En met een grote rode strik er omheen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:55 schreef knagsje het volgende:
![]()
[..]
ze is zelfs aan het sparen voor een witte bentley voor mammie
Bij mij doet Spix het wel (Safari)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:56 schreef waxmask het volgende:
Welke streams kijken jullie nu? Spix nog op geen mogelijkheid werkend....lijkt me dat meer mensen dit probleem hebben nu...
Hij wordt door de hele ploeg genegeerd. Hij is al wekenlang het zwarte schaap. Ik moet het ieder ander die daar zit nog zien volhouden om zo behandeld te worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ligt ook deels aan hemzelfOpvoeding etc
http://84.243.215.68/home.php in IEquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:56 schreef waxmask het volgende:
Welke streams kijken jullie nu? Spix nog op geen mogelijkheid werkend....lijkt me dat meer mensen dit probleem hebben nu...
ik kijk momenteel ff op de ss sitequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:56 schreef waxmask het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:57 schreef delfse het volgende:
Met de nominaties maakt echt de produktie/redaktie uit wie er blijft. Ik geloof nooit dat er veel sms of telefoontjes binnen komen. Mensen zijn toch niet gek om voor een persoon wat je op tv ziet geld uit te geven. En dan nog om endemol te spekken.
welke stream kijk jij danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:58 schreef versabommie het volgende:
Ah monique is klaar met Joanna, ze moet het huis huitZe is alle mannen aan het afgaan
ze mag van mij ook vertrekken die joquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:58 schreef versabommie het volgende:
Ah monique is klaar met Joanna, ze moet het huis huitZe is alle mannen aan het afgaan
toch niet weer met dat zwarte leren jackje er boven??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:00 schreef Mylene het volgende:
De witte broek die Alex aan heeft is zo fout. Maar goed, het past wel bij hem.
Vind het zowieso zwak om iemand zo buiten een groep te zettenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij wordt door de hele ploeg genegeerd. Hij is al wekenlang het zwarte schaap. Ik moet het ieder ander die daar zit nog zien volhouden om zo behandeld te worden.
Probleem opgelost...thank you!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik kijk momenteel ff op de ss site
Nee, met een blauwe truiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
toch niet weer met dat zwarte leren jackje er boven??
(geen streams hier, dus kan alleen maar raden!)
Flipke.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:00 schreef bollokus het volgende:
gerard tegen flipje we hebben eerst in harderwijk gewoon boven de zaak
flipje zegt... ik wist niet dat ze apartementen hebben boven het dolfinarium
een bauwe truiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
toch niet weer met dat zwarte leren jackje er boven??
(geen streams hier, dus kan alleen maar raden!)
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:00 schreef bollokus het volgende:
gerard tegen flipje we hebben eerst in harderwijk gewoon boven de zaak
flipje zegt... ik wist niet dat ze apartementen hebben boven het dolfinarium
Ze ging net naar Gerard. Ze zei: dat ze van de houding van Jo baalde. Dat ze gewoon de rest aan de kant schoof om met haar moeder te bellen en haar momentje te pakken. Dat er geen bedankje naar Gerard af kon terwijl hij het ook zo kon gebruiken. Ze is klaar met Joanna en ze moet eruit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
welke stream kijk jij dan
ik heb alleen een paar mannen in beeld en joanne en sharon
Weer de verkeerde voor je kleuterquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey Marky, had ik jou niet verteld dat ik je zou negeren, omdat je op het nivo van een josti de discussie in gaat en toch vast wil houden aan idiote stellingen? bij deze dus!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:58 schreef versabommie het volgende:
Go Mo!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze ging net naar Gerard. Ze zei: dat ze van de houding van Jo baalde. Dat ze gewoon de rest aan de kant schoof om met haar moeder te bellen en haar momentje te pakken. Dat er geen bedankje naar Gerard af kon terwijl hij het ook zo kon gebruiken. Ze is klaar met Joanna en ze moet eruit.
En zo gaat ze al sinds gisteren alle mannen af... Heft in handen enzo
aha heb ik ff gemist ,kan der niet ongelijk geven ,ik heb dat idee van jo al weken ,een met alle winden meewaai typje /barbie (verwent nest dus)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze ging net naar Gerard. Ze zei: dat ze van de houding van Jo baalde. Dat ze gewoon de rest aan de kant schoof om met haar moeder te bellen en haar momentje te pakken. Dat er geen bedankje naar Gerard af kon terwijl hij het ook zo kon gebruiken. Ze is klaar met Joanna en ze moet eruit.
En zo gaat ze al sinds gisteren alle mannen af... Heft in handen enzo
Hou een Fok!postkaarten actie en vertel het hem....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:02 schreef rilumaan4 het volgende:
ik vind alex een bikkel hoor hoe hij zich er doorheen slaat met zo een groep
verder hoop ik dat hij nu eens weet hoe die laura is
en lekker zijn eigen gang gaat gaan
kwa types vind ik ze wel bij elkaar passen eigenlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:02 schreef rilumaan4 het volgende:
ik vind alex een bikkel hoor hoe hij zich er doorheen slaat met zo een groep
verder hoop ik dat hij nu eens weet hoe die laura is
en lekker zijn eigen gang gaat gaan
Joanna fansquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:05 schreef PinkDream het volgende:
lekker kortzichtig veel mensen hier
eerst mo afzeiken omdat ze alleen jankt
nu is mo weer top.. pffff
Mo is voor mij nog steeds een butwijf hoor en ik kan Jo net iets beter hebben....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:05 schreef PinkDream het volgende:
ja zouden we moeten doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hou een Fok!postkaarten actie en vertel het hem....
ik heb mo nooit afgezeken ,heb alleen gezegd dat ik vond dat ze borderline neigingen hadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:05 schreef PinkDream het volgende:
indeedquote:
Ik vind die jankbuien nog steeds too much, en ze is echt emotioneel niet echt stabiel.. Normaal is ze niet. Maar ze heeft toch echt wekenlang op nr1 gestaan in mijn favo lijst. Hoe ze 3 dagen geleden Maik behandelde was echt enorm laag. Ze heeft zich gelukkig herpakt sinds eergisteren al een beetje. Het lijkt wel of er nu iets van haar afgevallen is of dat ze houding weet te nemen naar Maik toe.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:05 schreef PinkDream het volgende:
klopt ja een koortslipje..... volgens mij heeft 75% van de bevolking er last vanquote:
Ja volgens mij welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:08 schreef waxmask het volgende:
Wat was er? Butplekken van Maik gevonden? Na weken eindelijk zijn kwakje gevonden....
Helemaal mee eens. Die actie van eergisternacht was imo zo fake als het maar zijn kan, alleen om in het spel te blijven. Ze zegt zelfs dat ze Guido leuker vindt. Kutwijf.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:06 schreef TimeJumper het volgende:
Ik zou liever Sofie in het huis gehouden hebben dan die Laura.
Sofie komt er gewoon voor uit dat ze slettebak heeft gespeeld voor haar werk, Laura gebruikt het heel goedkoop met Alex![]()
Zelfs al is hij een idioot dat hij erin trapt, het geeft mooi weer hoe goedkoop Laura is.
Ze kan blijkbaar het spel niet op een andere manier spelen.
En ook ongeloofelijk dat Nederland zo'n saai figuur in het huis wil houden (als het stemmen echt is natuurlijk wat ik niet geloof)
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt ja een koortslipje..... volgens mij heeft 75% van de bevolking er last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |