abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2011 @ 17:12:00 #226
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94100786
mooie etuis inderdaad! en die colsjaal is ook leuk. hoevaak heb je 'm nou omgeslagen daar?

lief tijgertje, lyssa. O+ al zit hij wel wat stijfjes zo he.

leuke beestjes weer whoop!
in de haak.
pi_94101634
Trui: deze col sla je niet om, hij is rond de 56cm rondom en vrij hoog waardoor je wel vouwen krijgt. Hij heet "scalloped cowl" op ravelry, en is in een paar uurtjes gedaan.

Ga nu op zoek naar een bijpassende muts :)
pi_94101858
Ik ben ook begonnen met haken en het gaat nogal rampzalig :') . Heb gisteren een lapje gemaakt en die moet ik weer uithalen omdat ik steken ben vergeten. Is dat trouwens minderen/meerderen? Weet ik dat ik dat in ieder geval kan |:( .
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_94102627
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:38 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik ben ook begonnen met haken en het gaat nogal rampzalig :') . Heb gisteren een lapje gemaakt en die moet ik weer uithalen omdat ik steken ben vergeten. Is dat trouwens minderen/meerderen? Weet ik dat ik dat in ieder geval kan |:( .
Nee dat is gewoon steken overslaan ;)
Meerderen is 2 of meer steken in 1 steek van de vorige rij haken, en minderen is 1 steek maken van 2 steken uit de voorgaande rij ;)

Komt vanzelf, gewoon doorzetten!

sog sog sog sog sog kuch tentamen kuch
pi_94102713
:) . Dit tweede lapje gaat al stukken beter *O* .

Ik ben ook aan het soggen...
pi_94104135
Al een tijdje volg ik de topic over haken
Helemaal gefascineerd door al jullie mooie creaties ben ik vorige week begonnen aan een omslagdoek voor mijn dochter van 11.
Ze heeft m nog niet gezien en ik hoop dus dat ze m mooi gaat vinden.
Ik vind m zelf erg leuk geworden :)

pi_94107178
Mooie kleur, Karin.
Welk merk is het? Volgens mij heb ik ook die kleur liggen in acryl.

Ik heb even foto's gemaakt. Foto's zijn niet echt scherp vandaag :{ (en klein gemaakt speciaal voor de mobiele FOK!er ;))
Juiste groottes staan op mijn Flickr

Cupcakedoosje

De ketting kan zo:

maar ook zo:

Beide dames zijn eindelijk af! _O_

Amineko's

[ Bericht 1% gewijzigd door Herfstblad op 14-03-2011 19:36:01 ]
pi_94107504
Geniaal gefotografeerd Herfstblad, leuke poses.

Ik vind de foto's van KarinvdB altijd zo mooi
  maandag 14 maart 2011 @ 19:35:38 #234
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_94107583
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:38 schreef RabbitHeart het volgende:
kijk eens op joetoep staan veel haakfilmpjes.

col is helemaal top mooie kleur ook en die omslagdoek welk meisje van 11 vind dat niet mooi ^O^

zie weer mooie leuke dingen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_94108123
Wat een leuke dingen allemaal herfstblad! Die amineko met ogen is ook wel heel leuk, misschien probeer ik dat ook een keer.

Ik heb Wibra Saskia gebruikt, de kleur paars die als het goed is nog te koop is (0031). Had een kleine 40 gram over van de bol.

Dank je doezemaar! Fotografie is ook een hobby van mij :)
  maandag 14 maart 2011 @ 19:45:34 #236
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_94108169
ohhh ik zie weer lekker veel foto's!!! en wat een mooie dingen!

Dekens, colshawlen, omslagdoeken....
aminekos (dat dan wel letterlijk in meervoud ;), eendjes, Hobbes, een walvis
Bettys (ofzoiets), cupcakes, ketting!!
Echt gaaf allemaal!!!! :D:D

mijn genaaide pinguin is min of meer af (nog even wat extra steekjs in een oog, dan komen foto's)

Hopelijk nog beetje haken vanavond...moet morgen om, jawel, 7 uur in dordrecht zijn ;) gaat mn wekker dus om kwart over 5 = vroeg naar bed
pi_94108593
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:45 schreef KarinvdB het volgende:
Wat een leuke dingen allemaal herfstblad! Die amineko met ogen is ook wel heel leuk, misschien probeer ik dat ook een keer.

Ik heb Wibra Saskia gebruikt, de kleur paars die als het goed is nog te koop is (0031). Had een kleine 40 gram over van de bol.

Dank je doezemaar! Fotografie is ook een hobby van mij :)
Ik vind jouw foto's inderdaad ook altijd leuk :)

Nee, dan is het een andere kleur. Ik heb namelijk een paar bollen felpaars van Hit (vergelijkbaar met Bravo).

Ik ga weer eens verder aan de deken, denk ik. Of aan Tommie tijger. Heb nu nog 2 projecten lopen: de grannystripedeken en Kasper Krokodil. En met Tommie zou het dan 3 zijn. Ik had 6 projecten en dat doe ik echt niet meer. :X
pi_94108731
Mooie creaties weer allemaal! De kippen van herfstblad vindt ik geniaal :)
haken is cool
pi_94109062
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:35 schreef Toverheks het volgende:

[..]

kijk eens op joetoep staan veel haakfilmpjes.

Ja heb ik gedaan. Dat filmpje uit de OP is zeer nuttig :Y . Ik heb net mijn 7e toer afgemaakt! Het wordt een sjaal. Ik heb deze wol:
  maandag 14 maart 2011 @ 20:01:34 #240
244933 trovey
Nachtoele
pi_94109271
Mooie dingetjes weer gezien O+ . Van die beestjes van Herfsatblad vind ik vooral die kippen *; , zeker geen gratis patroontje waarvan je me een link kunt geven? O-)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_94110198
Mooie dingetjes zeg dames!!

Waar vinden jullie het patroon van aminekos?

Ik ben nog bezig met de lavender bunny, ben nu aan het hoofd bezig, de rest heb ik gisteren al gehaakt, dus ik vlieg er wel wat door. Hierna begin ik aan de swap, want dat moet ook eens hé :D
pi_94110341
Als ik me niet vergis zijn die kippen van een patroon van Christel Krukkert uit Gehaakte Beestenboel. Ben zelf bezig met Jip uit dat boekje.

Had toch nog een foto van de 1e col die nu bij een vriendin thuis ligt. Deze is van heel dik garen, gehaakt met naald 10, patroon heet Convertible Cowl, ook weer 1 keer om je nek en hij is hoog genoeg om om je hoofd te doen (vandaar convertible). Zwaarder dan m'n 2e col maar toch voel je 'm na een tijdje niet meer en houd ie je toch warm :)

pi_94110399
ohhh die beesten!!! kwil zooooo graag ook zo'n beest haken... zijn dat allemaal betaalde patronen of kan iemand me helpen aan een patroon?
  maandag 14 maart 2011 @ 20:24:01 #244
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_94110970
Doobsie je kan op www.ravelry.com heeeeeeeel veel gratis patronen vinden!!! je krijgt geen spam ofzo als je je daar aanmeld dus dat kan gewoon ^^
  maandag 14 maart 2011 @ 20:31:15 #245
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_94111532
Ik heb van 2 bollen Katia Candy een regenboog shawl gemaakt, maar nu vind ik hem toch nog te kort. Terug naar de winkel dus voor meer.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_94111822
Ik heb heaven ontdekt :@ Was vandaag met vriendjelief naar gordijnstoffenwolhaakspulwinkel de Greef geweest...OMG ! Ze hadden daar alles!! :D :D :D Zpaghett, Katia, Phildar, Scheepjes, allesssss! Haaknaalden in alle diktes soorten en maaten, breinaalden hetzelfde *O*
Heb mijn droomontwerp van een Zpaghetti-tas al in mijn hoofd *;
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_94111958
En het allertofste is nog : Die winkel zit nu in Stiphout (dorpje hier verderop), maar hij gaat verhuizen naar Helmond :D (waar ik nu woon!). Dan hoef ik maar 10 mins te fietsen *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 14 maart 2011 @ 20:40:15 #248
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_94112113
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef Sanne het volgende:
Ik heb van 2 bollen Katia Candy een regenboog shawl gemaakt, maar nu vind ik hem toch nog te kort. Terug naar de winkel dus voor meer.

[ afbeelding ]
en hoe ziet die sjaal eruit?
ziet eruit als tof spul voor een sjaalk!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_94112429
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:37 schreef DjinN het volgende:
En het allertofste is nog : Die winkel zit nu in Stiphout (dorpje hier verderop), maar hij gaat verhuizen naar Helmond :D (waar ik nu woon!). Dan hoef ik maar 10 mins te fietsen *O*
Echt? Waarheen dan?

* Inu is opgegroeid in Stiphout ;)
pi_94112863
De rare dorpennamen worden dus niet alleen voor noord holland bewaard, dat blijkt maar weer.

Ik heb toch nog gezichtjes gemaakt vandaag, en mn eendje is ook af, dus morgen weer foto!

En mn allereerste borduursel is af!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')