quiet en wait, verder klopt het.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:34 schreef Coos het volgende:
effe tussendoor:
Staat een groninger en een engelsman 's nachts op het dek van de ferry naar Dover.
Zegt die engelsman: it's a quit night
Zegt die groninger: ja ik kwait ook nait
Nou jij bent ook al verweg als je hierom al moetquote:
Als Guido nadenkt dan doet hij hetzelfde, met die enorme kluis die hij nu heeft.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:36 schreef schurk65 het volgende:
jut en jul gaan saboteren, die gaan naar bed!
Snap niet dat ze nog slaap hebben na al dat gehang.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:36 schreef schurk65 het volgende:
jut en jul gaan saboteren, die gaan naar bed!
ja en ??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:34 schreef mYsca het volgende:
Alex, Gerard, Maik zetten zich niet eens in voor die opdrachten
Knie van Guido is verbrijselt geweestquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:29 schreef syllys het volgende:
Gaydo moet morgen met zijn zere knietjes vast de hele dag op bed liggen
Wat een achterlijke opdracht en dat ie ook nog is geslaagd, BAH
Ik snap um nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:34 schreef Coos het volgende:
effe tussendoor:
Staat een groninger en een engelsman 's nachts op het dek van de ferry naar Dover.
nog 1 ... welke zender kijkt een pedofielquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:34 schreef Coos het volgende:
effe tussendoor:
Niemand herkent hem op wat kansloze Fokkers na danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex denkt dat als mensen hem herkennen dat ze beginnen over 'ridder dit, ridder dat'.
telekids ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:38 schreef snetje het volgende:
[..]
nog 1 ... welke zender kijkt een pedofiel
Hoeft ook niet, je mist niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |