Slimme meid................ow wacht, ze is dan ook hoogbegaafdquote:
Was grappig toen ze tijdje geleden elkaar hoorden via de speakers. Maik en Guido vanuit de tuin: " Moniek doe je bloesje uit" (ofzo ) en die dames dachten dat het de regie was die aan het kloten was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat soort drama's zit ik ook nog op te wachten, je duimt echt dat de geluidstechnicus de goede schuifjes dicht heeft staan
Dr egoquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
Zeg in godsnaam de procenten niet tegen Laura
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
Als het ff kan....quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
quote:
Ik vraag me af of Laura tot zo ver kan tellen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
Miss fakking 50%.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
Al snap ik dus echt niet dat ze aan zo'n programma meedoet.quote:
Ondanks die 144 is ze nog steeds een enorme jankmuilquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag het me echt af of ze iets met opzet doet.
Zet je iedere 2 uur je wekker?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Om 22:00 uur de telefoon? En dan om 0:00 uur weer??? Want dan kan ik even sociaal doen in die tussen tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |