En met een grote rode strik er omheen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:55 schreef knagsje het volgende:
![]()
[..]
ze is zelfs aan het sparen voor een witte bentley voor mammie
Bij mij doet Spix het wel (Safari)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:56 schreef waxmask het volgende:
Welke streams kijken jullie nu? Spix nog op geen mogelijkheid werkend....lijkt me dat meer mensen dit probleem hebben nu...
Hij wordt door de hele ploeg genegeerd. Hij is al wekenlang het zwarte schaap. Ik moet het ieder ander die daar zit nog zien volhouden om zo behandeld te worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ligt ook deels aan hemzelfOpvoeding etc
http://84.243.215.68/home.php in IEquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:56 schreef waxmask het volgende:
Welke streams kijken jullie nu? Spix nog op geen mogelijkheid werkend....lijkt me dat meer mensen dit probleem hebben nu...
ik kijk momenteel ff op de ss sitequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:56 schreef waxmask het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:57 schreef delfse het volgende:
Met de nominaties maakt echt de produktie/redaktie uit wie er blijft. Ik geloof nooit dat er veel sms of telefoontjes binnen komen. Mensen zijn toch niet gek om voor een persoon wat je op tv ziet geld uit te geven. En dan nog om endemol te spekken.
welke stream kijk jij danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:58 schreef versabommie het volgende:
Ah monique is klaar met Joanna, ze moet het huis huitZe is alle mannen aan het afgaan
ze mag van mij ook vertrekken die joquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:58 schreef versabommie het volgende:
Ah monique is klaar met Joanna, ze moet het huis huitZe is alle mannen aan het afgaan
toch niet weer met dat zwarte leren jackje er boven??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:00 schreef Mylene het volgende:
De witte broek die Alex aan heeft is zo fout. Maar goed, het past wel bij hem.
Vind het zowieso zwak om iemand zo buiten een groep te zettenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij wordt door de hele ploeg genegeerd. Hij is al wekenlang het zwarte schaap. Ik moet het ieder ander die daar zit nog zien volhouden om zo behandeld te worden.
Probleem opgelost...thank you!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik kijk momenteel ff op de ss site
Nee, met een blauwe truiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
toch niet weer met dat zwarte leren jackje er boven??
(geen streams hier, dus kan alleen maar raden!)
Flipke.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:00 schreef bollokus het volgende:
gerard tegen flipje we hebben eerst in harderwijk gewoon boven de zaak
flipje zegt... ik wist niet dat ze apartementen hebben boven het dolfinarium
een bauwe truiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
toch niet weer met dat zwarte leren jackje er boven??
(geen streams hier, dus kan alleen maar raden!)
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:00 schreef bollokus het volgende:
gerard tegen flipje we hebben eerst in harderwijk gewoon boven de zaak
flipje zegt... ik wist niet dat ze apartementen hebben boven het dolfinarium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |