oeps..voutje...bedoelde meesterquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef hamster90 het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat de prof is
leraar?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
oeps..voutje...bedoelde meester
Ja dat merkte je netquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef Deezertje het volgende:
Die Bart gaat wel heel erg af vanavond. Renate ergert zich steeds meer aan hem...
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
oeps..voutje...bedoelde meester
Nu ineens?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Mo is toch wel een hele mooie vrouw
Geen respect... Hop alle kluizen leeg en opnieuw beginnen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
Er wordt niet eens meer geluisterd naar de stem
ik zag het ook nietquote:
De hoogte van het IQ zegt dus ook niet zo gék veel over hoe iemand is. ("slim" iemand kan bijvoorbeels sociaal heel onhandig zijn, daarin "dom" overkomen).quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef flugeltje het volgende:
Mr in de rechten is niet heel erg bijzonder hoor
Wel een mooi IQ en ze weet het verdomd goed verborgen te houden inderdaad...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
ahzooooquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Had het verwacht, maar het bleef uit
Niet hoogbegaafd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef hamster90 het volgende:
Waarom heeft de moeder van Joanna niet gewoon om te narren een paar geheimen het huis in geslingerd?
Nee dat vond ik al... ik wist ook al weken dat ze hoogbegaafd wasquote:
Expres uit beeld gelaten omdat ze gingen tongworstelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef Chuckster het volgende:
Ik zag geen Guido/Laura afscheid? verrassend
Nope, ik heb de meest slimme mensen de domste dingen horen zeggen... er is ook nog zoiets als EQ, levenservaring en algemene ontwikkeling....quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Een hoog IQ zegt dus ook niet zo gék veel over hoe iemand is.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef Uberchica het volgende:
Ben je hoogbegaafd, spreek je met een Limburgs accent. Bummer.
Ik heb ooit iemand gekend die een hoog IQ had, maar niet goed kon klokkijkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
De hoogte van het IQ zegt dus ook niet zo gék veel over hoe iemand is.
Daar wisselen ze vast nog wel drie woorden mee straks.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef ABundy het volgende:
Lullig dat jurienen cynthia daar voor joker zitten
Precies...iq of eq heeft geen hol met elkaar te maken..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Beter dan dat geknauw van sofiaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef Uberchica het volgende:
Anders krijgt ie een rechtszaak aan zijn broekquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
Die vindt de aandacht wel lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Jurien moet helemaal uit Groningen (?) oid komen toch?
Nee, dat is vanavond wel aangetoondquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Leermomentje van de stemquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef yuliya37 het volgende:
er is wel iets veranderd. de stem zei nu duidelijk tegen monique dat ze live op tv in nederland waren. dat werd er bij gerard en karim niet bijgezegd.
Ik ken iemand met een hoog IQ die door zijn eigen kots roltquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand gekend die een hoog IQ had, maar niet goed kon klokkijken
Dat zijn decor-stukken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef ABundy het volgende:
Ik nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een hoog IQ die door zijn eigen kots rolt
Misschien krijgen ze wel veel consumptiebonnen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef ABundy het volgende:
maar dat doet ze dus met opzet. monique heeft dus 144 !!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Precies...iq of eq heeft geen hol met elkaar te maken..
Maar ik vind Mo zowiezo niet snugger overkomen, ook wat iq betreft..
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze wel veel consumptiebonnen...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Buiten dat ze dus hoogbegaafd is, is ze ook nog een super actrice...kan zo de film business in..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:45 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
maar dat doet ze dus met opzet. monique heeft dus 144 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik wet niet hoor...maar ik heb haar nog geeneenkeer met een Limburgs accent horen pratenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef Uberchica het volgende:
het beste aan die reclame is de mute knop op mijn afstandsbediening. Gebruik ik die ook nog eens.quote:
\met zo'n stem? neeeeeh, dacht het nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:45 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Buiten dat ze dus hoogbegaafd is, is ze ook nog een super actrice...kan zo de film business in..
Welke aandacht?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die vindt de aandacht wel lekker.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik rol niet door mijn eigen kots
Tenminste, zelden
Hij kon schaken, voor de rest kon hij niks. Ja, in namaakkots rollen en zeiken over het hokje.quote:
Er zal nog wel een keer een lijntje per abuis open blijven staan... zit je daar je geheim te vertellen stormen er 10 man naar binnen om op de knop te drukkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
Er werd ook duidelijk tegen Mo verteld dat de bewoners het niet konden horen.
In Duitsland dan...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
\met zo'n stem? neeeeeh, dacht het niet
Ik moet er elke keer nog om lachen (de postbode) mijn IQ daalt per minuutquote:
Ik vraag het me echt af of ze iets met opzet doet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:45 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
maar dat doet ze dus met opzet. monique heeft dus 144 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
man komt aan de deur, vrouw gilt iedereen giltquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:45 schreef minzo het volgende:
Kan ik ergens een kleine samenvatting lezen van wat er al gebeurt is? Kom net binnen
dat werd ook wel tegen karim en gerard gezegd. NIET dat ze live op tv waren wat dus wel tegen Monique werd gezegd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
Er werd ook duidelijk tegen Mo verteld dat de bewoners het niet konden horen.
In het huis krijgen ze 4 flessen wijn, hoeveel consumptiebonnen staan daar tegenover?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze wel veel consumptiebonnen...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
man komt aan de deur, vrouw gilt iedereen gilt
Daar heb jij ook plezier inquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij kon schaken, voor de rest kon hij niks. Ja, in kots rollen en zeiken over het hokje.
dat heb ik op me werk heel vaakquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef HiDiHo het volgende:
Fok is ook een kut site geworden btw
[ afbeelding ]
Ze heeft het van de week wel ff gedaan toen ze maf aan het doen waren, en toen zei ze iets in de trant van: " Zo, nu weten jullie hoeveel moeite ik moet doen om ABN te praten. "quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
ik wet niet hoor...maar ik heb haar nog geeneenkeer met een Limburgs accent horen praten
Da's onderdeel van haar geslepen plan om iedereen zand in de ogen te strooien: met het lelijkste en meest achterlijke accent van Nederland gaan praten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef Uberchica het volgende:
haat aan nasynchronisatiequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Die is opgenomen in de schoenenkast van Joanna...
ook goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee ze worden er alle drie uitgetrapt zo
*is ook benieuwd*quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:45 schreef dasaliz het volgende:
zou nu niets gebeuren met de nieuwe kamer die vanmorgen op de streams te zien was?
22:00 uur tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef dasaliz het volgende:
[..]
tot hoe laat duurt het officieel eigenlijk?
10 uurquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef dasaliz het volgende:
[..]
tot hoe laat duurt het officieel eigenlijk?
Selectie is nu op IQquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef HiDiHo het volgende:
Fok is ook een kut site geworden btw
[ afbeelding ]
Ze sprak heul geen Haagsquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's onderdeel van haar geslepen plan om iedereen zand in de ogen te strooien: met het lelijkste en meest achterlijke accent van Nederland gaan praten.
Ja dat soort drama's zit ik ook nog op te wachten, je duimt echt dat de geluidstechnicus de goede schuifjes dicht heeft staanquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zal nog wel een keer een lijntje per abuis open blijven staan... zit je daar je geheim te vertellen stormen er 10 man naar binnen om op de knop te drukken
Dat is waar. Maar hier heb ik dat wat minder.quote:
Dat "heul" ontbreekt 'r nog maar aan bij haar.quote:
Acterenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef Annelies-G het volgende:
Mo komt in de KVDW wel anders over als in het huis.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef Uberchica het volgende:
Zou een IQ test in Limburg met dezelfde vragen werken als boven de rivieren?
Geen idee...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef ABundy het volgende:
[..]
In het huis krijgen ze 4 flessen wijn, hoeveel consumptiebonnen staan daar tegenover?
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef Uberchica het volgende:
Zou een IQ test in Limburg met dezelfde vragen werken als boven de rivieren?
Dah zedde geej joaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat "heul" ontbreekt 'r nog maar aan bij haar.
Slimme meid................ow wacht, ze is dan ook hoogbegaafdquote:
Was grappig toen ze tijdje geleden elkaar hoorden via de speakers. Maik en Guido vanuit de tuin: " Moniek doe je bloesje uit" (ofzo ) en die dames dachten dat het de regie was die aan het kloten was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat soort drama's zit ik ook nog op te wachten, je duimt echt dat de geluidstechnicus de goede schuifjes dicht heeft staan
Dr egoquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
Zeg in godsnaam de procenten niet tegen Laura
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
Als het ff kan....quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
quote:
Ik vraag me af of Laura tot zo ver kan tellen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
Miss fakking 50%.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
Al snap ik dus echt niet dat ze aan zo'n programma meedoet.quote:
Ondanks die 144 is ze nog steeds een enorme jankmuilquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag het me echt af of ze iets met opzet doet.
Zet je iedere 2 uur je wekker?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Om 22:00 uur de telefoon? En dan om 0:00 uur weer??? Want dan kan ik even sociaal doen in die tussen tijd
Een tijdelijke terugval in begaafdheid?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Al snap ik dus echt niet dat ze aan zo'n programma meedoet.
Moeder van sharon is klein en magerquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef Nostalgist het volgende:
Wie is er veilig ???
Goeiemorgen die moeder van Sjerrun.....
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:52 schreef mootie het volgende:
Heeft Laura al braaf verteld waarom zij en Alex die 1000E kregen?
Die is niet genomineerd Hidi.quote:
Is dat de lookalike van Ma Tokkie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef Nostalgist het volgende:
Wie is er veilig ???
Goeiemorgen die moeder van Sjerrun.....
Een bladzijde teruglezen is toch niet teveel gevraagd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Wie is eruit?
En uhhh wat is het geheim van Monique
Je haalt me de woorden uit de mond...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dat de lookalike van Ma Tokkie?
Logisch, geen hond gaat meer stemmen als je al op 67% staat. Dan zakt 't relatief als er op die ander wel gestemd wordt.quote:
Caps pleasequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef Gert het volgende:
Laura mag met 49 veren in d'r reet terug naar Lexje..
Er werd om gevraagd...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef xdiashalizx het volgende:
en ja hoor...ze noemt de procenten..
Ik denk dat er uberhaupt weinig gestemd wordt op voorhandquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Logisch, geen hond gaat meer stemmen als je al op 67% staat. Dan zakt 't relatief als er op die ander wel gestemd wordt.
Had ik al uitgelegd joh, geef 't toch op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Logisch, geen hond gaat meer stemmen als je al op 67% staat. Dan zakt 't relatief als er op die ander wel gestemd wordt.
HNJAH dat heb ik ook wel esquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:52 schreef Uberchica het volgende:
[..]
Een tijdelijke terugval in begaafdheid?
Waarom kregen ze die dan???? ik heb t gemistquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:52 schreef mootie het volgende:
Heeft Laura al braaf verteld waarom zij en Alex die 1000E kregen?
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Wat is die relnicht een domme muts....
Ow... 49 is goed nieuws want dan is Sofia dus laag
Ja.. ik vind het ook weinig..quote:
Ze moest aan de telefoon zeggen voor wie ze 'warmere gevoelens had'.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Waarom kregen ze die dan???? ik heb t gemist
Dank je welquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze moest aan de telefoon zeggen voor wie ze 'warmere gevoelens had'.
Alex of Guido. Ze koos Alex.
Ze moest de keuze maken tussen Alex en Guido...ze koos voor Alex en die kreeg dus ook dat geld..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Waarom kregen ze die dan???? ik heb t gemist
Jup, onzinvraag van die man, 'waar maak je dat uit op'.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef flugeltje het volgende:
Hij maakt het Bart express moeilijk...
Nee dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dat de lookalike van Ma Tokkie?
Als ze guido echt leuker vind had ze dat ook niet ook niet gezegd ivm zijn vriendin, maar eigenlijk geloof ik niet dat dat het geval isquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef marky het volgende:
Sorry hoor maar die omhelzen van Laura en Guido is toch van een ander soort dan dat met Alex. Die met Guido is meer natuurlijker.
"Ik denk dat ze iets anders verwacht had".. hoppa.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef Chuckster het volgende:
Bart wordt flink op z'n plaats gezet door die man, hulde, dat wel
Nog steeds dezelfde als in het filmpje over de tsunamiquote:
Servio wil hem vast wel graag doen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Wie gaat die Bart eens vertelen dat het een knurft is? hij moet trouwens naar de kapper.
Er stemt geen hond...quote:
Ik doe het met liefde hahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:58 schreef Kwaliteit het volgende:
haha 79 kijkers op www.spixtv.nl/live.php
netjes!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het wel leuk dat ze die procenten zeggen.... kijk die bewoners kijken
Gewoon die gezichten zijn dan zo leuk.... echt zo van... kut
quote:
ja daaromquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Die denken, damn hoe krijgen we haar hier weg..
ohnee, das Piekquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:58 schreef Kwaliteit het volgende:
netjes!
quote:
IK ben erg blij met jequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:58 schreef Kwaliteit het volgende:
netjes!
"naar mijn inziens"quote:
euj....spreekwoordelijk he!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:58 schreef Soury het volgende:
Een emotioneel moment de weegschaal die heen en weer gaat WTF
Da's wel een stuk leuker ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Goh, verrassend
volgende week weer iemand die niet naar huis wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |