Naar bedrijventerrein Hoogeind in Helmond. Op de hoek van de Churchilllaan en de Engelsewegquote:Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Echt? Waarheen dan?
* Inu is opgegroeid in Stiphout
Als ze dan meer ruimte krijgen vind ik het niet zo ergquote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef DjinN het volgende:
[..]
Naar bedrijventerrein Hoogeind in Helmond. Op de hoek van de Churchilllaan en de EngelsewegZeg maar de weg naar Fitland sportschool en dan op dat lege terrein wat vlak daarvoor ligt
Echt hequote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ze dan meer ruimte krijgen vind ik het niet zo erg
Zal zo ff foto maken. Het is hartstikke leuk spul!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en hoe ziet die sjaal eruit?
ziet eruit als tof spul voor een sjaalk!
dank je wel voor de tipquote:Op maandag 14 maart 2011 20:24 schreef EsseEi het volgende:
Doobsie je kan op www.ravelry.com heeeeeeeel veel gratis patronen vinden!!! je krijgt geen spam ofzo als je je daar aanmeld dus dat kan gewoon ^^
Mijn collega heeft het wel eens over een winkel bij de Albert Cuyp in de buurt. Jan de kleinvakman oid?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zal zo ff foto maken. Het is hartstikke leuk spul!
De Greef zit helaas niet in Amsterdam. Wie voor 020 nog winkeltips heeft, ik hoor het heel graag.
Ja die ken ik! Dat is één van de drie adresjes die ik heb.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn collega heeft het wel eens over een winkel bij de Albert Cuyp in de buurt. Jan de kleinvakman oid?
De Afstap ken je dan zeker ook wel? Er zijn, helaas, maar weinig haak/breiwinkeltjes in Amsterdam. Ik kom eigenlijk altijd bij De Afstap (ook omdat ie om de hoek bij de uni en op de weg naar huis uit de stad zit) en soms bij Jan de Grote Kleinvakman.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zal zo ff foto maken. Het is hartstikke leuk spul!
De Greef zit helaas niet in Amsterdam. Wie voor 020 nog winkeltips heeft, ik hoor het heel graag.
Wat zijn je andere adresjes, als ik vragen mag?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja die ken ik! Dat is één van de drie adresjes die ik heb.
3?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja die ken ik! Dat is één van de drie adresjes die ik heb.
Op het Tussenmeer zit een grote (naaimachine)winkel met een flink assortiment wol http://www.fournitura.nl/, en in Amsterdam Noord zit nog een klein winkeltje verstopt. http://www.debreihoek.nl/quote:Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef knitwit het volgende:
[..]
3?
Ik ken Jan![]()
(geniale winkel voor alle fournituren, niet zo geniaal op zaterdag...), de Afstap in de Jordaan, en Handmadeheaven in Oost.
Heb jij nog andere 020-tips?
ze hebben er al de kwaliteitsmerken. Katia, scheepjes, Zpaghetti etcetc. Voor een kg Zpaghetti betaal je daar ¤9,-quote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef EsseEi het volgende:
waaah ik probeer stukje te haken voor de swap maar kan het niet zien! te donker garen en te veel hoofdpijnik laat het maar voor vandaag denk ik
is die winkel ook nog beetje betaalbaar trouwens?vind ik ook altijd wel belangrijk, niet dat het nou bij mij om de hoek is maar goed
Inderdaad, de kippen zijn van Christel Krukkert (Betty).quote:Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef KarinvdB het volgende:
Als ik me niet vergis zijn die kippen van een patroon van Christel Krukkert uit Gehaakte Beestenboel. Ben zelf bezig met Jip uit dat boekje.
Ja daar ga ik ook alles halen altijdquote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef DjinN het volgende:
Ik heb heaven ontdektWas vandaag met vriendjelief naar gordijnstoffenwolhaakspulwinkel de Greef geweest...OMG ! Ze hadden daar alles!!
![]()
![]()
Zpaghett, Katia, Phildar, Scheepjes, allesssss! Haaknaalden in alle diktes soorten en maaten, breinaalden hetzelfde
![]()
Heb mijn droomontwerp van een Zpaghetti-tas al in mijn hoofd
Echt?!? Hoe wat waar wanneer gaat ie verhuizen? Ik woon ook in Helmondquote:Op maandag 14 maart 2011 20:37 schreef DjinN het volgende:
En het allertofste is nog : Die winkel zit nu in Stiphout (dorpje hier verderop), maar hij gaat verhuizen naar Helmond(waar ik nu woon!). Dan hoef ik maar 10 mins te fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |