oeps..voutje...bedoelde meesterquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef hamster90 het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat de prof is
leraar?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
oeps..voutje...bedoelde meester
Ja dat merkte je netquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef Deezertje het volgende:
Die Bart gaat wel heel erg af vanavond. Renate ergert zich steeds meer aan hem...
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
oeps..voutje...bedoelde meester
Nu ineens?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Mo is toch wel een hele mooie vrouw
Geen respect... Hop alle kluizen leeg en opnieuw beginnen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
Er wordt niet eens meer geluisterd naar de stem
ik zag het ook nietquote:
De hoogte van het IQ zegt dus ook niet zo gék veel over hoe iemand is. ("slim" iemand kan bijvoorbeels sociaal heel onhandig zijn, daarin "dom" overkomen).quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef flugeltje het volgende:
Mr in de rechten is niet heel erg bijzonder hoor
Wel een mooi IQ en ze weet het verdomd goed verborgen te houden inderdaad...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
Er wordt niet eens meer geluisterd naar de stem
ahzooooquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Had het verwacht, maar het bleef uit
Niet hoogbegaafd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef hamster90 het volgende:
Waarom heeft de moeder van Joanna niet gewoon om te narren een paar geheimen het huis in geslingerd?
Nee dat vond ik al... ik wist ook al weken dat ze hoogbegaafd wasquote:
Expres uit beeld gelaten omdat ze gingen tongworstelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef Chuckster het volgende:
Ik zag geen Guido/Laura afscheid? verrassend
Nope, ik heb de meest slimme mensen de domste dingen horen zeggen... er is ook nog zoiets als EQ, levenservaring en algemene ontwikkeling....quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Een hoog IQ zegt dus ook niet zo gék veel over hoe iemand is.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef Uberchica het volgende:
Ben je hoogbegaafd, spreek je met een Limburgs accent. Bummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |