgende:
Ff snel douchen en dan weer voor de buis + laptop om alles te volgen! Balen dat ik moet werken straks, kan ik het minder goed volgen allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |