Nee dat is gewoon steken overslaanquote:Op maandag 14 maart 2011 17:38 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik ben ook begonnen met haken en het gaat nogal rampzalig. Heb gisteren een lapje gemaakt en die moet ik weer uithalen omdat ik steken ben vergeten. Is dat trouwens minderen/meerderen? Weet ik dat ik dat in ieder geval kan
.
kijk eens op joetoep staan veel haakfilmpjes.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:38 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik ben ook begonnen met haken en het gaat nogal rampzalig. Heb gisteren een lapje gemaakt en die moet ik weer uithalen omdat ik steken ben vergeten. Is dat trouwens minderen/meerderen? Weet ik dat ik dat in ieder geval kan
.
Ik vind jouw foto's inderdaad ook altijd leukquote:Op maandag 14 maart 2011 19:45 schreef KarinvdB het volgende:
Wat een leuke dingen allemaal herfstblad! Die amineko met ogen is ook wel heel leuk, misschien probeer ik dat ook een keer.
Ik heb Wibra Saskia gebruikt, de kleur paars die als het goed is nog te koop is (0031). Had een kleine 40 gram over van de bol.
Dank je doezemaar! Fotografie is ook een hobby van mij
Ja heb ik gedaan. Dat filmpje uit de OP is zeer nuttigquote:Op maandag 14 maart 2011 19:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk eens op joetoep staan veel haakfilmpjes.
en hoe ziet die sjaal eruit?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef Sanne het volgende:
Ik heb van 2 bollen Katia Candy een regenboog shawl gemaakt, maar nu vind ik hem toch nog te kort. Terug naar de winkel dus voor meer.
[ afbeelding ]
Echt? Waarheen dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:37 schreef DjinN het volgende:
En het allertofste is nog : Die winkel zit nu in Stiphout (dorpje hier verderop), maar hij gaat verhuizen naar Helmond(waar ik nu woon!). Dan hoef ik maar 10 mins te fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |