Dat hoop ik eigenlijk ook voor mezelf, maar k geef het nog tien minutenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef Vlindur het volgende:
Oh Getver KD. Ik hoop dat het braken me weer bespaart blijft
Past prima bij ons dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef Kleurdoos het volgende:
11-11-11 is wel het ultieme gekkengetal he
voor mij zijnalleen 1-11-11 en 9-10-11 enigzins haalbaar
'Al'?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef Susie het volgende:
Net metbesproken dat we het morgen (al) aan de familie vertellen. Dat wordt dus rondjes rijden morgen, we hebben helaas geen verjaardag of iets dergelijks binnenkort, dat had makkelijker geweest. Ben zoooooo benieuwd naar de reacties!
Ik deed live live live mijn testjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind het t meest veilig om te vertellen als er een echo is geweest (aan familie e.d) voor mijn eigen gemoedsrust ivm blighted ovum de laatste keer
maar verder kan ik mn kop ook niet houden
daarbij weet bijna iedereen het hier eerder dan mensen die je t meest nabij staan
vorige keer dat ik strepen pieste wist iedereen t hier eerder dan mijn vriend(die kwam pas om 23:00 thuis ofzo)
Ja hier ook. Heb de Rennies alvast ingeslagen, terwijl ik er de vorige zwangerschap pas ver na de helft last van kreegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:20 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ook trouwens, en nu heb ik het geluk dat ik er eerder aan mag beginnen
idem hier, ik word ook opeens om 4:00 wakkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef Susie het volgende:
Ik ben gelukkig verder alleen maar moe moe en moe....niet normaal, kan de hele dag wel slapen. Een uur of 21.00 al naar bed, alleen 's nachts dan ff rond de klok van 4:00 wakker worden![]()
(edit; als ik moet werken dus... vandaag heb ik vanmiddag een dutje gedaan, daardoor red ik het nu om lekker X-factor te kijken...
Hoe gaat het met TM?
en als je op je hand blaast, verlies je het dan ook?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze vroeger er laatst in het z-huis al een keer extra na schijnt door de kracht met spugen vaker voor te komen.
Het is geen urine want ik plas altijd eerst en heb er vandaag heel vies maar eens aangeroken en ruikt ook niet naar urine.
Energiek in het middelste trimester is mij ook totaal onbekend. Als ik een dag heel druk ben geweest, bijv boodschappen doen, in huis bezig en een bezoekje, dan ben ik de volgende dag afgedraaid en komt er niets uit mijn handen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef Aventura het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen moment misselijk ben geweest. dat lijkt wel zeldzaam te zijn. Helaas ontspring ik de bekkenklachtendans niet. Het wordt steeds erger. En ben niet vooruit te branden. Hoezo energiek middelste trimester?
Dat lijkt me toch niet heel goed hoor, mits het echt vruchtwater is. Urine verlies je ook gemakkelijk een paar druppels hoor, tijdens je zwangerschap.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Aventura het volgende:
@Juud ik kom ook uit een familie van megavruchtbare vrouwen die gewoon fulltime werken, geen klachten hebben en vlot baren. Hopelijk ben ik er ook zo een en blijven de rug_bekkenklachten zoals ze nu zijn, dan kan ik er wel mee door. Moe zijn is denk ik inherent aan zwanger zijn. De baby kost nou eenmaal energie. Ik pas mijn tempo er gewoon op aan, niemand die dat gek vindt.
Dat merk ik ook, ik wil zelf graag nog alles kunnen en doen. En iedereen om mij heen roept, doe een dutje als het moet, doe het maar leker kalm aan, ga 's middags met de beentjes op de bank...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Aventura het volgende:
Ja ik kom ook uit een familie van megavruchtbare vrouwen die gewoon fulltime werken, geen klachten hebben en vlot baren. Hopelijk ben ik er ook zo een en blijven de rug_bekkenklachten zoals ze nu zijn, dan kan ik er wel mee door. Moe zijn is denk ik inherent aan zwanger zijn. De baby kost nou eenmaal energie. Ik pas mijn tempo er gewoon op aan, niemand die dat gek vindt.
Dus dat, als ik uitslaap of het een dag heel rustig aan doe, dan denk ik nu ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:57 schreef Aventura het volgende:
Het duurde even hoor, dat durven terugschakelen. Tijdens een loodzware driedaagse training van werk viel het kwartje: ik kan niet meekomen met de rest zonder mezelf volledig voorbij te gaan. Sindsdien pas ik mijn tempo aan en niemand vindt dat raar of stom. En zelfs als dat zo is: mkb gezondheid en die van kind gaan voor.
Lijkt mij een heel goed idee idd!! Better safe than sorry!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 07:43 schreef Vicky het volgende:
En en en TM hoe was de nacht??
FR, ik zou proberen watdruppels op te vangen en dan gewoon langs de gyn afdeling gaan in het zh. Schijt aan wat ze zeggen. Als jij denkt dat het vruchtwater is moet het gewoon nagekeken worden!
lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:28 schreef twentemeisje het volgende:
Slijmprop vanmorgen trouwens ook in het toilet gesignaleerd, foto zien?![]()
Jaaaa foto!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:28 schreef twentemeisje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes spannend hoor, zet hem op![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:28 schreef twentemeisje het volgende:
Dat had ik inderdaad ook, fijne cocktail!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik vond de pethidine ook tof. Kreeg een combinatie met slaapmiddel, maar werd er vooral lekker waus van.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad ook, fijne cocktail!![]()
Net getoucheerd, was op het randje van wel of niet kiezen breken. Was mooi soepel en met gemak twee vingers in te brengen. Als het niet ons eerste kindje was dan had ze ze gebroken. Nu nog 1x gel en dan verwacht ze tegen begin vd middag door te kunnen pakken! Whaaaaaaaaaaaaaa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |