hoe oud was je dan toen je de eerste kreeg?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is inderdaad zo.
wij hadden die tijd nog wel, alhoewel ik nu soms vind dat ik best een oude pa ben
Nou, ik ben dit weekend in Nederland en zoals je weet ben ik ook nogal direct en hou ik ook mijn bek niet dus als je hulp nodig hebt in Hoofddorp hoor ik het welquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog een gewone computer ook... maar als ze morgen niet bellen, dan rijd ik zaterdag voor ik LL ophaal op het station even langs... en dan hoop ik dat het druk is, heel druk!.
[..]
De Mycom verschuilt zich nu (deels terecht misschien) achter Asus, die gewoon niet opschiet. Vorige keer moesten ze ruim een maand wachten op een onderdeel...) Maar als ik niet bel, dan gebeurt er volgens mij ook niets, en hoor ik ook niets van de Mycom. Echt, de service stopt daar zodra je betaald hebt.
Dat maakte jij er van, ik had het alleen maar over temmenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch klonk het als incest hoor
36quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe oud was je dan toen je de eerste kreeg?
als je mijn dochter was geweest hadden we nu niet meer met elkaar gesproken op dit tijdstipquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is juist niet nodig bij me
en dan de praktijk nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is maar Fok! hoor
als BarMan en ik het maar samen goed besproken hebben en het er met elkaar overeens zijn
Als ik niet heel snel mama wordt (en dat denk ik niet), verbreek ik het record van mijn mamaquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is inderdaad zo.
wij hadden die tijd nog wel, alhoewel ik nu soms vind dat ik best een oude pa ben
zooo oud is dat toch niet??quote:
Dan had ik sowieso niet op Fok gezetenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je mijn dochter was geweest hadden we nu niet meer met elkaar gesproken op dit tijdstip
Dat is toch een beetje een dooddoener. Tuurlijk is het gewoon aan jullie maar ik snap best dat een afwijkende mening soms hard kan aankomen. Ik ben nogal 'in your face' meestal met mensenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is maar Fok! hoor
als BarMan en ik het maar samen goed besproken hebben en het er met elkaar overeens zijn
Mijn mama ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zooo oud is dat toch niet??
BarMan is dat ongeveer ook wel tzt..
en ik 33 ofzo..
mocht het ons allemaal gegund worden etc
en ik niet dan??quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje een dooddoener. Tuurlijk is het gewoon aan jullie maar ik snap best dat een afwijkende mening soms hard kan aankomen. Ik ben nogal 'in your face' meestal met mensen![]()
Ook al heeft ze vakantie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je mijn dochter was geweest hadden we nu niet meer met elkaar gesproken op dit tijdstip
nee, maar nu zie ik vaak van die jonge gastjes hun kids brengen op school, en daar loop ik dan tussen....quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zooo oud is dat toch niet??
BarMan is dat ongeveer ook wel tzt..
en ik 33 ofzo..
mocht het ons allemaal gegund worden etc
Nou, helemaal goed danquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en ik niet dan??
ik ventileer ook behoorlijk wat ik van bepaalde dingen vind hoor
en ik pas m'n mening niet aan hoor..
In ieder geval niet op een schooldagquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Denk ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, maar nu zie ik vaak van die jonge gastjes hun kids brengen op school, en daar loop ik dan tussen....
Maar goed, ik moet er ook niet al aan denken om op 20 al kinderen te hebben, dan mis je imho toch een hoop....
mja.. zolang je maar kinderen "neemt" als je er aan toe bent..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, maar nu zie ik vaak van die jonge gastjes hun kids brengen op school, en daar loop ik dan tussen....
Maar goed, ik moet er ook niet al aan denken om op 20 al kinderen te hebben, dan mis je imho toch een hoop....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Het is de Mycom in Haarlemquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ben dit weekend in Nederland en zoals je weet ben ik ook nogal direct en hou ik ook mijn bek niet dus als je hulp nodig hebt in Hoofddorp hoor ik het wel![]()
Serieus, ik zou helemaal uit mijn dak gaan in die winkel als ik al zo lang had gewacht, Het feit dat jij nog een gewone PC hebt dus feitelijk niet ter zake. MyCom levert geen service
ja zelfs dan...quote:
Ze moet in de vakantie al voor half 11 naar bed?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja zelfs dan...
Ik ben echt niet streng hoor... serieus niet, maar er zijn wel regels
ik vind het echt een kutwinkel ik ga liever naar computerland om de hoekquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is de Mycom in Haarlem.
En het klopt, het doet richting de Mycom niet ter zake, maar ik ben gelukkig niet al sinds half januari helemaal computerloos nu, dat bedoelde ik te zeggen.
Maar zoals ik al zei: de Mycom zal niet snel meer aan mij verdienen.
Met 14 mocht ik uitgaan tot half 11 in het weekend (niet dat ik me daar lang wat van aantrok, maar ok)quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze moet in de vakantie al voor half 11 naar bed?
moest ik ook hoor!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze moet in de vakantie al voor half 11 naar bed?
Gelukkig voor jou inderdaad dat je nog iets achter de hand hebt maar onderstussen schrijft jouw laptop toch af ook al gebruik je 'em niet. De lol en het enthousiastme van je aankoop wordt alleen nog maar omgezet in ergenis en frustratie. Snap heel goed dat je daar niets meer kooptquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is de Mycom in Haarlem.
En het klopt, het doet richting de Mycom niet ter zake, maar ik ben gelukkig niet al sinds half januari helemaal computerloos nu, dat bedoelde ik te zeggen.
Maar zoals ik al zei: de Mycom zal niet snel meer aan mij verdienen.
Ik ga niet echt uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met 1`4 mocht ik uitgaan tot half 11 in het weekend (niet dat ik me daar lang wat van aantrok, maar ok)
Ik ken het bij m'n pa, ik mocht wel veel maar het hielt een keer op en dat wist ik precies wanneer dat wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja zelfs dan...
Ik ben echt niet streng hoor... serieus niet, maar er zijn wel regels
Ja maar vakantiequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
moest ik ook hoor!
10 uur was meestal bedtijd.. iig tot ik 16 was
dat is te zien aan je postaantal jahquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. zolang je maar kinderen "neemt" als je er aan toe bent..
en niet als je er eigenlijk nog niet voor kan/wil zorgenklopt, een relatie verpest je juist nog meer door kinderen te nemen als de relatie zelf al niet goed zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er zijn er ook veel te veel die kinderen als een soort accesoire zien en dus echt kinderen "nemen"
En het zou m'n grootste nachtmerrie zijn als je kinderen op hun 16e naar je toe komen en zeggen dat je oma/opa wordt
Same shit, different day
SC hopper present
Wij wel toen, en mijn vriendinnen mochten tot half 1..quote:
hmmmzquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat is te zien aan je postaantal jah
wat heeft dat er nou mee te maken??quote:
Volgende keer dat er iets is met die laptop, koop ik wel een nieuwequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou inderdaad dat je nog iets achter de hand hebt maar onderstussen schrijft jouw laptop toch af ook al gebruik je 'em niet. De lol en het enthousiastme van je aankoop wordt alleen nog maar omgezet in ergenis en frustratie. Snap heel goed dat je daar niets meer koopt![]()
Ja, of de Mediamarkt of zo. Computerwinkels genoeg in de omgevingquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het echt een kutwinkel ik ga liever naar computerland om de hoek
Dan is dat wel lullig jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij wel toen, en mijn vriendinnen mochten tot half 1..
Bij mij liep het geleidelijk op en nu moet ik het zelf weten maar krijg soms nog wel te horen van zou je niet eens naar bed toe gaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
moest ik ook hoor!
10 uur was meestal bedtijd.. iig tot ik 16 was
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, een relatie verpest je juist nog meer door kinderen te nemen als de relatie zelf al niet goed zit
En er zijn er ook veel te veel die kinderen als een soort accesoire zien en dus echt kinderen "nemen"
En het zou m'n grootste nachtmerrie zijn als je kinderen op hun 16e naar je toe komen en zeggen dat je oma/opa wordt
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou mee te maken??
Nou, dan mag je toch meestal wel iets later naar bed omdat jet niet vroeg op hoeftquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou mee te maken??
Mediamarkt?? Weet je hoe lang je in de rij staat als er iets is of je iets wil ruilen??quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer dat er iets is met die laptop, koop ik wel een nieuwe.
[..]
Ja, of de Mediamarkt of zo. Computerwinkels genoeg in de omgeving.
BarMan roept het hier ook af en toe hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij liep het geleidelijk op en nu moet ik het zelf weten maar krijg soms nog wel te horen van zou je niet eens naar bed toe gaan
Nou inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan mag je toch meestal wel iets later naar bed omdat jet niet vroeg op hoeft![]()
ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij liep het geleidelijk op en nu moet ik het zelf weten maar krijg soms nog wel te horen van zou je niet eens naar bed toe gaan
ik moest meestal toch vroeg op hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan mag je toch meestal wel iets later naar bed omdat jet niet vroeg op hoeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |