quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is echt niet zo moeilijk hoor:
geen TV kijkers = geen sponsors = geen miljoenen om een programma te maken = geen secret styory = geen streams...
Wat maken die paar locks en dat uurtje tv klijken nou precies uit als je daar een enorm deel van de dag sstreams gratis kan kijken?? Als jij een beter idee hebt waar alphons gratis een miljoentje of tig kan halen dan graag! Als jij hem gratis geld gaat bezorgen krijgen we vast geen streamlocs meer !
Het huis staat in Venda do Pinheiro, gemeente Mafra. Is ongeveer 25 kilometer ten noorden van Lissabon.quote:
Ze hebben vast de opdracht weer niet gehaald.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:10 schreef Ceetje.. het volgende:
ze hebben een sanctie gehad? hoor ik dat serpentio nou zeggen?
billenkoek!quote:
Braaf!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik doe tegenwoordig de tv gewoon op net5 ook al kijk ik niet!
Maar dan moeten ze wel de gelegenheid creeren om goed te kunnen verslaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ze hebben nu twitter en facebook.Als wij in bv het redactietopic zinnig commentaar hebben ipv te gaan schelden en dreigen dan is er een kans dat er wat mee wordt gedaan, zoals het nu gaat zou ik ook niet naar ons luisteren.
Ik kijk sowieso de uitzendingen en snap ook gewoon bij geheimen dat er een lock op komt. Maar kom op voor 1 telefoontje. Op een gegeven moment word alles wat leuk is gelock. Waarom zou je dan naar de streams kijken als er toch niks gebeurt. Nu is het toch anders. Ze waren gelukkig snel terug;) Ik verwachten een uur lang streamlock daar baalde ik vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is echt niet zo moeilijk hoor:
geen TV kijkers = geen sponsors = geen miljoenen om een programma te maken = geen secret styory = geen streams...
Wat maken die paar locks en dat uurtje tv klijken nou precies uit als je daar een enorm deel van de dag sstreams gratis kan kijken?? Als jij een beter idee hebt waar alphons gratis een miljoentje of tig kan halen dan graag! Als jij hem gratis geld gaat bezorgen krijgen we vast geen streamlocs meer !
Ik ga morgen Net5 autostickers halen voor op mijn leasebak! Gratis streams = liev!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik doe tegenwoordig de tv gewoon op net5 ook al kijk ik niet!
5 dus, ik verstond 15 en dacht: dat kan helemaal niet!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:12 schreef Urb het volgende:
Ze moesten blijkbaar een toren bouwen met 5 mensen ofzo.
Precies, dat bedoel ik ook, het punt is alleen dat als er iets mis/tegen onze zin gaat wordt er meteen gedreigd en gescholden, als er zinnig commentaar is en tips ipv dreigementen dan is er een grotere kans dat er iets mee gedaan wordt, just my 2 cents.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:13 schreef Gamey het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze wel de gelegenheid creeren om goed te kunnen verslaan.
Als we alleen slap gelul te zien krijgen en al het "Interesante" word gelocked dan gaat geen hond dat lezen, en zonder lezers hebben mensen geen zin om te posten
Werk samen ipv van tegen elkaar en dit geld voor beide partijen
Mwah, met een beetje inventief "deze vuist op deze vuist" kom je een heel eindquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
5 dus, ik verstond 15 en dacht: dat kan helemaal niet!
Uhhhquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
flip ga weg, nu het nog kannnnnnnnnn straks zit je in het homoweb van stervio
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga morgen Net5 autostickers halen voor op mijn leasebak! Gratis streams = liev!
Omdat het een gore grachtengordelnicht is en het een programma van sbs is uit Amsterdamquote:
Amsterdam stinkt, he Henk?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Omdat het een gore grachtengordelnicht is en het een programma van sbs is uit Amsterdam
Trusten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:16 schreef Ceetje.. het volgende:
truste allemaal, ik lees morgen wel terug hoe vaak de telefoon nog is gegaan (en er nog SL's geweest zijn) tot morgen!![]()
En Servio, hou je kop
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:16 schreef Ceetje.. het volgende:
truste allemaal, ik lees morgen wel terug hoe vaak de telefoon nog is gegaan (en er nog SL's geweest zijn) tot morgen!![]()
En Servio, hou je kop
Ik krijg er ook last van.. Die gozer roept iets bij ons op wat niet echt goed isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Omdat het een gore grachtengordelnicht is en het een programma van sbs is uit Amsterdam
oh ik schiet nooit zo uit mijn slof
Eigenlijk wel ja, nadat ze mijn autoradio in 1975 hebben gejatquote:
Trusten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:16 schreef Ceetje.. het volgende:
En Servio, hou je kop
Lol! Da's lang geleden, toen was ik er heul nog niet...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, nadat ze mijn autoradio in 1975 hebben gejat
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:18 schreef suzi1 het volgende:
mo heeft maik gevraagt (gedwongen) niet op lau te stemmen
Zou sowieso dom zijn om Laura eruit te stemmen als Laura ook deze keer haar percentage (49%) heeft doorgegeven aan de bewoners. Laat gewoon zien dat ze gewild is bij het publiek en dit toch zonde zou zijn van hun stem.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:18 schreef suzi1 het volgende:
mo heeft maik gevraagt (gedwongen) niet op lau te stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |