abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94087962
hallooo ik heb een nieuw profiel aangemaakt, want antartica had ik ooit es gedaan omdat ik niets beters wist hihih! dus voor iedereen antartica heet voortaan MissN...
Ik denk dat de rand dan paars of roze wordt want dat heb ik veel in mn interieur... :)
haken is cool
pi_94088124
De deken is mooi!

Oeh nieuw wol, niet echt nieuwe kleurtjes helaas. Ik ga woensdag naar het winkelcentrum, dan maar even kijken, en ook over de markt.
pi_94088331
Beterschap Tan. Ik hoop dat nu alles weer wat beter gaat.

Karin, ik vind de kleine Amineko leuk :)

Het babydekentje van Toverheks ziet er ook erg mooi uit!

Dat babysoft vind ik niet zo heel mooi qua kleuren eigenlijk. Ik houd van wat fellere kleuren eigenlijk :P Maar wie weet fiets ik wel langs (ook goed voor de calorieen haha)

En ik haak nooit meer 2 Betty's. Wat een werk! Moet van de katoenen Betty nog 1.5 poot en dan moet ze nog in elkaar.

Ik had de naamswisseling niet eens gezien, MissN/Antartica :P Waarschijnlijk omdat je dezelfde avatar hebt.
pi_94088546
Ooo ik was de Amineko's vergeten, die zijn leuk! Maar ik hou ook van ze :P

Mn moeder heeft een betty gemaakt, inderdaad een pokkewerk. Staat ook niet op mn lijstje :P

Foto's komen later vandaag, eens kijken of ik nog wat in elkaar kan zetten en een mondje hier of daar.
  maandag 14 maart 2011 @ 12:29:38 #205
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94088943
missNantartica, prachtige deken wordt dat!!

en karin, ik vind je poezen ook leuk zo samen! :)
in de haak.
pi_94089027
Wilt iemand hier zich beschikbaar stellen voor het in elkaar zetten van beestjes?
Dat haken is leuk hoor maar dat in elkaar zetten :N
pi_94089728
hihi ik had ook expres dezelfde avatar gedaan :)
hmm dat babysoft is misschien handig voor mijn babydekentje :D
haken is cool
pi_94089876
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wilt iemand hier zich beschikbaar stellen voor het in elkaar zetten van beestjes?
Dat haken is leuk hoor maar dat in elkaar zetten :N
In elkaar zetten is ook niet mijn lievelingswerkje nee. :)

Nog 1 poot en dan nog alles in elkaar zetten, grr :P
pi_94089879
sorry whoop als ik beestjes in elkaar ga zetten worden het vaak hele andere monsters....
haken is cool
pi_94090645
Waarom wilde ik ook alweer minidingen maken?
pi_94092806
oh ik bedacht me net dat het voor de swap misschien niet zo handig is dat ik mn profielnaam heb veranderd...hmmmzz..
haken is cool
pi_94092941
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:15 schreef MissN het volgende:
oh ik bedacht me net dat het voor de swap misschien niet zo handig is dat ik mn profielnaam heb veranderd...hmmmzz..
Je kunt via je verlanglijstje een bericht naar je partner sturen, verder zou het toch geen probleem moeten opleveren?
  maandag 14 maart 2011 @ 14:29:35 #213
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94093404
de postbode zal er hooguit wat van in de war raken. ;) die kent je natuurlijk al jaaaren onder de naam 'antartica' en moet misschien toch even wennen aan de switch. maar als je nou duidelijk op je naambordje aangeeft dat je nu MissN heet komt 't vast goed aan. :+
in de haak.
pi_94093460
Haha trui :D
pi_94093483
Trui _O-

Mn mini eendje is bijna af(duurt nog wel een half uur)
Dat kleine gepriegel duurt langer dan gewoon haken.
  maandag 14 maart 2011 @ 14:57:21 #216
52016 Lyssa
music <3
pi_94094452

Cuddly Tiger is klaar *O*

Het was best een rotwerk :') Met name die strepen op het hoofd _O-
pi_94094708
hihihi trui :o ik sta dr om bekend om me druk te maken om kleine onzinnige dingen :P
haken is cool
pi_94094925
ik moet werken, adioss! haakse iedereen!!
haken is cool
  maandag 14 maart 2011 @ 15:21:35 #219
337091 freubelz
loezfreubelz.blogspot.c
pi_94095372
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:26 schreef antartica het volgende:
Mijn deken still going on strong:

[ afbeelding ]

Poes erop gegooid om de verhouding te laten zien:

[ afbeelding ]

Ik vindt dat ie best regelmatig is tot nu toe, heb m een tijdje weggelegd en daarna wist ik niet meer hoe 'los' ik de steken daarvoor had gehaakt, maar volgens mij valt het niet echt op. Hij moet nog ongeveer 2x zo lang worden..zucht...
En dan wil ik nog graag jullie advies :) moet ik er een rand omheen haken als ie klaar is of gewoon zo laten? En wat voor kleur zou het dan moeten?
Wouw die deken wordt mooi. Ik heb daar nooit zo veel gedult voor.

Ik zie al weer een hele hoop leuke dingen. Op het moment ben ik bezig met baby slofjes voor een collega die binnen kort een kindje krijgt. Gemaat van GS jes. ALs ze klaar zijn dat zet ik er wel even een foto bij.
pi_94095623
Foto! Even klikken voor groter.

3 vogels, varkentje, walvisje en die gele boon is een eendje zonder snaveltje.
Volgens mij zijn het walvisje en het hoofd van de vogeltjes evenveel steken.
En bij die rechtse is een van zn vleugels aan de bovenkant een andere kleur, mn bol was op en dat was dezelfde kleur,maar niet dus. Al zie je het niet op de foto.
pi_94096168
Oh Lyssa, je tijger is erg leuk!!

En ook leuke beessies van Whoop!

M'n 2e col is af en zit inmiddels in de wasmachine, vond 'm niet zacht genoeg (saskia, los gehaakt) dus hoop dat dat helpt. Nog een paar minuten en dan kan ie voorzichtig in de droger...
  maandag 14 maart 2011 @ 16:15:26 #222
337091 freubelz
loezfreubelz.blogspot.c
pi_94097828
Al weer een tijdje gelden dat ik deze heb gemaakt. Maar ik wil ze toch even showen. Drie etui's met aan de binnen kant een mooi stofje.

pi_94098399
Leuke etuis! :)

En leuke beesten, Whoop :) Vogeltjes zijn leuk.
  maandag 14 maart 2011 @ 16:41:46 #224
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_94099250
Wat een leuke etuis vogeltjes en tijger O+

Ik ben nog 2 angry birds aan het maken, op verzoek (alweer :D )
Knoei
pi_94100445
Wat een leuke etuis, freubel! Die eerste is m'n favoriet.

De col heeft de wasbeurt en droger goed overleeft! Ga ik dus ook doen met m'n squares zodra ik die allemaal af heb, want het resultaat is veel zachter en prettiger. Voor de geinteresseerden: gewassen op fijne was programma met wasverzachter en een beetje wasmiddel, en een half uurtje in de droger op warm, beide in een beschermzakje van hunkemoller. Wassen in azijn schijnt ook te werken om acryl zachter te krijgen maar dat heb ik (nog) niet geprobeerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door KarinvdB op 14-03-2011 17:09:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')