Dat zekerquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja,maar, dan helpt meeten ook
Jij draagt nooit ondergoed?quote:
Mee too, maar geen civiel rechtquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en ik behandel ook echt regelmatig vragen m.b.t. consumentenrecht.
Hoezo bah?quote:
Dus gewoon in je ondergoedquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij ligt nog steeds waar ie drie dagen geleden lag, want heb twee dagen zonder pyjama geslapen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus gewoon in je ondergoed
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, ik ga toch weer over op een pyjama hoor
In de zomer doe ik wel weer zonder
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ach, dan weten ze vast jouw naam welquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
ik hoop dat ik zaterdag aan het eind van de avond iedereen qua naam kan onthouden.
ik ben beroerd in namen
Ik las: Alleen een shirt en in de winter een boxershortquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef Stuart het volgende:
Ik heb ook nooit een pyjama aan. Alleen een shirt in de winter en een boxershort![]()
Dat heb je de hele dag al aan..quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
ik hoop dat ik zaterdag aan het eind van de avond iedereen qua naam kan onthouden.
ik ben beroerd in namen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las: Alleen een shirt en in de winter een boxershort
Ik ben niet zo'n smeerlap hequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb je de hele dag al aan..
Dat dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef Koen66 het volgende:
in de winter vind ik pyjama toch wel lekker
als het iets warmer wordt dan eerst een pyama met korte mouwen en korte broek
als laatste in ondergoed als het echt warm is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |