quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. zolang je maar kinderen "neemt" als je er aan toe bent..
en niet als je er eigenlijk nog niet voor kan/wil zorgenklopt, een relatie verpest je juist nog meer door kinderen te nemen als de relatie zelf al niet goed zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er zijn er ook veel te veel die kinderen als een soort accesoire zien en dus echt kinderen "nemen"
En het zou m'n grootste nachtmerrie zijn als je kinderen op hun 16e naar je toe komen en zeggen dat je oma/opa wordt
Same shit, different day
SC hopper present
Wij wel toen, en mijn vriendinnen mochten tot half 1..quote:
hmmmzquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat is te zien aan je postaantal jah
wat heeft dat er nou mee te maken??quote:
Volgende keer dat er iets is met die laptop, koop ik wel een nieuwequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou inderdaad dat je nog iets achter de hand hebt maar onderstussen schrijft jouw laptop toch af ook al gebruik je 'em niet. De lol en het enthousiastme van je aankoop wordt alleen nog maar omgezet in ergenis en frustratie. Snap heel goed dat je daar niets meer koopt![]()
Ja, of de Mediamarkt of zo. Computerwinkels genoeg in de omgevingquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het echt een kutwinkel ik ga liever naar computerland om de hoek
Dan is dat wel lullig jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij wel toen, en mijn vriendinnen mochten tot half 1..
Bij mij liep het geleidelijk op en nu moet ik het zelf weten maar krijg soms nog wel te horen van zou je niet eens naar bed toe gaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
moest ik ook hoor!
10 uur was meestal bedtijd.. iig tot ik 16 was
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, een relatie verpest je juist nog meer door kinderen te nemen als de relatie zelf al niet goed zit
En er zijn er ook veel te veel die kinderen als een soort accesoire zien en dus echt kinderen "nemen"
En het zou m'n grootste nachtmerrie zijn als je kinderen op hun 16e naar je toe komen en zeggen dat je oma/opa wordt
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou mee te maken??
Nou, dan mag je toch meestal wel iets later naar bed omdat jet niet vroeg op hoeftquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou mee te maken??
Mediamarkt?? Weet je hoe lang je in de rij staat als er iets is of je iets wil ruilen??quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer dat er iets is met die laptop, koop ik wel een nieuwe.
[..]
Ja, of de Mediamarkt of zo. Computerwinkels genoeg in de omgeving.
BarMan roept het hier ook af en toe hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij liep het geleidelijk op en nu moet ik het zelf weten maar krijg soms nog wel te horen van zou je niet eens naar bed toe gaan
Nou inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan mag je toch meestal wel iets later naar bed omdat jet niet vroeg op hoeft![]()
ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij liep het geleidelijk op en nu moet ik het zelf weten maar krijg soms nog wel te horen van zou je niet eens naar bed toe gaan
ik moest meestal toch vroeg op hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan mag je toch meestal wel iets later naar bed omdat jet niet vroeg op hoeft![]()
Komt ook nog wel, maar vrienden gaan ook nog niet echtquote:
Best logisch eigenlijk dat je zo gaat denken want nu heb je ook al een tijdlang niets. Maar juist is het niet. Je produkt zou gewoon binnen bijvoorbeeld 14 dagen zijn gerepareerdquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer dat er iets is met die laptop, koop ik wel een nieuwe.
Ik ben ook met alles laat...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef Koen66 het volgende:
op m'n 14e ging ik ook nog niet echt uit
was zowiezo met alles erg laat
dat soms zelfs, dan mailt mijn moeder om 00:30 ofzo, mail ik terug, zegt ze: moet jij niet al lang in bed liggen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat jij het van je ouders hoort
Wacht nog maar ruim 1 jaar, denk als je er nog ruim 3 jaar wacht dat je ma er wel blij mee isquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Komt ook nog wel, maar vrienden gaan ook nog niet echt
Ik een tikje vroegquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef Koen66 het volgende:
op m'n 14e ging ik ook nog niet echt uit
was zowiezo met alles erg laat
Mijn moeder zou willen dat ik eens meer van die dingen ging doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wacht nog maar ruim 1 jaar, denk als je er nog ruim 3 jaar wacht dat je ma er wel blij mee is
Waarom danquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik moest meestal toch vroeg op hoor
Ik zat op mijn 14e ook al in de kroeg hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik een tikje vroeg![]()
Maar misschien sta ik daarom nu al weer jaren stil
Schattigquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat soms zelfs, dan mailt mijn moeder om 00:30 ofzo, mail ik terug, zegt ze: moet jij niet al lang in bed liggen?
ik ging tot m'n 21e eigenlijk alleen uit op vakantie, in NL zat ik in de weekenden mijn tijd te verknoeien achter de computerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik een tikje vroeg![]()
Maar misschien sta ik daarom nu al weer jaren stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |