In elkaar zetten is ook niet mijn lievelingswerkje nee.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wilt iemand hier zich beschikbaar stellen voor het in elkaar zetten van beestjes?
Dat haken is leuk hoor maar dat in elkaar zetten
Je kunt via je verlanglijstje een bericht naar je partner sturen, verder zou het toch geen probleem moeten opleveren?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:15 schreef MissN het volgende:
oh ik bedacht me net dat het voor de swap misschien niet zo handig is dat ik mn profielnaam heb veranderd...hmmmzz..
Wouw die deken wordt mooi. Ik heb daar nooit zo veel gedult voor.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:26 schreef antartica het volgende:
Mijn deken still going on strong:
[ afbeelding ]
Poes erop gegooid om de verhouding te laten zien:
[ afbeelding ]
Ik vindt dat ie best regelmatig is tot nu toe, heb m een tijdje weggelegd en daarna wist ik niet meer hoe 'los' ik de steken daarvoor had gehaakt, maar volgens mij valt het niet echt op. Hij moet nog ongeveer 2x zo lang worden..zucht...
En dan wil ik nog graag jullie adviesmoet ik er een rand omheen haken als ie klaar is of gewoon zo laten? En wat voor kleur zou het dan moeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |