Zoals iemand anders al zei, die lacht zich over een jaar helemaal gek als hij bij zijn vrienden zit: "Joh lachuh, ik zat in een experiment met allemaal tokkies. Ik lig nu nog dagelijks dubbel!"quote:
falex wel maar zal nog wel weg sneakenquote:
verstoppertjequote:
Is er een keer actie en vermaak, is het weer niet goed... ;Pquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:29 schreef syllys het volgende:
Gaydo moet morgen met zijn zere knietjes vast de hele dag op bed liggen
Wat een achterlijke opdracht en dat ie ook nog is geslaagd, BAH
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:29 schreef Gamey het volgende:
Complimenten aan SST eindelijk actie en eindelijk leuk
Keep the phone ringing
Die is wel vaker uit zijn bed gesprongen om te stalken.quote:
Niet om de 2 uur maar gewoon wanneer ze willenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef Leandra het volgende:
Maarre... 48 uur iedere 2 uur een telefoontje, en dan nog een opdracht ook?
Dan liggen ze dus zondag en maandag helemaal voor pampus hun slaaptekort in te halen?
Dat worden spannende beelden
Dat zei ik! En toen ik die blik net zag, dacht ik het weer!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zoals iemand anders al zei, die lacht zich over een jaar helemaal gek als hij bij zijn vrienden zit: "Joh lachuh, ik zat in een experiment met allemaal tokkies. Ik lig nu nog dagelijks dubbel!"
Gerard gaat denk ik komende 48 uur ook de hele pestbende saboteren
Gaydo zal wel vaker op zijn knietjes hebben gezeten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:29 schreef syllys het volgende:
Gaydo moet morgen met zijn zere knietjes vast de hele dag op bed liggen
Wat een achterlijke opdracht en dat ie ook nog is geslaagd, BAH
die houd rekening met youtube! ..heel wijsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zoals iemand anders al zei, die lacht zich over een jaar helemaal gek als hij bij zijn vrienden zit: "Joh lachuh, ik zat in een experiment met allemaal tokkies. Ik lig nu nog dagelijks dubbel!"
Gerard gaat denk ik komende 48 uur ook de hele pestbende saboteren
kan ik ook een keer slapen!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef Leandra het volgende:
Maarre... 48 uur iedere 2 uur een telefoontje, en dan nog een opdracht ook?
Dan liggen ze dus zondag en maandag helemaal voor pampus hun slaaptekort in te halen?
Dat worden spannende beelden
Nivootje he?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is er een keer actie en vermaak, is het weer niet goed... ;P
Maar je ziet er niet uit, want je niet eens een fototje in je profielquote:
Weet wat je schrijft.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarover wil gerard guido even apart nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |