Ze heeft het van de week wel ff gedaan toen ze maf aan het doen waren, en toen zei ze iets in de trant van: " Zo, nu weten jullie hoeveel moeite ik moet doen om ABN te praten. "quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
ik wet niet hoor...maar ik heb haar nog geeneenkeer met een Limburgs accent horen praten
Da's onderdeel van haar geslepen plan om iedereen zand in de ogen te strooien: met het lelijkste en meest achterlijke accent van Nederland gaan praten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef Uberchica het volgende:
Ben je hoogbegaafd, spreek je met een Limburgs accent. Bummer.
haat aan nasynchronisatiequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Die is opgenomen in de schoenenkast van Joanna...
ook goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee ze worden er alle drie uitgetrapt zo
*is ook benieuwd*quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:45 schreef dasaliz het volgende:
zou nu niets gebeuren met de nieuwe kamer die vanmorgen op de streams te zien was?
22:00 uur tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef dasaliz het volgende:
[..]
tot hoe laat duurt het officieel eigenlijk?
10 uurquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef dasaliz het volgende:
[..]
tot hoe laat duurt het officieel eigenlijk?
Selectie is nu op IQquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef HiDiHo het volgende:
Fok is ook een kut site geworden btw
[ afbeelding ]
Ze sprak heul geen Haagsquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's onderdeel van haar geslepen plan om iedereen zand in de ogen te strooien: met het lelijkste en meest achterlijke accent van Nederland gaan praten.
Ja dat soort drama's zit ik ook nog op te wachten, je duimt echt dat de geluidstechnicus de goede schuifjes dicht heeft staanquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zal nog wel een keer een lijntje per abuis open blijven staan... zit je daar je geheim te vertellen stormen er 10 man naar binnen om op de knop te drukken
Dat is waar. Maar hier heb ik dat wat minder.quote:
Dat "heul" ontbreekt 'r nog maar aan bij haar.quote:
Acterenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef Annelies-G het volgende:
Mo komt in de KVDW wel anders over als in het huis.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef Uberchica het volgende:
Zou een IQ test in Limburg met dezelfde vragen werken als boven de rivieren?
Geen idee...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef ABundy het volgende:
[..]
In het huis krijgen ze 4 flessen wijn, hoeveel consumptiebonnen staan daar tegenover?
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef Uberchica het volgende:
Zou een IQ test in Limburg met dezelfde vragen werken als boven de rivieren?
Dah zedde geej joaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat "heul" ontbreekt 'r nog maar aan bij haar.
Slimme meid................ow wacht, ze is dan ook hoogbegaafdquote:
Was grappig toen ze tijdje geleden elkaar hoorden via de speakers. Maik en Guido vanuit de tuin: " Moniek doe je bloesje uit" (ofzo ) en die dames dachten dat het de regie was die aan het kloten was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat soort drama's zit ik ook nog op te wachten, je duimt echt dat de geluidstechnicus de goede schuifjes dicht heeft staan
Dr egoquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
Zeg in godsnaam de procenten niet tegen Laura
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
Als het ff kan....quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
quote:
Ik vraag me af of Laura tot zo ver kan tellen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
Miss fakking 50%.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
Al snap ik dus echt niet dat ze aan zo'n programma meedoet.quote:
Ondanks die 144 is ze nog steeds een enorme jankmuilquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag het me echt af of ze iets met opzet doet.
Zet je iedere 2 uur je wekker?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Om 22:00 uur de telefoon? En dan om 0:00 uur weer??? Want dan kan ik even sociaal doen in die tussen tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |