quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is echt niet zo moeilijk hoor:
geen TV kijkers = geen sponsors = geen miljoenen om een programma te maken = geen secret styory = geen streams...
Wat maken die paar locks en dat uurtje tv klijken nou precies uit als je daar een enorm deel van de dag sstreams gratis kan kijken?? Als jij een beter idee hebt waar alphons gratis een miljoentje of tig kan halen dan graag! Als jij hem gratis geld gaat bezorgen krijgen we vast geen streamlocs meer !
Het huis staat in Venda do Pinheiro, gemeente Mafra. Is ongeveer 25 kilometer ten noorden van Lissabon.quote:
Ze hebben vast de opdracht weer niet gehaald.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:10 schreef Ceetje.. het volgende:
ze hebben een sanctie gehad? hoor ik dat serpentio nou zeggen?
billenkoek!quote:
Braaf!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik doe tegenwoordig de tv gewoon op net5 ook al kijk ik niet!
Maar dan moeten ze wel de gelegenheid creeren om goed te kunnen verslaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ze hebben nu twitter en facebook.Als wij in bv het redactietopic zinnig commentaar hebben ipv te gaan schelden en dreigen dan is er een kans dat er wat mee wordt gedaan, zoals het nu gaat zou ik ook niet naar ons luisteren.
Ik kijk sowieso de uitzendingen en snap ook gewoon bij geheimen dat er een lock op komt. Maar kom op voor 1 telefoontje. Op een gegeven moment word alles wat leuk is gelock. Waarom zou je dan naar de streams kijken als er toch niks gebeurt. Nu is het toch anders. Ze waren gelukkig snel terug;) Ik verwachten een uur lang streamlock daar baalde ik vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is echt niet zo moeilijk hoor:
geen TV kijkers = geen sponsors = geen miljoenen om een programma te maken = geen secret styory = geen streams...
Wat maken die paar locks en dat uurtje tv klijken nou precies uit als je daar een enorm deel van de dag sstreams gratis kan kijken?? Als jij een beter idee hebt waar alphons gratis een miljoentje of tig kan halen dan graag! Als jij hem gratis geld gaat bezorgen krijgen we vast geen streamlocs meer !
Ik ga morgen Net5 autostickers halen voor op mijn leasebak! Gratis streams = liev!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik doe tegenwoordig de tv gewoon op net5 ook al kijk ik niet!
5 dus, ik verstond 15 en dacht: dat kan helemaal niet!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:12 schreef Urb het volgende:
Ze moesten blijkbaar een toren bouwen met 5 mensen ofzo.
Precies, dat bedoel ik ook, het punt is alleen dat als er iets mis/tegen onze zin gaat wordt er meteen gedreigd en gescholden, als er zinnig commentaar is en tips ipv dreigementen dan is er een grotere kans dat er iets mee gedaan wordt, just my 2 cents.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:13 schreef Gamey het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze wel de gelegenheid creeren om goed te kunnen verslaan.
Als we alleen slap gelul te zien krijgen en al het "Interesante" word gelocked dan gaat geen hond dat lezen, en zonder lezers hebben mensen geen zin om te posten
Werk samen ipv van tegen elkaar en dit geld voor beide partijen
Mwah, met een beetje inventief "deze vuist op deze vuist" kom je een heel eindquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
5 dus, ik verstond 15 en dacht: dat kan helemaal niet!
Uhhhquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
flip ga weg, nu het nog kannnnnnnnnn straks zit je in het homoweb van stervio
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga morgen Net5 autostickers halen voor op mijn leasebak! Gratis streams = liev!
Omdat het een gore grachtengordelnicht is en het een programma van sbs is uit Amsterdamquote:
Amsterdam stinkt, he Henk?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Omdat het een gore grachtengordelnicht is en het een programma van sbs is uit Amsterdam
Trusten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:16 schreef Ceetje.. het volgende:
truste allemaal, ik lees morgen wel terug hoe vaak de telefoon nog is gegaan (en er nog SL's geweest zijn) tot morgen!![]()
En Servio, hou je kop
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:16 schreef Ceetje.. het volgende:
truste allemaal, ik lees morgen wel terug hoe vaak de telefoon nog is gegaan (en er nog SL's geweest zijn) tot morgen!![]()
En Servio, hou je kop
Ik krijg er ook last van.. Die gozer roept iets bij ons op wat niet echt goed isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Omdat het een gore grachtengordelnicht is en het een programma van sbs is uit Amsterdam
oh ik schiet nooit zo uit mijn slof
Eigenlijk wel ja, nadat ze mijn autoradio in 1975 hebben gejatquote:
Trusten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:16 schreef Ceetje.. het volgende:
En Servio, hou je kop
Lol! Da's lang geleden, toen was ik er heul nog niet...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, nadat ze mijn autoradio in 1975 hebben gejat
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:18 schreef suzi1 het volgende:
mo heeft maik gevraagt (gedwongen) niet op lau te stemmen
Zou sowieso dom zijn om Laura eruit te stemmen als Laura ook deze keer haar percentage (49%) heeft doorgegeven aan de bewoners. Laat gewoon zien dat ze gewild is bij het publiek en dit toch zonde zou zijn van hun stem.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:18 schreef suzi1 het volgende:
mo heeft maik gevraagt (gedwongen) niet op lau te stemmen
Was dat jouw radio?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En daar ben je nog steeds voor in therapie??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
GRONINGENquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Schone lucht hier in Groningen jonguh!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:19 schreef ABundy het volgende:
ja dat heeft ze ff triomfantelijk gemeld idd!
[..]
Zou sowieso dom zijn om Laura eruit te stemmen als Laura ook deze keer haar percentage (49%) heeft doorgegeven aan de bewoners. Laat gewoon zien dat ze gewild is bij het publiek en dit toch zonde zou zijn van hun stem.
Nu wel jahquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou wel betekenen dat er een grotere kans is dat je degene die je er echt uit wilt hebben, ook er uit krijgt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:19 schreef ABundy het volgende:
[..]
Zou sowieso dom zijn om Laura eruit te stemmen als Laura ook deze keer haar percentage (49%) heeft doorgegeven aan de bewoners. Laat gewoon zien dat ze gewild is bij het publiek en dit toch zonde zou zijn van hun stem.
Mest stinkt...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, och, het went.quote:
Ha goeie!quote:
and i love it !!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:22 schreef versabommie het volgende:
BREKEND: Joanna is ineens de Alex geworden bij de meiden en je ziet dat ze dat voelt!![]()
Meisjes beginnen de rijen te sluiten tegen Joanna en Servio. Nu Sofia weg is zijn ze sitting duck!
Uiteraard heeft Gerard ook geholpen doro te vertellen hoe asociaal ze was!
Aafke nog even proberen Flip weg te weken en er zijn twee mooie kampjes
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:22 schreef mYsca het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Kom eens naar groningen en spreek dan weer
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:22 schreef versabommie het volgende:
BREKEND: Joanna is ineens de Alex geworden bij de meiden en je ziet dat ze dat voelt!![]()
Meisjes beginnen de rijen te sluiten tegen Joanna en Servio. Nu Sofia weg is zijn ze sitting duck!
Ja, die Joanna is maar wat blij dat Sofia weg is. Maar ik denk juist dat zij denkt dat Servio goed ligt bij de kijkers. En zij doen alletwee alles voor de kijkcijfers..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:22 schreef versabommie het volgende:
Als kind kwam ik vaak in grun en wat stonk het daar verschrikkelijk. Strokarton en aardappelmeelfabrieken. Een stinkende schuimlaag van 20 cm op het water.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, och, het went.Iig geen grote industrie en fijnstof!
![]()
[..]
Ha goeie!
Ik hoopte Servio maar spieren zijn zwaarder dan vet toch??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:25 schreef versabommie het volgende:
Oe... wie gaat Sharon op zijn rug nemen?
lolquote:
Hoe lang is dat geleden schat? Dat mag heul niet meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Als kind kwam ik vaak in grun en wat stonk het daar verschrikkelijk. Strokarton en aardappelmeelfabrieken. Een stinkende schuimlaag van 20 cm op het water.
Geweldig hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Die blik van Gerard!! Onbetaalbaar!!!
50 jaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoe lang is dat geleden schat? Dat mag heul niet meer.
Ik hoop op tikkertje!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:29 schreef Gamey het volgende:
Complimenten aan SST eindelijk actie en eindelijk leuk
Keep the phone ringing
Ze ligt nog niet op bed..quote:
Zoals iemand anders al zei, die lacht zich over een jaar helemaal gek als hij bij zijn vrienden zit: "Joh lachuh, ik zat in een experiment met allemaal tokkies. Ik lig nu nog dagelijks dubbel!"quote:
falex wel maar zal nog wel weg sneakenquote:
verstoppertjequote:
Is er een keer actie en vermaak, is het weer niet goed... ;Pquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:29 schreef syllys het volgende:
Gaydo moet morgen met zijn zere knietjes vast de hele dag op bed liggen
Wat een achterlijke opdracht en dat ie ook nog is geslaagd, BAH
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:29 schreef Gamey het volgende:
Complimenten aan SST eindelijk actie en eindelijk leuk
Keep the phone ringing
Die is wel vaker uit zijn bed gesprongen om te stalken.quote:
Niet om de 2 uur maar gewoon wanneer ze willenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef Leandra het volgende:
Maarre... 48 uur iedere 2 uur een telefoontje, en dan nog een opdracht ook?
Dan liggen ze dus zondag en maandag helemaal voor pampus hun slaaptekort in te halen?
Dat worden spannende beelden
Dat zei ik! En toen ik die blik net zag, dacht ik het weer!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zoals iemand anders al zei, die lacht zich over een jaar helemaal gek als hij bij zijn vrienden zit: "Joh lachuh, ik zat in een experiment met allemaal tokkies. Ik lig nu nog dagelijks dubbel!"
Gerard gaat denk ik komende 48 uur ook de hele pestbende saboteren
Gaydo zal wel vaker op zijn knietjes hebben gezeten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:29 schreef syllys het volgende:
die houd rekening met youtube! ..heel wijsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zoals iemand anders al zei, die lacht zich over een jaar helemaal gek als hij bij zijn vrienden zit: "Joh lachuh, ik zat in een experiment met allemaal tokkies. Ik lig nu nog dagelijks dubbel!"
Gerard gaat denk ik komende 48 uur ook de hele pestbende saboteren
kan ik ook een keer slapen!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef Leandra het volgende:
Maarre... 48 uur iedere 2 uur een telefoontje, en dan nog een opdracht ook?
Dan liggen ze dus zondag en maandag helemaal voor pampus hun slaaptekort in te halen?
Dat worden spannende beelden
Nivootje he?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is er een keer actie en vermaak, is het weer niet goed... ;P
Maar je ziet er niet uit, want je niet eens een fototje in je profielquote:
Weet wat je schrijft.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarover wil gerard guido even apart nemen?
Waarom tis gewoon een stomme fokkerquote:
Omdat Gerard stiekum homo isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarover wil gerard guido even apart nemen?
Echt, het is ook de enige die een beetje normaal bij zijn hoofd is en Alex op de grond houdt.. Karim brak onderhand zijn nek en hij bleef gewoon heel relaxed zitten..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat zei ik! En toen ik die blik net zag, dacht ik het weer!!
48 uur!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:32 schreef schurk65 het volgende:
vandaar dat de kvdw tot vrijdagavond dichtzit!!! hahaha ze moeten dus door met die telefoon tot morgenavond laat!
Gerard verbaast zich gewoon wat mensen allemaal voor geld willen doen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt, het is ook de enige die een beetje normaal bij zijn hoofd is en Alex op de grond houdt.. Karim brak onderhand zijn nek en hij bleef gewoon heel relaxed zitten..
Dat idee is overwogen maar afgewezen. Alex zou een te groot voordeel hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef Gamey het volgende:
[..]
verstoppertje
de eerste die word gevonden verliest 1000, de 2e 800 de 3e 600 enz
Je kan mijn rug op !!!! Zo moeilijk was hetquote:
niks tegen koeien he!quote:
En Mo dan? Die past overal tussen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:33 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat idee is overwogen maar afgewezen. Alex zou een te groot voordeel hebben.
Voor ons niet, voor de redactie wel!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:34 schreef Coos het volgende:
effe tussendoor:
Staat een groninger en een engelsman 's nachts op het dek van de ferry naar Dover.
Zegt die engelsman: it's a quit night
Zegt die groninger: ja ik kwait ook nait
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:34 schreef Coos het volgende:
effe tussendoor:
Staat een groninger en een engelsman 's nachts op het dek van de ferry naar Dover.
Zegt die engelsman: it's a quite night
quiet en wait, verder klopt het.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:34 schreef Coos het volgende:
effe tussendoor:
Nou jij bent ook al verweg als je hierom al moetquote:
Als Guido nadenkt dan doet hij hetzelfde, met die enorme kluis die hij nu heeft.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:36 schreef schurk65 het volgende:
jut en jul gaan saboteren, die gaan naar bed!
Snap niet dat ze nog slaap hebben na al dat gehang.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:36 schreef schurk65 het volgende:
jut en jul gaan saboteren, die gaan naar bed!
ja en ??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:34 schreef mYsca het volgende:
Alex, Gerard, Maik zetten zich niet eens in voor die opdrachten
Knie van Guido is verbrijselt geweestquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:29 schreef syllys het volgende:
Ik snap um nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:34 schreef Coos het volgende:
effe tussendoor:
nog 1 ... welke zender kijkt een pedofielquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:34 schreef Coos het volgende:
effe tussendoor:
Niemand herkent hem op wat kansloze Fokkers na danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex denkt dat als mensen hem herkennen dat ze beginnen over 'ridder dit, ridder dat'.
telekids ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:38 schreef snetje het volgende:
[..]
nog 1 ... welke zender kijkt een pedofiel
Hoeft ook niet, je mist niks.quote:
ze zijn allemaal 500 kwijt als niet iedereen buiten staat. mooi tochquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:38 schreef schurk65 het volgende:
wie niet mee doet sowieso 500 kwijt uit de kluis! dat gaat de stem dan wel zeggen denk ik!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:38 schreef snetje het volgende:
[..]
nog 1 ... welke zender kijkt een pedofiel
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:38 schreef versabommie het volgende:
Noem me een ouderwetse romanticus maar het doet me wel goed dat Monique zich aan het herpakken is en dat haar liefde voor de leeghoofdige maik toch wel echt is. En dat ze hem nu ook in vertrouwen neemt en ok ze zal hier en daar nog wel frustie zijn om zijn domheid maar ze zeikt hem iig niet meer af!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Karim; dit programma is gemaakt om een hit te worden, niet om 300.000 kijkers te trekken.
Hadden ze maar 300.000 kijkers.
Wie is we?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:35 schreef syllys het volgende:
[..]
Voor ons niet, voor de redactie wel!
(We zitten vanaf het begin al SST mee tekijken en lazen hier veel mee. Gister toch maar een account aangemaakt. Dus hoi allemaal)
die 2 hebben eergisteren al een heel uitgebreid smoesel gesprek onder de dekens gehad .. Mo weet genoegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:38 schreef versabommie het volgende:
Noem me een ouderwetse romanticus maar het doet me wel goed dat Monique zich aan het herpakken is en dat haar liefde voor de leeghoofdige maik toch wel echt is. En dat ze hem nu ook in vertrouwen neemt en ok ze zal hier en daar nog wel frustie zijn om zijn domheid maar ze zeikt hem iig niet meer af!
Vertaling:quote:
Die stond net ook in boxer en hempiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:40 schreef versabommie het volgende:
Ohw Gerard zegt van niet maar die gaat echt ter test te laat komen
Limburgers zijn echt zooooooooooooooooo geen rasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:40 schreef Mita het volgende:
Homo's is dat een ras, is hetero dan ook een ras Ik ben een domme Limburger
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vertaling:
Er staan een Engelsman en een Groninger op de gerry naar Dover, de Engelsman zegt it's a quiet night (het is een stille nacht). De Groninger zegt: 'k wait ook nait. (Ik weet het ook niet).
Quiet night klinkt als 'k wait nait.
hihi ben morgen nog vrij kan ik mooi volgen hoe je je Fok!graf weer graaftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zit vanaf morgen weer in de gevarenzone, want heb dan weer een PC. Kanik weer voluit cossen.
Reserve moffenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Limburgers zijn echt zooooooooooooooooo geen rasDat zijn .. tja wat eik?
Dat zeg jij, ik nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar Servio zegt dat hij door de onderbroek van Maik weet dat hij nooit 100% hetero zal zijn, dus nu zal ze wel weer twijfelen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:40 schreef snetje het volgende:
[..]
die 2 hebben eergisteren al een heel uitgebreid smoesel gesprek onder de dekens gehad .. Mo weet genoeg
Blijft flauwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vertaling:
Er staan een Engelsman en een Groninger op de ferry naar Dover, de Engelsman zegt it's a quiet night (het is een stille nacht). De Groninger zegt: 'k wait ook nait. (Ik weet het ook niet).
Oh ja weet ik veel, ben niet goed in Engelsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vertaling:
Er staan een Engelsman en een Groninger op de ferry naar Dover, de Engelsman zegt it's a quiet night (het is een stille nacht). De Groninger zegt: 'k wait ook nait. (Ik weet het ook niet).
Team BAAS bondingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:42 schreef versabommie het volgende:
Arme Alex wordt elke dag een soort van gedate raped door Gerard
Hubbie en ikke. Hij ergert zich meestal wezenloos aan Servio.quote:
Beetje meer respect voor Nederlansch Riffgebergte!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:43 schreef Vultarian het volgende:
lol ze mogen nog wel ff lekker doorgaan met die telefoon
Bij deze dus.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja weet ik veel, ben niet goed in Engels
ja zonder pen en papierquote:
ik heb er een paar gemist of niet verstaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:45 schreef mYsca het volgende:
staal naambrood portemonee hoofdprijs zwembank formule pantoffels koningin scalpel universiteit stapelbed ontsmettingsmiddel
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:45 schreef Mita het volgende:
wij limburgers hebben meer moffen dood gemaakt als jullie allemaal
wat dacht je van nan-brood?!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:45 schreef mYsca het volgende:
staal naambrood portemonee hoofdprijs zwembank formule pantoffels koningin scalpel universiteit stapelbed ontsmettingsmiddel
Dat is een soort van kanibalisme?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:45 schreef Mita het volgende:
Jullie zijn moffen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:45 schreef Mita het volgende:
Ik dacht 'maanbrood' en 'zwembak'.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:45 schreef mYsca het volgende:
Wij doen dat veel subtieler. We persen ze tot op de laatste cent uit hier aan de kust.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:45 schreef Mita het volgende:
Naanbrood is Indiaas brood, en ik verstond zwembad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik dacht 'maanbrood' en 'zwembak'.
Het regent clous!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:45 schreef mYsca het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:45 schreef Mita het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Wij doen dat veel subtieler. We persen ze tot op de laatste cent uit hier aan de kust.
Dit zal het wel zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:46 schreef Papiergeld het volgende:
15 woorden:
Traan, Bal, Staal, Naambrood?, Portemonnee, Hoofdprijs, Zwempak, Formule, Pantoffel, Golf, Koningin, Scalpel, Universiteit, Stapelbed, Ontsmettingsmiddel
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Wij doen dat veel subtieler. We persen ze tot op de laatste cent uit hier aan de kust.
Ja, dit was een ideale opdracht voor haar!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jammer dat Joanne die telefoon niet pakte, die gaat het echt niet onthouden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |