Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
zow, FC Twente doet het als enige wel goed
Hoe ik hem stil kreeg:quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, mooi is dat inderdaad. Vooral als je vraagt in welk boek dat dan staat of welk artikel![]()
Maar goed, hoe dan ook uitermate vervelend voor je zo![]()
Of je begint je pyjama eens op een vaste plek neer te leggenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
Hé als ik nu al eens mijn pyjama ga zoeken hoeft dat niet als ik naar bed moet![]()
Soms is auto update heel leuk want nu dacht ik dat Whisky dit zeiquote:
Ja,maar, dan helpt meeten ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat afleiding
Whehehehequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe ik hem stil kreeg:
Ik: Heb jij rechten gestudeerd?
Hij: Nee.
Ik: ik wel, en ik krijg dagelijks dit soort vragen voor mijn werk. Dus wie heeft er gelijk?
Hij: O.
Hij ligt nog steeds waar ie drie dagen geleden lag, want heb twee dagen zonder pyjama geslapenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of je begint je pyjama eens op een vaste plek neer te leggen
Heb je ook echt Rechten gestudeerd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe ik hem stil kreeg:
Ik: Heb jij rechten gestudeerd?
Hij: Nee.
Ik: ik wel, en ik krijg dagelijks dit soort vragen voor mijn werk. Dus wie heeft er gelijk?
Hij: O.
Doe je goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij ligt nog steeds waar ie drie dagen geleden lag, want heb twee dagen zonder pyjama geslapen![]()
Stouterd!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij ligt nog steeds waar ie drie dagen geleden lag, want heb twee dagen zonder pyjama geslapen![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soms is auto update heel leuk want nu dacht ik dat Whisky dit zei![]()
nee, zo bloederig wordt het zelfs met verse scherpe mesjes nietquote:
Ja, en ik behandel ook echt regelmatig vragen m.b.t. consumentenrechtquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je ook echt Rechten gestudeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |